XXL Nutrition

Peter's log - Don't look back

Dat is nog eens een gym. Hier kan het gros alleen van dromen.

Mooi log, maar spierpijn is niet per definitie een indicatie dat je goed bezig bent toch?

• Topic Starter Topic Starter
Dat is nog eens een gym. Hier kan het gros alleen van dromen.

Mooi log, maar spierpijn is niet per definitie een indicatie dat je goed bezig bent toch?

merci:)

En nee idd maar 't geeft me voldoening ;) Vele groeien als een kool en hebben nooit spierpijn dus 't is zeker geen indicatie voor groei.

Laatst bewerkt:
Vandaag was benen en schouders aan de beurt, maar het was toch warm.
Toch een goede training gehad en voor de eerste keer eens lunges gedaan. 'k Was er kapot van maar het is een zalige oefening die ik zeker meer in men schema zal laten terug komen.

En week4 van de "cut" is voorbij. Nog 4 of 8 te gaan hehe.

3*12
Benen

Leg extentions 25kg
Leg curls 17.5kg
Db lunges 10kg/ dumbbells

Schouders

Front raise 10kg
seated mp press 50kg (verschoot er ff van omdat 30kg vorige keer maar nipt leek)
side cable raise 7.5kg

Nog ff een fototje voor de fun :p geen pose maar gewoon tekst is maar saai he ;)
Niet letten op de oversized shirt maar met dit weer trained het eens zo goed.

r8s3ts.jpg

Net een half uurtje cardio achter de rug, maar men benen zijn goed stijf van gisteren. De lunges hebben hun werk goed gedaan.

Succes met je doelen. Nette gym zie dat je het serieus aanpakt, netjes hoor ga je log volgen

Lastig om iets te zien op die foto....volgende keer ff dat shirt uittrekken he bro ;)

Hehe 'k weet het, er valt trouwens nog weinig te zien, 't is eerder om maar eens een foto in de topic te hebben. Wanneer ik echte foto's zal posten zal nog wel even duren. :)

Nu ff lekker trainen, borst, triceps en buik.

Hier nog ff de training van maandag en vandaag. Vandaag met deze temperaturen dacht ik te wachten tot vanavond, 'k heb dus net gedaan met trainen maar alsnog klets nat van het zweet. :D
Bijna vergeten te vermelden, maar maandag update home gym!!

training van maandag

alles 3x12 of anders vermeld

borst

flat db press 14kg
ic db press 16kg
ic ply's 12kg

triceps

single arm reverse cable extentions 15kg
skull crushers 20kg
close grip bench press 30kg

abs

sit ups met 10kg op de borst en tot failure 3 sets

training van vandaag

rug

Deadlift 70kg
pull ups
seated cable rows 30kg

biceps

cable curls 35kg
reverse grip curls 20kg
consentration curls 8kg

kuiten

seated calf raise 3x15 met 30kg

Crap, met de moto bijna onderuit gegaan. Regen/bocht/voorwiel blokkeerde en slipte en daar lag ik dan bijna tegen 70, met reflex men voet knetterhard op de grond gezet en uiteindelijk na enkele meters gevecht met de moto hem toch terug kunnen laten pakken. Toch ff geluk gehad en dus niet gevallen, alleen nu wat pijn in men onderbeen maar dit zal wel snel genezen zijn, benen dag is nog 5dagen weg :D

En we zijn weer 2maanden verder. En weer pauze ingelast, hehe zo schiet het natuurlijk niet op :S We zo eens getrained, 2x in de week en dan weer een week niet. 'k Had dus beter niet kunnen trainen :p

Nu ja "endo" als ik ben weeg ik weer 90kg. Nog altijd het doel is gewoon ff zakken met men vet% zodat het er eens wat goed uit ziet. Maar als ik zo blijf klo*en dan lukt dit natuurlijk niet. Ach ja beter herbeginnen dan het voor altijd op geven zeker ? ?
Toch heb ik eer volle moed en blijf ik weer posten.

Maandag was het borst en biceps + 30minuten cardio

Dinsdag 45minuten cardio.

Vandaag woensdag begint binnen 5minuten . Dit zal de rug en triceps worden met als afsluiten voor de eerste keer HIIT, 5minuten opwarmen en dan een 10minuten proberen HIIT.

'k Heb ook nog dat potje Lipo 6X staan dus die gaan we gewoon gebruiken.

Training zit er op en 't ging goed, eerste keer HIIT was wel crazy :s

Rug

-BOR 3*12 * 60kg
-Fat man pull ups 3* failure met bw (eerste keer dat ik deze oefening doe, gewone pull ups gaan toch nooit zoals ik wil en deze ga ik zeker meer gebruiken)
-T bar row 3* 15 * 35kg (ook eerste keer dat ik deze oefening doe)

Triceps

-One hand cable pulldown 3*12 * 35kg
-Skull crusher 3*12 * 30kg
-Close grip Bench Press 3*12 * 40kg

Training zit er op en 't ging goed, eerste keer HIIT was wel crazy :s

Rug

-BOR 3*12 * 60kg
-Fat man pull ups 3* failure met bw (eerste keer dat ik deze oefening doe, gewone pull ups gaan toch nooit zoals ik wil en deze ga ik zeker meer gebruiken)
-T bar row 3* 15 * 35kg (ook eerste keer dat ik deze oefening doe)

Triceps

-One hand cable pulldown 3*12 * 35kg
-Skull crusher 3*12 * 30kg
-Close grip Bench Press 3*12 * 40kg

je bent goed bezig! :)

Gaat erg goed! ;)

Nette home gym man!

En damn @ die supplementen. Moet toch massa's geld kosten? ik gebruik niets :'). Maar het ziet er wel cool uit :D

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Ziet er wel goed droog uit , niet bang zijn om goed massa te pakken, maar iig het eten is ook in orde . Je komt er wel!

Terug
Naar boven