XXL Nutrition

Nieuws Peuter (2) schiet broer (9) dood

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Een 2-jarige peuter uit Florence in de Amerikaanse staat Arizona heeft zijn 9-jarige broer doodgeschoten. De peuter kreeg het wapen te pakken nadat het in huis rondslingerde. Hij liet hem per ongeluk afgaan, en raakte daarbij zijn broer in zijn hoofd.

De jongens waren op dat moment alleen thuis met hun vader. De moeder van de kinderen was op haar werk. De politie meldt dat er verder niemand gewond is geraakt. Er is een onderzoek ingesteld.

alleen in amerika

Damn... Dat kind groeit op met een enorm schuldgevoel :(

Strongman weet ons ook altijd op te vrolijken met al die positieve berichtgeving.. :(

Die vader krijgt hier waarschijnlijk de schuld van.. en terecht, hoe kun je er nou voor zorgen dat je 2 jarige zoon je geladen wapen te pakken krijgt, het af laat gaan en daarmee z'n broer door z'n kop schiet zonder dat je er iets van merkt.

wat ziek!

die 2jarige psycho... toch lol

Geen probleem, ik doe dat graag :thumb:

Volgens mij baal je dan ook als een stekker dat iemand anders gepost heeft over dat vliegtuigongeluk :D

OT:

Dit soort nieuwsberichten doen me niets meer; kans op een ongeluk*aantal mogelijkheden in deze wereld = een aantal van dit soort berichten per dag.

Volgens mij baal je dan ook als een stekker dat iemand anders gepost heeft over dat vliegtuigongeluk :D

OT:

Dit soort nieuwsberichten doen me niets meer; kans op een ongeluk*aantal mogelijkheden in deze wereld = een aantal van dit soort berichten per dag.

:mad: Iemand anders, belediging mods. +2 :D

Fijn land toch ook, vrij wapenbezit is echt iets wat hier nooit moet komen.

Kan er niet een apart subforum 'SBS Actienieuws' komen waar dit soort berichten gepost kunnen worden?

Ik dacht meer aan een ''wie - is - er - vandaag - weer - doodgeschoten - in -amerika - topic'' :D

dat perongeluk afgaan ???
toevallig op het hoofd aan het mikken
toevallig trekker overhalen
ja ja

dat perongeluk afgaan ???
toevallig op het hoofd aan het mikken
toevallig trekker overhalen
ja ja

Toevallig een geladen wapen in huis
Toevallig voorgespannen
Toevallig de safety eraf.

anders best wel voorlijk voor een twee-jarige,... die gaat het nog ver schoppen <insert tune natural born killers>

fail

Kei harde afrekening binnen het milieu wss... :p

De ouders moesten zich schamen. Wie laat er nu een wapen in het bereik van kinderen.

2uji178.gif

Damn die vader gaat het zwaar krijgen, hoe kan je nou je pistool in bereik van een 2jarige laten liggen. Mannetje kan net lopen ..

Damn die vader gaat het zwaar krijgen, hoe kan je nou je pistool in bereik van een 2jarige laten liggen. Mannetje kan net lopen ..

dat het mannetje weet hoe die moet schieten.

Grote faal dat het geweer niet op veiligheidsvergrendeling staat. Vast geladen in een laadje, vaders schuld imo. Kleine kind weet niet wat die doet.

Terug
Naar boven