Fitness Seller

Shocking News 50 doden door islamitische aanslag op homobar in Orlando, Florida

Bezoekers in dit topic

Ik vermoedt dat extreem rechtse terreur nog altijd meer doet in de VS. Lopen nog genoeg van die punt mutsen rond in het zuiden. Bijbel in de linker, en gun in de rechterhand.

Aanslagen op abortus klinieken, artsen, migranten...
oooh we hebben hier een linkse fanboy hoor
 
Nice, Donald Trump pakt Florida? Komt hem goed uit.
 
By the way, titel klopt niet.

Terroristische aanslag, geen Islamitische aanslag.
Ja sorry, de titel had eigenlijk ook 'terroristische aanslag vanwege afgewezen stageplek' moeten zijn.
 
Of gewoon 'aanslag gepleegd door verwarde jongen in Orlando'.
 
oooh we hebben hier een linkse fanboy hoor
Niks links, maar wel regelmatig in de VS. Veel van die gekkies die beginnen te schieten hebben daar nazi fantasieën. Fact!

Moslim terreur komt minder voor ivm. Atlantische oceaan. Bootjes vanuit Libië en Turkije halen het niet tot daar. + Ze bewaken de buiten grenzen wel. De vluchtelingen die binnen komen worden zorgvuldig uitgekozen, goede opleiding, taalbeheersing, etc. En die slaan over het algemeen niet aan het moorden, die hebben ook echt iets te verliezen.
 
Niks links, maar wel regelmatig in de VS. Veel van die gekkies die beginnen te schieten hebben daar nazi fantasieën. Fact!

Moslim terreur komt minder voor ivm. Atlantische oceaan. Bootjes vanuit Libië en Turkije halen het niet tot daar. + Ze bewaken de buiten grenzen wel. De vluchtelingen die binnen komen worden zorgvuldig uitgekozen, goede opleiding, taalbeheersing, etc. En die slaan over het algemeen niet aan het moorden, die hebben ook echt iets te verliezen.
New York, Boston, schietpartijen op militaire basissen, San Bernadino en nu Orlando.
 
I know, daarom zei ik ook "nog steeds". Mijn collega collega zijn zoontje zat op die school in Sandy Hook, RIP.

Het is een land vol malloten met een overschot aan vuurwapens. Dodelijke combi.
 
En weer een false flag operatie?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik denk het wel man, een beetje net als de holocaust en optredens van de Toppers.


de Holocaust geloof ik wel ,bij de Toppers heb ik nog wel mijn twijfels,

want dan moet je als geheime dienst / overheid wel erg kwaadaardig zijn :evil2:
 
Erg vervelend allemaal. Snap alleen niet zo dat dit nieuws als "shocking" bestempeld wordt. Het is eerder shocking wanneer er een week lang geen aanslag in de naam van de IS gepleegd is. Het is bij geboorte niet de vraag of hij ooit een terroristische aanslag zal plegen maar eerder wanneer
 
Erg vervelend allemaal. Snap alleen niet zo dat dit nieuws als "shocking" bestempeld wordt. Het is eerder shocking wanneer er een week lang geen aanslag in de naam van de IS gepleegd is. Het is bij geboorte niet de vraag of hij ooit een terroristische aanslag zal plegen maar eerder wanneer
Vond het meer shocking toen een mofocker een dikke vuurpijl het stadion heeft in gekregen in Frankrijk. Je zou toch wel denken dat ze daar nu belachelijk strenge controles hebben, had zo een flinke bom kunnen zijn.
 
Verdikke, mo. Het waren maar grapjes hoor.
 
Idd. Hij waa zelf gwn homo maar kon het niet accepteren.

ISIS heeft de aanslag opgeëist dus denk dat het eerder uit radicalisme is dan uit zulke gevoelens.
Maar verandert weinig aan de zaak...
 
Omar Mateen, de man die zondagochtend 49 mensen vermoordde en 53 anderen verwondde in een dancing, viel op mannen. Dat zegt een klasgenoot van Mateen aan de Amerikaanse krant Palm Beach Post.

Een voormalige klasgenoot van de schutter beweert dat de man homo was. De twee studeerden in 2006 af aan een politieschool. De klasgenoot zegt dat hij, Mateen en andere klasgenoten samen uitgingen. Soms zelfs naar homo-dancings. Mateen zou de man gevraagd hebben een keertje samen op stap te gaan.

"We zijn met hem naar een aantal homoclubs geweest. Ik zat toen nog in de kast, dus ik ging niet in op zijn aanbod", zegt de man die anoniem wil blijven. Hij denkt dat Mateen homo was, maar niet openlijk. "Hij wilde erbij horen, maar niemand vond hem leuk. Hij was raar."

Jaar lang contact
De Los Angeles Times beweert dat Mateen Pulse, de club waar de schietpartij plaatsvond, mogelijk een tiental keren bezocht vóór de aanslag. Een getuige, Kevin West, zegt dat hij een jaar lang contact had met de schutter via Jack'd, een dating app voor homo's. De twee zouden elkaar nooit ontmoet hebben, maar West zag de schutter toevallig zondag rond 1.00 uur 's nachts in de buurt van discotheek Pulse in Orlando.

Minstens vier andere mensen zeggen Mateen eerder in de club gezien te hebben. "Soms ging hij in een hoekje zitten. Gewoon wat drinken. Op andere momenten dronk hij zich te pletter, was hij luidruchtig en vertoonde hij machogedrag," zegt één van de getuigen.
verrassend.
 
Back
Naar boven