XXL Nutrition

pff

Je kan heel die situatie echt niet zo maar rechttrekken door een paar controles uit te voeren hoor.. Ik snap waar je vandaan komt hoor maar zo erg is het nu ook weer niet gesteld, de meeste beginners weten niet eens waar ze het spul moeten halen. Diezelfden weten wel waar ze tabak, fastfood en alcohol moeten halen. Want dat mag dan weer wel. Ik ken geen enkele gast die natuurlijk traint en deze controles "oké" vindt trouwens (in mijn omgeving). Ze schaden er niet enkel de gebruikers mee dus. Niet iedereen wil in de helft van zijn training onderbroken worden om even de kleedkamer in te gaan en te wachten tot hij voldoende vloeistof kan plassen (terwijl er een sportdokter op je d*ck staat te kijken).

Ik heb het nogal gezegd: het gaat gewoon veel te goed in braaf Vaanderen. Zo'n controles zijn gewoon per definitie onmogelijk in Brussel. Daar zijn mensen en middelen te kort voor om zich met zo'n banale zaken bezig te houden. Bovendien zouden ze nogal wat aantreffen als ze hier om pakweg 21u 's avonds de gemiddelde Basic Fit binnen vallen. De staat verdient geld aan tabak, fastfood en alcohol. Aan AAS niet. En die zijn te makkelijk te bestellen op het internet en komen in pakjes uit de EU, die niet gecontroleerd worden. Dus als ze de aan de bron de kraan niet kunnen dicht draaien proberen ze de kopers/gebruikers maar af te schrikken met hun onnozel actietjes. Dit is geen Belgsich probleem, dit is een Vlaams probleem. God, wat schaam ik mij soms toch dat ik afstam van zo'n lelijk, dom timide volkje...Arm Vlaanderen. Het is allemaal de schuld van Spanje :-)

In het begin van m'n bezoekje hadden ze me al verteld dat die mijn huis gingen doorzoeken tenzij ik dit weigerde, maar dan zou er het één en ander opvolgen. Er was niemand thuis die ik kon bereiken om mijn spullen even te verstoppen, dus verklaren wat er thuis lag leek me de beste optie :/ (echt dom van me)
Omg.

Deze week naar de politie moeten gaan... Op de uitnodiging stond niet veel extra informatie, en had daarom er niet aan gedacht om op voorhand maatregelen te nemen (heel de boel opruimen)

Op het politiebureau wisten ze blijkbaar dat ik humane doping in bezit had. En dit allemaal omdat vorig jaar een pakketje door de douane is onderschept. Ik heb een verklaring afgelegd en daarna werd dit onmiddelijk opgevolgd door een huiszoeking waarbij ze alles hebben gevonden.

Nu vraag ik me af hoe ik verder moet. Ik was (al 4 weken) bezig met een lage dosis van 250mg test e per week te nemen, en heb tot nu toe nog geen arimidex, aromasin of letrozole moeten nemen. Op dit moment heb ik enorm veel schrik voor gyno aangezien ze alles hebben meegepakt..

Advies altijd welkom

Ondertussen nog iets vernomen qua sanctie?

Beste in dan gewoon de grens even over rijden

Wachtwoord vergeten

Sanctie was een boete van 500 euro

Bij mij is het dan uiteindelijk met een gelijkaardig bedrag (400 euro) bestraft geweest. Ik ben enorm opgelucht :D

Ik neem wel het risico niet meer om bestellingen te doen uit China of een ver Europees land.

Beste in dan gewoon de grens even over rijden

In NL bestellen is geen probleem, pakketjes van PostNL worden zelden gecontroleerd :)

Terug
Naar boven