AndroidHealthClinic

pff

Bezoekers in dit topic

Als je geweigerd had om je huis te doorzoeken dan bellen ze gewoon naar de de persoon die een bevel voor huiszoekingen regelt. Dat is op voorhand al lang besproken. Dan nemen ze je mee naar het kantoor tot het bevel binnen is. GSM mag je afgeven aan hen tot ze bij je thuis zijn zodat je niemand kan verwittigen. Ben zelf gepakt bij dopingcontrole, hebben niks gevonden thuis omdat kuur al meer dan een jaar was afgelopen. Ik zou het straf vinden als je geen boete krijgt, in België zijn het echt nazi's op dit vlak
 
Pff ik kan dat echt niet begrijpen van die Belgische overheid. Dat ze grote dealers willen pakken ala, maar ze spenderen zoveel geld aan een paar recreatieve gebruikers.... Is er nooit iemand opgestaan vanuit de fitnesswereld om dit onder de aandacht te krijgen bij jullie parlement?
Niet perse afschaffen, maar die boetes staan gewoon niet in verhouding tot het bestrafde feit.
Iedereen mag toch zelf weten wat ze in zich stoppen. In Nederland is het gebruiken van harddrugs legaal, alleen het in bezit hebben strafbaar. Is dit bij de Belgen ook het geval? of hanteren zij met dat ook het Amerikaanse systeem?
In België mag niks tenzij de overheid er bakken geld aan verdient.


Ik heb deze morgen mijn naalden injectiespuiten terug gekregen, onder het motto "we willen niet dat een heroïne-verslaafde één of andere ziekte oploopt door naalden te hergebruiken". Voor de rest ben ik dus mijn vial en AI's kwijt, mijn supplementen omdat ze niet wisten wat er allemaal in zat dat niet mocht en bovenal mijn rugzak waar ik die spullen in steek.



Ik ben moeten langs gaan om de oude verklaring te vervolledigen. Ze hebben niks gezegd over strafblad en boete dus ik denk dat ik ervan af ben, tenzij er morgen opeens een brief in m'n brievenbus zit.



Het pakket dat onderschept was kwam van de VS (er zat vloeistof/olie in dus ik denk dat dat een aanleiding voor de douane was om het te openen).

In dit apenland is het echt geen pretje... Als de douane zo'n dingen aantreft in je post heb je een dossier aan je broek hangen. Ik ga die dingen dus niet meer met de post laten komen of wordt binnen de EU dit niet gecontroleerd?

Aangetekende zendingen binnen de EU worden niet/zelden gecontroleerd heb ik mij altijd laten vertellen.
 
Als je geweigerd had om je huis te doorzoeken dan bellen ze gewoon naar de de persoon die een bevel voor huiszoekingen regelt. Dat is op voorhand al lang besproken. Dan nemen ze je mee naar het kantoor tot het bevel binnen is. GSM mag je afgeven aan hen tot ze bij je thuis zijn zodat je niemand kan verwittigen. Ben zelf gepakt bij dopingcontrole, hebben niks gevonden thuis omdat kuur al meer dan een jaar was afgelopen. Ik zou het straf vinden als je geen boete krijgt, in België zijn het echt nazi's op dit vlak

Heb je voor je positieve plas dan een boete ofzo gehad?

Hoe lang duurt zo een huiszoeking eigenlijk? Gezellig als de buren zien dat er x-aantal agenten bij je thuis binnen zitten...
 
Laatst bewerkt:
Heb je voor je positieve plas dan een boete ofzo gehad?

Hoe lang duurt zo een huiszoeking eigenlijk? Gezellig als de buren zien dat er x-aantal agenten bij je thuis binnen zitten...
Voor het positief te plassen idd een boete gehad, €750 + €600 administratiekosten dacht ik. Huiszoeking was uurtje ofzo. Vanaf politiebureau met twee agenten naar huis vertrokken. Eerst werd mijn gsm uitgelezen, contacten, emails, berichten etc en dan moest ik deze afgeven zodat ik niemand kon verwittigen. Thuis gewoon elke kast op mijn kamer opengetrokken, elk potje open gedaan, beneden de huisapotheek en de ijskast gecontroleerd. Woonde nog thuis, ook leuk.
 
Voor het positief te plassen idd een boete gehad, €750 + €600 administratiekosten dacht ik. Huiszoeking was uurtje ofzo. Vanaf politiebureau met twee agenten naar huis vertrokken. Eerst werd mijn gsm uitgelezen, contacten, emails, berichten etc en dan moest ik deze afgeven zodat ik niemand kon verwittigen. Thuis gewoon elke kast op mijn kamer opengetrokken, elk potje open gedaan, beneden de huisapotheek en de ijskast gecontroleerd. Woonde nog thuis, ook leuk.
Man man man, dat is zeker niet mals. Best triest eigenlijk, beter focussen ze zich op de grote aanbieders.
 
Aangetekende zendingen binnen de EU worden niet/zelden gecontroleerd heb ik mij altijd laten vertellen.

Binnen de EU wordt er alleen gecheckt op wapens en explosieven. Soms zijn er acties dat ze ineens medicijnen/drugs etc zoeken. Maar dat gebeurt niet vaak.
 
Dianabolletjes zei:
Het pakket dat onderschept was kwam van de VS (er zat vloeistof/olie in dus ik denk dat dat een aanleiding voor de douane was om het te openen).
Wel dom om zoiets in de VS te bestellen. Dat zou je toch al lang moeten weten.
 
Voor het positief te plassen idd een boete gehad, €750 + €600 administratiekosten dacht ik. Huiszoeking was uurtje ofzo. Vanaf politiebureau met twee agenten naar huis vertrokken. Eerst werd mijn gsm uitgelezen, contacten, emails, berichten etc en dan moest ik deze afgeven zodat ik niemand kon verwittigen. Thuis gewoon elke kast op mijn kamer opengetrokken, elk potje open gedaan, beneden de huisapotheek en de ijskast gecontroleerd. Woonde nog thuis, ook leuk.

Hoe zijn ze er achter gekomen btw?

Heb je voor je positieve plas dan een boete ofzo gehad?

Hoe lang duurt zo een huiszoeking eigenlijk? Gezellig als de buren zien dat er x-aantal agenten bij je thuis binnen zitten...

Huiszoeking was denk ik inderdaad een uurtje, hangt ervan af hoeveel ze denken te vinden. Niet alle kamers werden gecontroleerd. Srs ik had even goed mijn verzameling open en bloot in het tuinkot kunnen leggen.
Gelukkig werd ik niet meegenomen naar mijn huis in een combi en droegen ze geen uniform.
 
In België is het volgens mij normaal om sportscholen binnen te vallen en iedereen te controleren

Oh wauw. Wist ik niet aangezien ik thuis train, hopelijk heb ik binnen een paar jaar elk machien beneden staan om te trainen :D
Gaat er egt over, sportscholen binnen vallen. Dat er hier maar snel verandering in komt, ik zie het totaal niet zitten om in dit apenland te blijven wonen.
 
Niet waar. PM leg ik het wel uit indien mensen geinteresseerd zijn.

Ow dat is het eerste dat ik er over hoor, dacht dat je in NL als gebruiker kon doen wat je wou. Wil je me die PM ook sturen?
 
Ow dat is het eerste dat ik er over hoor, dacht dat je in NL als gebruiker kon doen wat je wou. Wil je me die PM ook sturen?

Bij nader inzien niet zo'n zin om iedereen te pmen. Je mag roids wel gewoon in je systeem hebben maar blijkbaar mag je zo goed als niks thuis hebben liggen. 3 aangebroken potjes vonden ze al veel.
 
Bij nader inzien niet zo'n zin om iedereen te pmen. Je mag roids wel gewoon in je systeem hebben maar blijkbaar mag je zo goed als niks thuis hebben liggen. 3 aangebroken potjes vonden ze al veel.

Wie heeft jou gesnitcht dan?
 
Bij nader inzien niet zo'n zin om iedereen te pmen. Je mag roids wel gewoon in je systeem hebben maar blijkbaar mag je zo goed als niks thuis hebben liggen. 3 aangebroken potjes vonden ze al veel.

Erg ook dat politieagenten die er geen verstand van hebben, effe gaan bepalen wat veel is.

Als je gear hebt liggen voor 2 blasts dan word je allicht als dealer beschouwd :rolleyes:
 
In België is het volgens mij normaal om sportscholen binnen te vallen en iedereen te controleren
klopt, mijn gym zijn ze afgelopen twee weken twee keer binnengevallen, boetes liepen op tot 3800eur. lol.:eek:
 
verwacht je maar een stevige boete, dit valt onder de dopingwet in belgie en het is dus illegaal om doping in bezit te hebben en daar staan boetes op (weet het niet meer exact,stond toen in mijn pv maar herinner het me niet meer exact) van min 250 euro tot max. 8000. Ik heb een boete geahd van 250 euro voor in bezit zijn van 1potje dianabol waarin nog maar 10 tabs zaten
 
“De volgende personen worden gestraft met gevangenisstraf van zes maanden tot vijf jaar en met een geldboete van 200 tot 2.000 euro of met een van die straffen alleen: […] 3° diegene die zich schuldig maakt aan een dopingpraktijk, als vermeld in artikel 3, 1°, 2°, 3°, 4°, 5° en 6°; 4° diegene die zich schuldig maakt aan een dopingpraktijk, als vermeld in artikel 3, 7° en 8°…”Artikel 51 van het Dopingdecreet bevat zo het legaliteitsbeginsel voor de strafbaarheid van dopingpraktijken. Artikel 3 geeft een achtdelige oplijsting van wat onder ‘dopingpraktijk’ moet worden verstaan, “onverminderd de bepalingen van de wet van 24 februari 1921 betreffende het verhandelen van giftstoffen, slaapmiddelen en verdovende middelen, psychotrope stoffen, ontsmettingsstoffen en antiseptica en van de stoffen die kunnen gebruikt worden voor de illegale vervaardiging van verdovende middelen en psychotrope stoffen”.

DOPINGPRAKTIJK AARD SANCTIE SANCTIE 1° Aanwezigheid van een verboden stof of van een metaboliet of marker daarvan in een monster dat afkomstig is van het lichaam van de sporter Tucht Verplichte uitsluiting 2 jaar Facultatieve administratieve geldboete 0 – 25.000 euro 2° Gebruik of poging tot gebruik van een verboden stof of methode Tucht Verplichte uitsluiting 2 jaar Facultatieve administratieve geldboete 0 – 25.000 euro 3° Weigering, of het onvermogen zonder duidelijke verantwoording, om een monster voor te leggen na de kennisgeving, vermeld in de toepasselijke antidopingregels, of het op om het even welke andere manier ontwijken van de monsterneming Tucht Verplichte uitsluiting 2 jaar Facultatieve administratieve geldboete 0 – 25.000 euro 4° Overtreding van de toepasselijke vereisten met betrekking tot de beschikbaarheid van de sporter voor dopingcontroles buiten wedstrijdverband, onder meer door te verzuimen de vereiste informatie over de verblijfplaats mee te delen, of door zich niet beschikbaar te houden op de verblijfplaatsen die men heeft aangegeven Tucht Verplichte uitsluiting 1 jaar – 2 jaar Facultatieve administratieve geldboete 0 – 25.000 euro 5° Bedrog of de poging daartoe bij om het even welk onderdeel van de dopingcontrole Tucht Verplichte uitsluiting 2 jaar Facultatieve administratieve geldboete 0 – 25.000 euro 6° Bezit van verboden stoffen en methoden Tucht Verplichte uitsluiting 2 jaar Facultatieve administratieve geldboete 0 – 25.000 euro 7° Verhandeling van om het even welke verboden stof of methode Tucht Straf Verplichte uitsluiting 4 jaar – levenslang Facultatieve administratieve geldboete 0 – 25.000 euro Gevangenisstraf 6 maanden – 5 jaar en/of geldboete 200 – 2.000 euro
8° Toediening of poging tot toediening van een verboden stof of methode aan om het even welke sporter, of het aanmoedigen van, helpen bij, vergemakkelijken van, mogelijk maken van, aanzetten tot, verbergen van, of om het even welke medeplichtigheid in het kader van een (poging tot) overtreding van de antidopingregels Tucht Straf Verplichte uitsluiting 4 jaar – levenslang Facultatieve administratieve geldboete 0 – 25.000 euro Gevangenisstraf 6 maanden – 5 jaar en/of geldboete 200 – 2.000 euro

[Link niet meer beschikbaar]
 
Dit is wel echt heel erg.
 
Back
Naar boven