MuscleMeat

pff

Bezoekers in dit topic

klopt, mijn gym zijn ze afgelopen twee weken twee keer binnengevallen, boetes liepen op tot 3800eur. lol.:eek:
Waar ergens was dit? Mag ook in pb
 
Ik vraag mij af als het meer risico inhoudt als je een pakketje uit Griekenland bestelt dan uit Nederland... Beide landen vallen wel onder de EU...
 
Voor het positief te plassen idd een boete gehad, €750 + €600 administratiekosten dacht ik. Huiszoeking was uurtje ofzo. Vanaf politiebureau met twee agenten naar huis vertrokken. Eerst werd mijn gsm uitgelezen, contacten, emails, berichten etc en dan moest ik deze afgeven zodat ik niemand kon verwittigen. Thuis gewoon elke kast op mijn kamer opengetrokken, elk potje open gedaan, beneden de huisapotheek en de ijskast gecontroleerd. Woonde nog thuis, ook leuk.

Sommige terreurverdachten worden in ons landje beter behandeld. Ben je dan verplicht om een urinestaal af te leveren?
 
Wat heeft TS verklaard bij de politie? toegegeven dat je iets besteld had?
 
van waar ben je in België TS?
aan de ander ekant Amerika bestelle groot risico, gwn Nederland bestellen amper of geen controles
 
Sommige terreurverdachten worden in ons landje beter behandeld. Ben je dan verplicht om een urinestaal af te leveren?


Weigeren is positieve test.
 
Kut land België... Verwacht je maar aan een brief van de dopingcommissie. Je zal hier moeten verschijnen in brussel, waarna je een fitnessverbod krijgt alsook een grote boete (+-2000euro).

Dit is echt niet normaal meer, waar houden ze zich mee bezig?
Ben zelf al 2x gepakt en mag in totaal 10jaar niet meer sporten + in totaal 5000euro boete moeten betalen.

Wanneer gaat iemand dit eens voor de rechtbank trekken? Als ik nog een x gepakt wordt, dan zou ik dit willen doen. Met een goeie advocaat natuurlijk. Eventueel een soort van crowdfunding opzetten want ben net gedaan met de 2e boete af te betalen en geld groeit jammer genoeg niet op m'n rug.

Dit moet echt stoppen.
 
Sommige terreurverdachten worden in ons landje beter behandeld. Ben je dan verplicht om een urinestaal af te leveren?
Niet verplicht maar als je weigert wordt je volgens de dopingcommissie als positief bevonden maar zonder bewijs. Dus lagere boete, minder lange schorsing + geen strafblad of ander federale bullshit aangezien ze geen bewijs hebben.

Weigeren is positieve test.
Idd, voro dopingcommissie geef je dan zogezegd toe dat je positief bent, maar zie mijn reactie hierboven. Geen gezever met politie aangezien ze dan geen bewijs hebben.

Kut land België... Verwacht je maar aan een brief van de dopingcommissie. Je zal hier moeten verschijnen in brussel, waarna je een fitnessverbod krijgt alsook een grote boete (+-2000euro).

Dit is echt niet normaal meer, waar houden ze zich mee bezig?
Ben zelf al 2x gepakt en mag in totaal 10jaar niet meer sporten + in totaal 5000euro boete moeten betalen.

Wanneer gaat iemand dit eens voor de rechtbank trekken? Als ik nog een x gepakt wordt, dan zou ik dit willen doen. Met een goeie advocaat natuurlijk. Eventueel een soort van crowdfunding opzetten want ben net gedaan met de 2e boete af te betalen en geld groeit jammer genoeg niet op m'n rug.

Dit moet echt stoppen.
Heb het geprobeerd met een goede advocaat die wel wat gekend is in doping. Voor de rechtbank getrokken, in hoger beroep gegaan maar mocht niet baten.
Laatste kans was Raad van State maar dit ging me teveel geld kosten.
Advocaat zei eigenlijk vlak af dat ik het ook beter niet kon doen, tegen de overheid kan je niks doen hoe erg het ook klinkt.
In mijn 'veroordeling' stond een verkeerde datum van de controle, verkeerde naam, verkeerde product, verkeerde plaats, en nog een schrijffout of 20 + nog enkele andere fouten waardoor de advocaat met alle plezier er mee in wou gaan aangezien dit normaal gezien een gewonnen zaak zou zijn door deze meerdere fouten. De overheid heeft gewoon deze fouten 'rechtgezet' wat volgens mijn advocaat onwettelijk is.
Geloof me je kan niks doen, mijn advocaat wou zelf niet verder doen aangezien de commissie eigenlijk illegaal bezig is en je kan er gewoon niks tegen doen.
 
Heftig! Is echt wel een dure hobby voor je aan het worden ... En dat alleen maar omdat je je passie volgt. België is inderdaad een kutland geworden. Ben je dan gepakt tijdens controle in een gym?


Kut land België... Verwacht je maar aan een brief van de dopingcommissie. Je zal hier moeten verschijnen in brussel, waarna je een fitnessverbod krijgt alsook een grote boete (+-2000euro).

Dit is echt niet normaal meer, waar houden ze zich mee bezig?
Ben zelf al 2x gepakt en mag in totaal 10jaar niet meer sporten + in totaal 5000euro boete moeten betalen.

Wanneer gaat iemand dit eens voor de rechtbank trekken? Als ik nog een x gepakt wordt, dan zou ik dit willen doen. Met een goeie advocaat natuurlijk. Eventueel een soort van crowdfunding opzetten want ben net gedaan met de 2e boete af te betalen en geld groeit jammer genoeg niet op m'n rug.

Dit moet echt stoppen.
 
België is nochtans gekend voor zijn procedurefouten ...

Niet verplicht maar als je weigert wordt je volgens de dopingcommissie als positief bevonden maar zonder bewijs. Dus lagere boete, minder lange schorsing + geen strafblad of ander federale bullshit aangezien ze geen bewijs hebben.


Idd, voro dopingcommissie geef je dan zogezegd toe dat je positief bent, maar zie mijn reactie hierboven. Geen gezever met politie aangezien ze dan geen bewijs hebben.


Heb het geprobeerd met een goede advocaat die wel wat gekend is in doping. Voor de rechtbank getrokken, in hoger beroep gegaan maar mocht niet baten.
Laatste kans was Raad van State maar dit ging me teveel geld kosten.
Advocaat zei eigenlijk vlak af dat ik het ook beter niet kon doen, tegen de overheid kan je niks doen hoe erg het ook klinkt.
In mijn 'veroordeling' stond een verkeerde datum van de controle, verkeerde naam, verkeerde product, verkeerde plaats, en nog een schrijffout of 20 + nog enkele andere fouten waardoor de advocaat met alle plezier er mee in wou gaan aangezien dit normaal gezien een gewonnen zaak zou zijn door deze meerdere fouten. De overheid heeft gewoon deze fouten 'rechtgezet' wat volgens mijn advocaat onwettelijk is.
Geloof me je kan niks doen, mijn advocaat wou zelf niet verder doen aangezien de commissie eigenlijk illegaal bezig is en je kan er gewoon niks tegen doen.
 
Die boetebedragen gaan ook nergens over.
Kut land België... Verwacht je maar aan een brief van de dopingcommissie. Je zal hier moeten verschijnen in brussel, waarna je een fitnessverbod krijgt alsook een grote boete (+-2000euro).

Dit is echt niet normaal meer, waar houden ze zich mee bezig?
Ben zelf al 2x gepakt en mag in totaal 10jaar niet meer sporten + in totaal 5000euro boete moeten betalen.

Wanneer gaat iemand dit eens voor de rechtbank trekken? Als ik nog een x gepakt wordt, dan zou ik dit willen doen. Met een goeie advocaat natuurlijk. Eventueel een soort van crowdfunding opzetten want ben net gedaan met de 2e boete af te betalen en geld groeit jammer genoeg niet op m'n rug.

Dit moet echt stoppen.


Ook echt een fitness verbod. :roflol:

Jammer is dat je niet een grote groep hebt, anders zou je petities en protesten kunnen organizeren.
 
Heftig! Is echt wel een dure hobby voor je aan het worden ... En dat alleen maar omdat je je passie volgt. België is inderdaad een kutland geworden. Ben je dan gepakt tijdens controle in een gym?
Inderdaad in de gym
 
Ik vraag mij af als het meer risico inhoudt als je een pakketje uit Griekenland bestelt dan uit Nederland... Beide landen vallen wel onder de EU...
Maakt niets uit. Binnen de EU geldt naast vrij verkeer van personen ook vrij verkeer van goederen. Post binnen de EU wordt dus in principe niet gecontroleerd.
 
Heftig! Is echt wel een dure hobby voor je aan het worden ... En dat alleen maar omdat je je passie volgt. België is inderdaad een kutland geworden. Ben je dan gepakt tijdens controle in een gym?
Da's toch een beetje uit zijn context gegrepen. Deze passie kan ook zonder anabolen en illegale producten. De straffen zijn veel te zwaar, daar niet van maar langs de andere kant zijn er tegenwoordig meer gebruikers dan niet gebruikers in het milieu van fitness en body building en is de situatie volledig scheef gegroeid.
 
Da's toch een beetje uit zijn context gegrepen. Deze passie kan ook zonder anabolen en illegale producten. De straffen zijn veel te zwaar, daar niet van maar langs de andere kant zijn er tegenwoordig meer gebruikers dan niet gebruikers in het milieu van fitness en body building en is de situatie volledig scheef gegroeid.
Persoonlijk ben ik geen voorstander van kuren: heb ik zelf nog nooit gedaan. Ik kan me echter wel voorstellen dat - eens je er naturel het maximum hebt uitgehaald - je een stapje verdergaat ... en dan moet je aan de anabolen.
Ik erger me daarentegen ook vaak aan jonge gasten die na een half jaar trainen reeds een spuit in hun reet duwen. Dus ja, de situatie is scheef gegroeid. Daar heb je 100 % gelijk in.
 
Da's toch een beetje uit zijn context gegrepen. Deze passie kan ook zonder anabolen en illegale producten. De straffen zijn veel te zwaar, daar niet van maar langs de andere kant zijn er tegenwoordig meer gebruikers dan niet gebruikers in het milieu van fitness en body building en is de situatie volledig scheef gegroeid.

Je kan heel die situatie echt niet zo maar rechttrekken door een paar controles uit te voeren hoor.. Ik snap waar je vandaan komt hoor maar zo erg is het nu ook weer niet gesteld, de meeste beginners weten niet eens waar ze het spul moeten halen. Diezelfden weten wel waar ze tabak, fastfood en alcohol moeten halen. Want dat mag dan weer wel. Ik ken geen enkele gast die natuurlijk traint en deze controles "oké" vindt trouwens (in mijn omgeving). Ze schaden er niet enkel de gebruikers mee dus. Niet iedereen wil in de helft van zijn training onderbroken worden om even de kleedkamer in te gaan en te wachten tot hij voldoende vloeistof kan plassen (terwijl er een sportdokter op je dick staat te kijken).
 
Laatst bewerkt:
Da's toch een beetje uit zijn context gegrepen. Deze passie kan ook zonder anabolen en illegale producten. De straffen zijn veel te zwaar, daar niet van maar langs de andere kant zijn er tegenwoordig meer gebruikers dan niet gebruikers in het milieu van fitness en body building en is de situatie volledig scheef gegroeid.
Lol dit is echt ZWAAR overdreven, meer gebruikers dan niet gebruikers.. Haha tuurlijk.
De mensen die anabolen gebruiken zijn een grote minderheid.

Tuurlijk zijn er veel beachboys die direct beginnen met kuren, maar die zijn er na X aantal maanden terug uit ook.

En net als hierboven geschreven, zijn ook alle niet-gebruikers niet akkoord.
 
Kut land België... Verwacht je maar aan een brief van de dopingcommissie. Je zal hier moeten verschijnen in brussel, waarna je een fitnessverbod krijgt alsook een grote boete (+-2000euro).

Dit is echt niet normaal meer, waar houden ze zich mee bezig?
Ben zelf al 2x gepakt en mag in totaal 10jaar niet meer sporten + in totaal 5000euro boete moeten betalen.

Wanneer gaat iemand dit eens voor de rechtbank trekken? Als ik nog een x gepakt wordt, dan zou ik dit willen doen. Met een goeie advocaat natuurlijk. Eventueel een soort van crowdfunding opzetten want ben net gedaan met de 2e boete af te betalen en geld groeit jammer genoeg niet op m'n rug.

Dit moet echt stoppen.

Dus je moet enkel voor de dopingcommissie verschijnen en niet strafrechterlijk? Dus er staat niks op je strafblad?
Los daarvan snap ik niet dat ze die schorsing kunnen opvolgen bij een recreatieve sporter...
 
Lol dit is echt ZWAAR overdreven, meer gebruikers dan niet gebruikers.. Haha tuurlijk.
De mensen die anabolen gebruiken zijn een grote minderheid.

Tuurlijk zijn er veel beachboys die direct beginnen met kuren, maar die zijn er na X aantal maanden terug uit ook.

En net als hierboven geschreven, zijn ook alle niet-gebruikers niet akkoord.
De mensen die ervoor uitkomen dat ze gebruiken, zijn een minderheid. Er wordt veel meer gebruikt dan je denkt.
 
Dus je moet enkel voor de dopingcommissie verschijnen en niet strafrechterlijk? Dus er staat niks op je strafblad?
Los daarvan snap ik niet dat ze die schorsing kunnen opvolgen bij een recreatieve sporter...
Bij weigering niet nee. Heb geen ervaring met plassen aangezien ik altijd weiger.
 
Back
Naar boven