Fitness Seller

Pgf2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het zal minder pijn doen, omdat je de naald verwisseld met de naald die door het rubbertje ging en die naald die door het rubbertje ging is minder scherp dan de nieuwe naald.
 
Dan haal ik morgen meteen andere insuline naaldjes. En vinden jullie het belangrijk al zou ik een log bijhouden tijdens het gebruik van pgf2?
 
Dat zou wel eens interessant zijn ja :)
 
Belangrijk... hmz, het zou inderdaad van belang kunnen zijn om te kijken of het goed gaat. En als het niet goed gaat, waar dat misschien dan gebeurd is. Het is in dat geval makkelijker om tussentijds bij te sturen.
Verder is het wel interessant om je resultaten te kunnen terugzien.
 
Oke dan zal ik strax wel wat laten weten als ik 2 ml gedaan heb
 
En ja hoor ik heb 1ml per kant geinjecteerd. Het ging heel goed. Helemaal geen pijn deze keer. Kreeg het wel een beetjuh benauwd. Alles voelde ineens warmer aan. Geen last van diarree en helemaal geen pijn. Dus als je zo kijkt valt het reuze mee. O ja je krijgt wel af en toe het gevoel dat je moet overgeven. Maar gaat zo over. Later horen jullie meer van me
 
Hoe meer je het injecteerd hoe minder erg de bijwerkingen worden per dosis... Dus dat klopt wel. Ben verder benieuwd naar het resultaat! (Heb zelf nog geen echte praktijk ervaring ermee)
 
Maar velen zeggen dat het niet werkt omdat ze maar een paar dagen tegen de pijn kunnen. Je moet het best vaak gebruiken en in redelijke dosissen denk ik. Maar wie weet. effe afwachten en dan zien we het wel.
 
Ik denk zelf wel dat ik het lang gebruik. Want de pijn wordt steeds minder en ik zit redelijk hoog denk ik dan. want 2ml per keer is niet nix als je naar anderen kijkt
 
verschil zit m er ook in of je het IM of SC injecteerd.
Qua pijnlijke bijwerkingen dan.
 
Ik injecteer het in de buikvet. Het enige echte bijwerking is dat een kleine blauwe plek over houd
 
Ik heb nu mijn 4e dag achter de rug . Heb vandaag weer 2 maal 1 ml gezet per kant in mijn buikvet. De plaatsen waar ik injecteerde voelde wat prikkerig aan. Een soort brandgevoel.

Na 10 minuten moest ik echt naar de wc. En jah hoor ik was aan de diarree. Het was echt geel in de wc pot. Zelfd denk ik dat dit vooral vet is. Verder maak je veel meer speeksel aan. IS goed voor mensen die graag spugen. Tot zover weer.
 
yo nigger... wat ik me afvraag... hoeveel val je er mee af?... want wie mooi is moet pijn lijden.....
 
IK ben al 3 kilo afgevallen binnen 4 dagen. Mijn taille is afgenomen met 5 cm. IK begin steeds meer definitie te krijgen
 
Originally posted by Nigger
IK ben al 3 kilo afgevallen binnen 4 dagen. Mijn taille is afgenomen met 5 cm. IK begin steeds meer definitie te krijgen

en dit is echt drie kilo vet? of zit er dan ook water bij????? anders is het wel interresant... met voeding kun je namelijk per weeek ook wel een kilo of 5 afvallen (of meer het gebrek aan voeding...)

ig good job, ennum... keep this posting... als het echt goed werkt zal ik zelf ook eens overwegen of ik het ga gebruiken... ik neem aan dat je er plaatselijk vet mee weghjaalt... of werkt het door heel je lichaam?
 
Originally posted by jimmy101


en dit is echt drie kilo vet? of zit er dan ook water bij????? anders is het wel interresant... met voeding kun je namelijk per weeek ook wel een kilo of 5 afvallen (of meer het gebrek aan voeding...)

ig good job, ennum... keep this posting... als het echt goed werkt zal ik zelf ook eens overwegen of ik het ga gebruiken... ik neem aan dat je er plaatselijk vet mee weghjaalt... of werkt het door heel je lichaam?

Plaatselijk vet verbranden bestaat niet, maar waarschijnlijk is het goedje zo sterk dat je alleen de superresultaten ziet op de plek waar je het injecteert dus lijkt het opzich op plaatselijke vetverbranding.
 
:to:

Deze tread doet me gelijk weer denken aan Helios, waar blijft die creme nou ???
 
Zelf denk ik niet dat het plaatselijk is. Want ik spuit het alleen maar in het buikvet, dus dat wilt zeggen dat alleen maar mijn buik droog wordt. En dat is niet waar. Ik merk nu ook dat mijn borst definitie krijgt. En mijn rugspieren worden steeds duidelijker.
 
Helios sucks vind ik dan. Ik heb het een tijdje gebruikt en je krijgt veel van die onderhuidse bulten. Neem dan liever clen die je moet innemen. Heb je tenminste niet van die bulten.
 
Originally posted by Nigger
Helios sucks vind ik dan. Ik heb het een tijdje gebruikt en je krijgt veel van die onderhuidse bulten. Neem dan liever clen die je moet innemen. Heb je tenminste niet van die bulten.

Thnx for the advice, ik had echt het idee dat het goed spul was maar ik hoef geen bulten :D
 
Back
Naar boven