XXL Nutrition

Pgf2

Bezoekers in dit topic

Ow jah nog een ding. Je kunt die bulten daarna wel weghalen met pgf2. Maar dat is wel pijnlijk. IK heb het tenminste wel gedaan. Dus waarom eerst helios en daarna aan de pgf2. Je kunt dan gelijk beginnen met pgf2 als je het nodig vindt.

Ik zal je ook zeggen dat je met een goed dieet ook heel droog kunt worden. Want mijn voornamelijk doel is snel droog worden. En dat neemt met een dieet alleen veel tijd in beslag
 
Ik heb even gelezen over pgf2, maar ik lees dat je vetcellen worden vernietigd en nooit meer terug komt. Maar wat doet het lichaam dan met het overtollige vet? Je vertering gaat naar mijn idee niet sneller. Stel dat je een bulkdag heb en je vreet 6 pizza in ene keer op (ik dus) waar gaat die voeding dan heen dat niet opgeslagen kan worden omdat de vetcellen weg zijn en niet verteerd kunnen worden omdat je meer kcal binnen krijgt dan je verbruikt.
 
Originally posted by jimbo


Plaatselijk vet verbranden bestaat niet, maar waarschijnlijk is het goedje zo sterk dat je alleen de superresultaten ziet op de plek waar je het injecteert dus lijkt het opzich op plaatselijke vetverbranding.
PGF2 vernietigt vetcellen plaatselijk, waar je injecteerd. Daarbovenop verhoogt het je lichaamstemperatuur waardoor je overal ook nog eens meer gaat verbranden...
 
Originally posted by Big Steve
Ik heb even gelezen over pgf2, maar ik lees dat je vetcellen worden vernietigd en nooit meer terug komt. Maar wat doet het lichaam dan met het overtollige vet? Je vertering gaat naar mijn idee niet sneller. Stel dat je een bulkdag heb en je vreet 6 pizza in ene keer op (ik dus) waar gaat die voeding dan heen dat niet opgeslagen kan worden omdat de vetcellen weg zijn en niet verteerd kunnen worden omdat je meer kcal binnen krijgt dan je verbruikt.
Gaat naar andere plaatsen waar je nog niet hebt geïnjecteerd en er nog cellen zijn...

Verder kan het lichaam ook nieuwe vetcellen aanmaken.
 
Originally posted by admin

Gaat naar andere plaatsen waar je nog niet hebt geïnjecteerd en er nog cellen zijn...

Verder kan het lichaam ook nieuwe vetcellen aanmaken.

vraagje... hoe ziek wordt je er van? ik bedoel... kun je nog gewoon werken gedurende een dag of ben je echt zo ziek dat dat zelfs niet lukt? ... en stel je neemt het samen met clenbuterol, stackers en cardiofitness, waarbij je je voeding op 500kcal onder je dagelijks benodigde aant kcal gooit, en veel eiwit eet voor behoud van spiermassa... is dit nog enigzins verantwoord of is dat vragen om problemen?

verder als iemand een link heeft naar een geode (liefst nederlandse) site met uitleg over de werking, en beschrijving hoe 'schadelijk' het is en dergelijke... graag... ik kan zelf met google niet echt veel nuttige info vinden....

alvast bedankt

p.s. nigger heb je msn? en zo ja kan ik je toevoegen om ff te babellen over wat resultaten?
 
Originally posted by admin

Gaat naar andere plaatsen waar je nog niet hebt geïnjecteerd en er nog cellen zijn...

Verder kan het lichaam ook nieuwe vetcellen aanmaken.

Voor een deel (en daar hoop je op) verwerkt het lichaam alsof het een toxine (te hoge vet neiveau's in het bloed zijn ook beslist niet goed) is en eindigt het in de urine.

Notitie over Helios; het is ook oraal actief en er worden oraal goede resultaten mee bereikt.
 
Ja hoor Jimmy ik heb ook msn. Dat is Cagri51@hotmail.com

Ik zal de pijn even uitleggen. Nadat je pgf2 hebt geinjecteerd voel je een soort verbrandind op de plaats waar het geinjecteerd is. Dit duurt ongeveer 2 uur. Bij je buik heb je net het gevoel dat je je buikspieren te hard hebt getraind. Het is er heel gevoelig nee ik bedoel zeer gevoelig. Ik doe het ook daarom voor het slapen gaan , dan voel ik haast nix.
 
PGF2 is beter dan Helios, als het goed is word de markt binnenkort overspoeld met PGF2, er is namelijk veel vraag naar PGF2, maar de aanbod is nog gering, waardoor PGF2 nu schaars is.
 
Back
Naar boven