deze morgen heb ik eens op de weegschal gaan staan en die geeft na 5 dagen kuren aan ,dat ik 2.7 kilo bij gekomen ben....http://forum.dutchbodybuilding.com/f90/ph-hoog-gedoseerd-kuurtje-68691/index4.html
is dit ph of aas ? wat is jullie mening ?
is dit ph of aas ? wat is jullie mening ?
. maar ik vraag me af als het mogelijk is ,dat ik iets anders in me pillen heb zitten dan ph ?
elke fitness enthousiast slash wannabe bodybuilder probeert die shit.. eigenlijk wilde ik aan de roids gaan maar ik was nog een beetje jong vond ik.. mn 'coach' vond van niet.. die zei ach.. wat gaat er nog aan je lichaam veranderen.. maar dat was toen ik nog verstandig was
dus ging ik eerst aan de prohormone.. naast mijn hele standaard supplementatieschema en dieet.. hardcore training.. en resultaten waren niet overweldigend.. ik heb verschillende PH's geprobeerd.. andro.. de oude animal stak.. geen idee hoe ze allemaal heten meer.. wel bijwerkingen.. irritaties.. acne.. de hele shit.. mn eerste echte kuur daarentegen was totaal anders.. 0,0 bijwerkingen.. prachtige gains.. ik hield een hoop vast zonder nakuren.. LEKKA!
, vet omhoog met 1 % , spieren worden echt keihard en voller. ik voel dat ik vocht vast hou in me handen ,die zijn stijf en kan moeilijk een vuist maken. ben het met je eens 'Glenn GX' ...