AndroidHealthClinic

PH of AAS ???

ph vind ik nix.
meer voor mensen met een naald vrees.

Nou er zit een redelijk groot verschil tussen ph en aas
Ik vind zowieso dat het hier vaag over is, ik zie hier op het board veel vragen over ph enzv
Zou mooi zijn als iemand met wat verstand wat meer erover zou kunnen vertellen

• Topic Starter Topic Starter
want ik gian even veel ,als iemand die op een AAs kuurtje zit.

Is normaal
Ik ken 3 mensen die alledrie rond de 6-8 kg zijn gegained zonder echte hoge bf stijging

na 4 dagen 2.7 kg. ?

De meeste PH supplementen tegenwoordig zijn geen precursors meer maar derivaten van oude androgene-anabole steroïden die herontdekt zijn of een iets andere binding hebben. Dus TS ik vind dat het AAS zijn.

Ik snap sowieso niet waarom de PH sectie in de supplementen sectie staat en niet in de anabolen sectie..

PH zijn net zo 'gevaarlijk' als alle andere AAS en peptide hormonen en moeten ook dezelfde supervisie krijgen.

In de AAS sectie krijgen mensen goede info, in de PH sectie zie ik soms nieuwelingen elkaar de meest absurde adviezen geven die werkelijk nergens op slaan (geen enkele onderbouwing of goede beargumentatie). Dit heeft natuurlijk ook te maken met de geringe informatie die beschikbaar is voor PH en daarom zou je bij voorbaat PH's moeten afraden. Maar dat is een andere discussie.

Veel noobies die aan de PH gaan gaan ook meer eten opeens en beter trainen..zou normaal ook al wat aangekomen zijn. Niet te vergeten vocht (niet op topic starter bedoeld)

Vind PH's zonde als je toch gaat kloten met je lichaam doe het dan gelijk goed. Goedkoper net zoveel sides en meer gains.

PH gebruik is naar mijn mening onzin, heb het vroeger ook weleens gedaan toen ik nog jong en naief was :)

ze waren nog niet gebanned en het meest hardcore product op de legale markt dus duhh.. :P elke fitness enthousiast slash wannabe bodybuilder probeert die shit.. eigenlijk wilde ik aan de roids gaan maar ik was nog een beetje jong vond ik.. mn 'coach' vond van niet.. die zei ach.. wat gaat er nog aan je lichaam veranderen.. maar dat was toen ik nog verstandig was :D dus ging ik eerst aan de prohormone.. naast mijn hele standaard supplementatieschema en dieet.. hardcore training.. en resultaten waren niet overweldigend.. ik heb verschillende PH's geprobeerd.. andro.. de oude animal stak.. geen idee hoe ze allemaal heten meer.. wel bijwerkingen.. irritaties.. acne.. de hele shit.. mn eerste echte kuur daarentegen was totaal anders.. 0,0 bijwerkingen.. prachtige gains.. ik hield een hoop vast zonder nakuren.. LEKKA!

PH's meteen de grond in te boren vind ik niet juist.
Niet alle PH's zijn/waren slecht. Een paar jaar terug waren er gewoon nog derivaten van primobolan, trenbolone, ment en methyl-DHT legaal op de markt. De meeste waren mg per mg sterker dan dboll. Ze werden verkocht als PH maar waren gewoon AAS.

Daarom, waarom pak je dan niet gelijk aas.
Minder sides, goedkoper
En bij ph's moet je dan ook nakuren wat ze dan weer vergeten

2,7 kg in 5 dagen. dat zijn geen spieren. dat is vooral vocht. geen enkel produkt kan op zo weinig dagen zoveel spier bij maken. vergeet die fabeltjes.

skydirk zei:
2,7 kg in 5 dagen. dat zijn geen spieren. dat is vooral vocht. geen enkel produkt kan op zo weinig dagen zoveel spier bij maken. vergeet die fabeltjes.

precies dat wilde ik er ook nog even bij zeggen, leuke aromatase spulletjes heb je daar ;)

Extreem, je bent een goeie gozer, maar nog wel wat naïef, degene die je wijsmaakt dat ph minder schadelijk zijn dan AAS zouden ze moeten doodschoppen.
ik ga mee met de rest, het is net zo schadelijk en als je je lichaam schade wil toebrengen doe het dan met BEPROEFDE middelen, die ph zooi is nauwelijks wetenschappelijk getest en mogelijk zijn sommige middelen dus nog veel schadelijker dan bepaalde AAS

vandaag trg op de weegschaal en 3.7 kilo erbij ...vocht trg 1% gezakt ??? , vet omhoog met 1 % , spieren worden echt keihard en voller. ik voel dat ik vocht vast hou in me handen ,die zijn stijf en kan moeilijk een vuist maken. ben het met je eens 'Glenn GX' ...

Terug
Naar boven