Fitness Seller

Pharmacom labs

Status
Niet open voor verdere reacties.

vunz

Novice
Waardering
5
Lengte
1m96
Massa
138kg
Vetpercentage
16%
Echt of rotzooi heeft iemand ervaringen met dit merk

WP_20160308_003.jpg

WP_20160308_005.jpg

WP_20160308_009.jpg

WP_20160308_013.jpg

WP_20160308_016.jpg

WP_20160308_022.jpg

WP_20160308_025.jpg

WP_20160308_028.jpg

hahaha goeie argumenten krijg je idd altijd van rich piana

Zit er een scheikundige op het forum toevallig? Die zou je wel haarfijn uitleggen waarom het zo is. Maar wat jullie willen , gebruik lekker die 500mg/ml , niet voor niks dat er hier belachelijke dosering weg worden gespoten , en lui nog steeds een belabberd fysiek hebben.

Nogmaals , kon zo snel niet een ander filmpje vinden. Zoek maar eens op internet , kan gewoon niet. Mensen met verstand hier van lachen je uit man , met je 500mg/ml test.

@Galen jij hier toevallig verstand van ?

Gast haal je hoofd eens uit je kont en kijk een verder dan dbb.
Eroids, musclegurus, div uk forums staan genoeg lab tests en zelfs US sites waar mensen zelf brewen en hun recepten en ervaringen delen die bewijzen dat er meer mg in een ml kan, NOOB!
En is dit gedaan door een goede chemist/brewer is dit nog vrij pijnloos ook. Is t wat pijnlijk kun je t nog verdunnen met normaal gedoseerde gear.
Zoals ik zei dit komt onderandere door de olieen en oplosmiddelen die ze tegenwoordig gebruiken.
Dit krijg je niet voor elkaar in raapzaadolie en een 2% BA.

Gast haal je hoofd eens uit je kont en kijk een verder dan dbb.
Eroids, musclegurus, div uk forums staan genoeg lab tests en zelfs US sites waar mensen zelf brewen en hun recepten en ervaringen delen die bewijzen dat er meer mg in een ml kan, NOOB!
En is dit gedaan door een goede chemist/brewer is dit nog vrij pijnloos ook. Is t wat pijnlijk kun je t nog verdunnen met normaal gedoseerde gear.
Zoals ik zei dit komt onderandere door de olieen en oplosmiddelen die ze tegenwoordig gebruiken.
Dit krijg je niet voor elkaar in raapzaadolie en een 2% BA.

Hahah goed verhaal man! jij bent zeker door pharmacom ingehuurd om hun zo goede producten te promoten.
Succes met promoten hopelijk verkoop je nog wat!

Zit er een scheikundige op het forum toevallig? Die zou je wel haarfijn uitleggen waarom het zo is. Maar wat jullie willen , gebruik lekker die 500mg/ml , niet voor niks dat er hier belachelijke dosering weg worden gespoten , en lui nog steeds een belabberd fysiek hebben.
Hoi ik ben scheikundig technoloog, telt dat ook? Afhankelijk van het oplosmiddel zal een stof ergens goed in oplossen. Probeer jij maar eens een kilogram tafelsuiker op te lossen in een liter benzine. Gaat je nooit lukken, nog geen gram.
Terwijl in een liter water alles oplost van die kilo. Magie.
Heeft onder andere te maken met polariteit en dat soort dingen, vast te ingewikkeld. Komt erop neer dat ze graag met elkaar te maken hebben, net zoals benzine en water niet met elkaar te maken willen hebben.
Zo zijn er ook oplosmiddelen waar testosteron esters goed in oplossen, test esters zijn beetje polair hier en weer apolair daar, ingewikkeld.
Nu zijn er vloeistoffen waar test esters toch graag in oplossen, neem ethanol waar test-p voor 750 g / l oplosbaar is, (dit is gelijk aan 750 mg/ml). Weet zelf het fijne niet van de oplosmiddelen die allemaal gebruikt worden in de anabolen mixjes, maar kan me goed voorstellen dat er prima oplossingen voor kunnen komen met meer dan de 300 MG PER ML IS DE MAX WANT RICH PIANO ZEGT DAT.

Maar goed, pharmacom blijkt uit de testen een goed merk.

Anaboliclab.com

Hoi ik ben scheikundig technoloog, telt dat ook? Afhankelijk van het oplosmiddel zal een stof ergens goed in oplossen. Probeer jij maar eens een kilogram tafelsuiker op te lossen in een liter benzine. Gaat je nooit lukken, nog geen gram.
Terwijl in een liter water alles oplost van die kilo. Magie.
Heeft onder andere te maken met polariteit en dat soort dingen, vast te ingewikkeld. Komt erop neer dat ze graag met elkaar te maken hebben, net zoals benzine en water niet met elkaar te maken willen hebben.
Zo zijn er ook oplosmiddelen waar testosteron esters goed in oplossen, test esters zijn beetje polair hier en weer apolair daar, ingewikkeld.
Nu zijn er vloeistoffen waar test esters toch graag in oplossen, neem ethanol waar test-p voor 750 g / l oplosbaar is, (dit is gelijk aan 750 mg/ml). Weet zelf het fijne niet van de oplosmiddelen die allemaal gebruikt worden in de anabolen mixjes, maar kan me goed voorstellen dat er prima oplossingen voor kunnen komen met meer dan de 300 MG PER ML IS DE MAX WANT RICH PIANO ZEGT DAT.

Top duidelijk verhaal! Energy toch gelijk. Maar wil dit ook zeggen dat je lichaam probleem loos die 500mg opneemt ? En hoe schadelijk zijn die olie en oplosmiddelen voor je lichaam? Hg gear word niet voor niets in max 250mg/ml geproduceerd. Benzyl acohol is bijvoorbeeld niet voor niets verboden in de EU. Ik blijf bij Hg gear , moet het nog steeds niets hebben van 500mg/ml middelen.

Top duidelijk verhaal! Energy toch gelijk. Maar wil dit ook zeggen dat je lichaam probleem loos die 500mg opneemt ? En hoe schadelijk zijn die olie en oplosmiddelen voor je lichaam? Hg gear word niet voor niets in max 250mg/ml geproduceerd. Benzyl acohol is bijvoorbeeld niet voor niets verboden in de EU. Ik blijf bij Hg gear , moet het nog steeds niets hebben van 500mg/ml middelen.
Je lichaam zal alles opnemen, omdat het niet anders kan. Het zit tenslotte diep in je lichaam geïnjecteerd. Durf niets te zeggen over de schadelijkheid van de oplosmiddelen, omdat ik niet weet welke oplosmiddelen er gebruikt worden, wat ik zo lees zijn ethylesters van verzuren populair als oplosmiddel op de oplosbaarheid te verhogen, op zich geen schadelijke dingen. Zie wel dat het de PIP vergroot.
De reden dat HG gedoseerd is op max 250 mg/ml zal voornamelijk gemak zijn voor de gebruiker in 2 richtingen. (1) een hogere dosis is totaal niet nodig omdat dat het hoger doseren lastiger afmeten is. 0,5 ml EW makkelijker afmeten dan 0,25 ml EW bij 500 mg/ml (en per saldo meer verlies in de naald). (2) Er kan nu volstaan worden met oplosmiddelen die geen/beperkt PIP geven voor de gebruiker.

• Like
Waarderingen: REJ
Dit hoort volgens mij thuis in de categorie best money can buy. Ben even kwijt welk board dat ook alweer was, maar ze hebben sinds anderhalf jaar ook op zo'n heel groot int. forum hun eigen topic. Als je dat topic doorscrolled en die foto's ook zag van de apparatuur, niet normaal. Ik denk dat er weinig merken zijn die daarbij in de buurt komen zoals dat eruit zag. Heb geen idee van hoe betaalbaar het is, maar geloof dat je bijna het dubbele kwijt bent tov vergelijkbare UG producten van eigen bodem. Als ik hier toch eens aan kon komen... :O

Dit lijkt mij toch behoorlijk in de buurt komen van de hoogste kwaliteits- en hygiëne-normen enzo als je dit zo ziet. Ook afgezet tegen de professionele farmaceutische industrie, ik denk dat die zeer vergelijkbare apparatuur hebben?

Moet je even nagaan wat hun afzet in godsnaam wel niet is dat ze zo massaal fabriceren. Bizar.

Dit lijkt mij toch behoorlijk in de buurt komen van de hoogste kwaliteits- en hygiëne-normen enzo als je dit zo ziet. Ook afgezet tegen de professionele farmaceutische industrie, ik denk dat die zeer vergelijkbare apparatuur hebben?

Moet je even nagaan wat hun afzet in godsnaam wel niet is dat ze zo massaal fabriceren. Bizar.
Dat zal wel behoorlijk zijn ja. De vraag in het oostblok is daarentegen ook heel groot.

Dat klopt. Die worden in al die landen dan ook regelmatig positief bevonden in allerlei competities haha

Wordt het in rusland geproduceert?
Lijkt me niet makelijk te krijgen
Of vergis ik me hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven