vunz
Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 138kg
- Vetpercentage
- 16%
Echt of rotzooi heeft iemand ervaringen met dit merk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha goeie argumenten krijg je idd altijd van rich pianaNogmaals , kon zo snel niet een ander filmpje vinden. Zoek maar eens op internet , kan gewoon niet. Mensen met verstand hier van lachen je uit man , met je 500mg/ml test.
@Galen jij hier toevallig verstand van ?
hahaha goeie argumenten krijg je idd altijd van rich piana
Nogmaals , kon zo snel niet een ander filmpje vinden. Zoek maar eens op internet , kan gewoon niet. Mensen met verstand hier van lachen je uit man , met je 500mg/ml test.
@Galen jij hier toevallig verstand van ?
Gast haal je hoofd eens uit je kont en kijk een verder dan dbb.
Eroids, musclegurus, div uk forums staan genoeg lab tests en zelfs US sites waar mensen zelf brewen en hun recepten en ervaringen delen die bewijzen dat er meer mg in een ml kan, NOOB!
En is dit gedaan door een goede chemist/brewer is dit nog vrij pijnloos ook. Is t wat pijnlijk kun je t nog verdunnen met normaal gedoseerde gear.
Zoals ik zei dit komt onderandere door de olieen en oplosmiddelen die ze tegenwoordig gebruiken.
Dit krijg je niet voor elkaar in raapzaadolie en een 2% BA.
Hoi ik ben scheikundig technoloog, telt dat ook? Afhankelijk van het oplosmiddel zal een stof ergens goed in oplossen. Probeer jij maar eens een kilogram tafelsuiker op te lossen in een liter benzine. Gaat je nooit lukken, nog geen gram.Zit er een scheikundige op het forum toevallig? Die zou je wel haarfijn uitleggen waarom het zo is. Maar wat jullie willen , gebruik lekker die 500mg/ml , niet voor niks dat er hier belachelijke dosering weg worden gespoten , en lui nog steeds een belabberd fysiek hebben.
Hoi ik ben scheikundig technoloog, telt dat ook? Afhankelijk van het oplosmiddel zal een stof ergens goed in oplossen. Probeer jij maar eens een kilogram tafelsuiker op te lossen in een liter benzine. Gaat je nooit lukken, nog geen gram.
Terwijl in een liter water alles oplost van die kilo. Magie.
Heeft onder andere te maken met polariteit en dat soort dingen, vast te ingewikkeld. Komt erop neer dat ze graag met elkaar te maken hebben, net zoals benzine en water niet met elkaar te maken willen hebben.
Zo zijn er ook oplosmiddelen waar testosteron esters goed in oplossen, test esters zijn beetje polair hier en weer apolair daar, ingewikkeld.
Nu zijn er vloeistoffen waar test esters toch graag in oplossen, neem ethanol waar test-p voor 750 g / l oplosbaar is, (dit is gelijk aan 750 mg/ml). Weet zelf het fijne niet van de oplosmiddelen die allemaal gebruikt worden in de anabolen mixjes, maar kan me goed voorstellen dat er prima oplossingen voor kunnen komen met meer dan de 300 MG PER ML IS DE MAX WANT RICH PIANO ZEGT DAT.
Je lichaam zal alles opnemen, omdat het niet anders kan. Het zit tenslotte diep in je lichaam geïnjecteerd. Durf niets te zeggen over de schadelijkheid van de oplosmiddelen, omdat ik niet weet welke oplosmiddelen er gebruikt worden, wat ik zo lees zijn ethylesters van verzuren populair als oplosmiddel op de oplosbaarheid te verhogen, op zich geen schadelijke dingen. Zie wel dat het de PIP vergroot.Top duidelijk verhaal! Energy toch gelijk. Maar wil dit ook zeggen dat je lichaam probleem loos die 500mg opneemt ? En hoe schadelijk zijn die olie en oplosmiddelen voor je lichaam? Hg gear word niet voor niets in max 250mg/ml geproduceerd. Benzyl acohol is bijvoorbeeld niet voor niets verboden in de EU. Ik blijf bij Hg gear , moet het nog steeds niets hebben van 500mg/ml middelen.
Dat zal wel behoorlijk zijn ja. De vraag in het oostblok is daarentegen ook heel groot.Dit lijkt mij toch behoorlijk in de buurt komen van de hoogste kwaliteits- en hygiëne-normen enzo als je dit zo ziet. Ook afgezet tegen de professionele farmaceutische industrie, ik denk dat die zeer vergelijkbare apparatuur hebben?
Moet je even nagaan wat hun afzet in godsnaam wel niet is dat ze zo massaal fabriceren. Bizar.
Maar goed, pharmacom blijkt uit de testen een goed merk.
Anaboliclab.com