Fitness Seller

Pharmacom labs

Status
Niet open voor verdere reacties.

vunz

Novice
Waardering
5
Lengte
1m96
Massa
138kg
Vetpercentage
16%
Echt of rotzooi heeft iemand ervaringen met dit merk

WP_20160308_003.jpg

WP_20160308_005.jpg

WP_20160308_009.jpg

WP_20160308_013.jpg

WP_20160308_016.jpg

WP_20160308_022.jpg

WP_20160308_025.jpg

WP_20160308_028.jpg

Dit ziet er wel even gelikt uit.
Jammer dat je het hier nooit tegen komt.

Veel producten van pharmacom geprobeerd en altijd goede resultaten.
Wel wat duurder dan de meeste labs maar kwaliteit betaal je nou 1maal voor.
Vials komen met diverse herkenningspunten op echtheid incl sticker met code die je kunt checken op hun website.

• Topic Starter Topic Starter
Goed om te horen dat het kwaliteit is. Ben deze week begonnen met sust en deca.

Toevallig gebruikt gemaakt van hun 50% off sale in februari? ;-) Heb zelf een aantal potjes Pharmamix 2, Tren en Test en wat orals aangeschaft voor de zomer. Helaas wel voor stealth shipment gekozen waardoor ze verpakt waren als een etherische olie (wel met Pharmacom dop) waardoor ik ze niet kan controleren op de website, maar komt direct van de fabrikant dus zeker echt.

Zoals gezegd komen ze altijd goed uit de Anaboliclab testen en een vriend van me ging keihard op hun Tren E. Ook de internationale boards zijn lovend over dit merk. Meestal wel een stuk duurder dan de gangbare UGL merken, maar als je niet bang bent om in het buitenland te bestellen en een goede sale afwacht kun je vials als Tren A & Test voor minder dan $20 op de kop tikken.

Daar geloof ik niets van, die produceren gewoon binnen de EU hoor. Waarom zouden ze het moeilijk maken voor zichzelf.
Ze produceren wel degelijk in China.

Van de week 2ml deca en 2ml sust geïnjecteerd en geen pip.

Toch best vaak negatief beoordeelt, ik heb het daarom niet geprobeerd.
Gear over het algemeen wel goed maar zo zijn er nog wel sterkhouders buiten de benelux. Veel zien gewoon niet verder dan Nederland.

Dat is dan weer jammer van de hgh
Wat bedoel je met sterkhouders? Snap de context niet helemaal

Net als proef een potje tren besteld maar dat loopt aardig in de papiere met verzend koste en western union koste

Ben wel benieuwt na de kwaliteit hoop dat het de moeite waard is

Al had je nou met bitcoins betaald kreeg je 5% korting en had je geen wu kosten.
Is goedkoper, veiliger en verzenden is 2dagen sneller

Al had je nou met bitcoins betaald kreeg je 5% korting en had je geen wu kosten.
Is goedkoper, veiliger en verzenden is 2dagen sneller

Ja klopt had ik geleze hed ook circle gedownload ma daar kon ik alleen creditcards koppele of amerikaanse banke

Dus kwam er niet helemaal uit en toen besloten wu ge gebruiken

Als iemand nog tips heeft voor makelijk bitcoins account hoor ik het graag

Je moet idd opletten de waarde fluctueert nogal, maar als je direct bij een bestelling de transactie doet heb je daar geen last van.
Een eigen bitcoinadres of wallet is dan ook niet nodig.

Je moet idd opletten de waarde fluctueert nogal, maar als je direct bij een bestelling de transactie doet heb je daar geen last van.
Een eigen bitcoinadres of wallet is dan ook niet nodig.
Het gaat niet over de waarde je kan zwaar opgelicht worden met bitcoins ze geven een andere naam enzo
Haat die oplichters. Spreek uit eigen ervaring... En achteraf kan je niks doen want wat ga je doen klacht indienen bij politie ook niet slim

Hebben jullie gewoon via hun website besteld?
Mag ook Pm

Ben er ook wel benieuwd naar dit merk op dit moment niet tegen gekomen.
Wou eigenlijk prl over 2 weken beginnen maar nu bij filemon staat strak er werd verteld dat er in de tren e 6 verschillende soorten anabolen in zaten ben ik toch een beetje afgeknapt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven