XXL Nutrition

photoshop cs4 installeren.

embryo

Advanced Bodybuilder
Waardering
81
ik heb een goede
crack van photoshop
versie, maar ik kan het niet installeren op mijn nieuwe laptop.
Het zijn vier dvd's, wanneer de eerste dvd bijna geïnstalleerd is krijg ik de boodschap om dvd 2 in de d-schijf te steken. Probleem is dat mijn d-schijf de harde schijf is, en de E schijf mijn dvd speler.
Als ik de dvd insteek, staat er geen autoplayfunctie op, dus dat is ook geen optie.
De installatie lukt dus niet. (bij mijn vorige pc lukte het echter perfect, maar daar is de d-schijf ook gewoon mijn dvd speler)

iemand enig idee?
(windows 7 trouwens)

Ik heb dat idd ook een keer gehad maar dan met CS3. Alle losse bestanden in 1 map zetten was toen de oplossing. Dus iedere dvd uitpakken en de uitgepakte bestanden allemaal bij elkaar in 1 map.
Verder zou ik het niet durven zeggen,.... wellicht dat anders DVD'd branden en daadwerkelijk wisselen een optie is.

Ikzelf werk voortaan gewoon met legale Ps5 omdat ik als fotograaf zijnde (helaas) de legale software moet gebruiken. (al is de kans minimaal, loop ik 'm toch liever niet ;) )

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dat idd ook een keer gehad maar dan met CS3. Alle losse bestanden in 1 map zetten was toen de oplossing. Dus iedere dvd uitpakken en de uitgepakte bestanden allemaal bij elkaar in 1 map.
Verder zou ik het niet durven zeggen,.... wellicht dat anders DVD'd branden en daadwerkelijk wisselen een optie is.

Ikzelf werk voortaan gewoon met legale Ps5 omdat ik als fotograaf zijnde (helaas) de legale software moet gebruiken. (al is de kans minimaal, loop ik 'm toch liever niet ;) )
Ga ik zeker eens proberen straks, hou het forum in het oog ;).
Ik zou ook liefst van al gewoon een legale versie kopen, maar is nogal duur.
Plus, bij u is het fiscaal aftrekbaar!
Misschien moet ik mij maar inschrijven als fotograaf in bijberoep, en het dan als beroepskost afschrijven :)

mercikes voor de hulp

+1

Dat zal hoogst waarschijnlijk wel werken! Kan zijn dat er toch nog gevraagd wordt naar de volgende dvd, dan gewoon enter ingeven...

Als je het echt veel gebruikt is het misschien iets om een studenten versie van CS5 aan te schaffen. Deze variëren qua prijs wel behoorlijk ( 149,- / 239,- ), maar wel aanzienlijk goedkoper dan de originele én dan heb je geen problemen meer, én gelijke de nieuwste versie ;)

Dan koop je hem maar. Prima dat jij iets illegaals download, maar kom dan niet hier klagen als het niet werkt.

Gewoon de goede versie downloaden, mouten met bijvoobeeld daemontools, .exe uitpakken, crack kopieren naar de install map en klaar..

En anders tijdens het opstarten op f11? of f9? ofzo drukken.. dan krijg je een zwart scherm, en kun je kiezen wat hij moet opstarten.

cs4? cs5 is al uit man! cs5 maakt designen en foto-editing poepsimpel in vgl met 6j geleden o.O

Gewoon downloaden van piratenbaai.org, zoeken naar thethingy.
Enorm simpel te doen aangezien er zelf een scripttoolkit bijzit die met een druk op de knop de script installeert dat je nodig hebt om de internetconnecties van je computer nr adobe te stoppen.
Heb zijn dreamweaver voor een iemand geinstalleerd op pc en werkte perfect, easy as hell (heb zelf mac dermee)

Terug
Naar boven