AndroidHealthClinic

Pijn aan onderarm(langzamerhand ook naar de elleboog)

Aytac

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Ik heb erge last gekregen van mijn onderarm(de buitenkant) tijdens mijn biceps workout.
Ik had een week express niet getrained, daarna had ik het weer geprobeerd.
Maar nu heb ik er nog meer last van zelfs als ik erop druk doet het pijn.(ook heb ik nu pijn in me elleboog gekregen)
Dit komt wss omdat ik altijd zo zwaar mogelijk train.
Iemand enige tips van wat ik kan doen???(Ik wil graag weer zo snel mogelijk trainen!!!)
Alvast bedankt!

Ik heb het Ook gehad. Na een maand lang reflex spray er op gespoten te hebben is het minder geworden. Nu alleen soms nog kast boven m'n elleboog.

langer rusten (weekje of 2-3 +fysio of dokter gaan)
van de ijzers blijven, i know it's hard ;)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 01:45 ----------

+ reflex is brol imo, omdat je verdooft bent weet je niet tot hoe ver je kan gaan
& wat je pijngrens is. ben niet meer voor die pijnstillers en sprayshit omdat als je toch wilt trainen jezelf voor de gek houd omdat je pijngrens 'fake' is. achja, zolang je maar een paar weken rust is het goed. rust je niet dan verneuk je jezelf & mag je een paar maanden stoppen. (srs)

T gaat er om dat het je doorbloeding verbeterd dat zorgt voor een sneller hestel. Als je zo dom bent om te denken dat het over is terwijl er een pijnstiller inzit kom je in de problemen.

• Topic Starter Topic Starter
ja het is echt moeilijk om van de ijzers af te blijven. Andere zeggen pak gewoon de oefeningen waarbij je je onderarm niet zoveel belast. me vader zegt juist helemaal niet trainen of als je wilt trainen alleen je buik en been dan.
Ik weet zelf niet of die spraytjes en zalfjes werken... het beste wat ze kunne doen is de pijn wat verzachten denk ik??

ja het is echt moeilijk om van de ijzers af te blijven. Andere zeggen pak gewoon de oefeningen waarbij je je onderarm niet zoveel belast. me vader zegt juist helemaal niet trainen of als je wilt trainen alleen je buik en been dan.
Ik weet zelf niet of die spraytjes en zalfjes werken... het beste wat ze kunne doen is de pijn wat verzachten denk ik??
gewoon niet trainen & terwijl je onderlichaam wat aanpakken als je niet kan stilzitten. ga je terug je bovenlichaam trainen en de pijn negeren kan je jezelf zo vernken dat je er zeker een half jaar mee zit no kidding. dus doen wat je vader zei ;)

gewoon niet trainen & terwijl je onderlichaam wat aanpakken als je niet kan stilzitten. ga je terug je bovenlichaam trainen en de pijn negeren kan je jezelf zo vernken dat je er zeker een half jaar mee zit no kidding. dus doen wat je vader zei ;)
+1 damn bodypump je bent me wel steeds voor :p

neit meer gehad sinds ik onderarmen ook isoleer met grippers...

gaat lastig worden stilzitten..... sowieso me benen blijven trainen.

Rondea begon je die grippers te gebruiken toen je er last van had of juist toen je hersteld was?

Tennis arm/elleboog. Zowat meest voorkomende blessure. Komt door te hard knijpen in de dumbbells en plotseling loslaten. Heb t ook gehad, met bepaalde oefeningen er weer vanaf gekomen

ja dacht ik al dat het een tennis arm/elleboog was. raad jij me ook aan om paar weekjes niet te trainen of alleen bepaalde oefeningen wat niet echt de onderarm/elleboog belast?

Je moet van die stretch oefeningen doen, 3x pdag. Handen op een tafel zzetten en dan naar binnen draaien bijv. Hielp bij mij erg goed. Moet je ff zelf zoeken op internet want ik zit nu op mn telefoon en dat gaat k*t

Terug
Naar boven