Fitness Seller

Pijn, Bult na injectie.

Bezoekers in dit topic

ronnyshisha

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2012
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
hallo allemaal ; )

ik heb zondag mijn eerste inject gehad.. 500mg test e in mijn rechter glute.
dit is overigens mijn 2e kuur test e...
echter heb ik voor de 1e x een dikke onsteking lijkt het wel opgelopen...
ik heb rustig geinjecteert, 0.8x40mm naald gebruikt.. goed geaspireerd...
ik kan wel ibuproven innemen, maar ik weet niet of dat wel verstandig is om hiermee te pijn te ontlopen.. misschien is het wel iets ernstigs ? kheb echter wel gisteren mijn benen volop getraint... maar als ik nu mijn beide glutes aanspan voel ik duidelijk aan mijn rechter glute een soort bobbel... het is ook pijnlijk als ik hierop druk zet ( het is ook hard bij mijn injectiespot ) ... nou is mijn vraag.. wat kan ik hier aan doen.. is dit normaal ? van een virgin muscle kan eigenlijk niet toch ? aangezien ik gewoon al wel 12 weken test e op 500mg heb gerunned 7 maanden geleden.
kan ik dan aankomende zondag weer op dezelfde glute injecteren, of moet ik het in mijn linkerbil zetten ? zodadelijk krijg ik daar ook weer een bult/infectie... niet bepaald fijn.
denk ook niet dat dit door de Gear komt, aangezien ik de laatste 4 weken van mijn vorige kuur dezelfde Merk heb gebruikt....

: ( fml
 
Is ander merk gear zeker? Lees wel vaker van zulke verhalen hier gaat meestal naar paar dagen weer weg
 
Is ander merk gear zeker? Lees wel vaker van zulke verhalen hier gaat meestal naar paar dagen weer weg
nee is hetzelfde MERK .. als mijn laatste 4 weken van mijn vorige kuur....
 
Probeer gewoon je quads, stuk makkelijker om zelf te doen. Plus je kan makkelijk rouleren..
 
Probeer gewoon je quads, stuk makkelijker om zelf te doen. Plus je kan makkelijk rouleren..
quads ga ik niet doen .. ik laat het doen btw .. bij mijn glutes door kameraad van me ; )
 
met een ibuprofen zal je je al een stuk beter voelen neem maar gewoon in
als ik in de kuur zit dan neem ik er ook 1 in 1/2 uur voor de injectie
zeker in de andere bil zetten moet je altijd afwisselen
ook ik heb vaak last van een dikke glutes
als het goed is gaat vanaf vandaag beter
wat niet moet doen is constant blijven voelen en knijpen in de injectie spot wordt het ook niet beter van
 
de pijn is idd verminderd... trainen gaat lekker
ff mn MAX stats van deze afgelopen 3 dagen
Bench 105kg 6x
Incline Bench 90kg 8x
Inc DB fly's 34kg 8x
Close grip bench * triceps * 85kg 8x

Squats ( smith machine echt fcking lelijk ) beide kanten 42,5kg.. maar het is iig zwaarder dan een normale barbell
Hack squats.. 105kg 6x

Military Press Barbell 75kg 3x
Dumbbell Press 38kg 8x

ik heb alleen de zwaardere oefeningen vermeld... vanavond weer chest & triceps
Morgen Back + Biceps

mn schema ziet er dus als volg uit :
Maandag : borst + tri
Dinsdag : benen + biceps
Woensdag : schouders + onderarmen
Donderdag : borst + tri
Vrijdag : rug + biceps
zaterdag : 20 min max achterlopende spiergroep ( schouders ) front raises.. side raises.. en smith machine military press front.. and behind the neck.
 
Kan geen kwaad zelf ook vaak gehad kwestie van doorbijten en ibuprofen slikken, heb je net op een verkeerd plekje geprikt of teveel of te snel. Gaat wel weer weg. Sowieso wisselen van spots.
 
de pijn is idd verminderd... trainen gaat lekker
ff mn MAX stats van deze afgelopen 3 dagen

Wat heeft dit trouwens met je vraag te maken ?
Het zijn trouwens geen stats om mee te stoefen.

Ot: je panikeert veel te snel, komt wel vaker voor zo'n dingen. gewoon afwachten :)
 
Laatst bewerkt:
Als het binnen 1 week erger word, zou ik wel effe naar de arts gaan.
 
ff v bil switchen,... kan van alles zijn. Wat littekenweefsel in de spier waardoor de olie wat ophoopt en langzamer weg kan dan dat jij het injecteerd. De olie is dan na enkele minuten/secondes wel weg, maar de pijn blijft even.
Vaak gehad vroeger, en houdt meestal 2, max 3 dgn aan.

idd zoals Porterhouse aangeeft, mocht het té lang blijven, dan even arts raadplegen.

Verders gewoon dus ff switchen v inject plek, en knallen ;)
 
Ik heb het gehad van bep merk en moest naar de arts om de pus er te laten uithalen..



Leuk hoor:(

IMG_5501.jpg
 
de pijn is idd verminderd... trainen gaat lekker
ff mn MAX stats van deze afgelopen 3 dagen
Bench 105kg 6x
Incline Bench 90kg 8x
Inc DB fly's 34kg 8x
Close grip bench * triceps * 85kg 8x

Squats ( smith machine echt fcking lelijk ) beide kanten 42,5kg.. maar het is iig zwaarder dan een normale barbell
Hack squats.. 105kg 6x

Military Press Barbell 75kg 3x
Dumbbell Press 38kg 8x

ik heb alleen de zwaardere oefeningen vermeld...

eerlijk gezegd, dit zijn geen stats waar je van zegt: nu is de rek op, ik mòet aan de anabolen om nog verder te geraken.

anderzijds, als je echt een ontsteking had gehad, was je nu heus niet aan het trainen...
 
Onder het draadje "Leerzame topics & FAQ's" in de AAS sectie van dit forum staat een sticky die ik vertaald heb over Injectiepijn, het hoe wat en waarom oid. Daar staat alles in wat je moet weten en verklaard in 9 van de 10 gevallen je klachten.
 
Je hebt het wel ontsmet?
 
Even ter informatie, een abces/ontsteking waarbij exogeen materiaal de oorzaak is zorgt binnen 48 uur voor klachten waardoor je vanzelf bij de huisarts of eerste hulp terecht komt. Een steriele ontsteking, gear in onderhuidse spierfascie gezet omdat je per abuis niet diep genoeg hebt geïnjecteerd, of een allergische reactie op gear is totaal ander verhaal, maar goed 50% van alles wat je moet weten rondom het gebruik van AAS staat op het internet als je de juiste bronnen hanteert. Ansich is er niks mis met vragen, maar het is niet de enige manier om nieuwe kennis te vergaren. Soms is het beter om al voor je iets doet al na te kunnen denken over eventuele consequenties..
 
lees het vaak.

doe je nog wat kwa masseren ofzo?
en zet je hem vroeg of vlak voordat je gaat slapen?
 
gewoon een pijnlijke bobbel=bult gaat met een paar dagen van zelf weer over
in het begin ook vaak gehad no pain no gain bro
 
het ligt denk ik aan de gevoeligheid van de persoon op dat merk/batch gear

sommige doen wat met hun gear waar mensen niet tegen kunnen

ik heb het zelf bij me 1e kuur ook gehad... werd der GEK VAN 12 weken lang
bij me volgende kuur ander merk hopen dat het nu weg is
 
zijn altijd de zelfde 2 merken, waar ik dit over hoor.
en niet iedereen heb der last van

mag helaas geen merken noemen...
 
Back
Naar boven