MuscleMeat

Pijn dagen na injectie

Moeilijk oplosbaar hormoon TestP. Kristaliseerd snel terug. Heeft niet perce met te weinig Benzyl B te maken.
Spul moet eigenlijk gewoon op 50mg/ml aangemaakt worden. Dan is er volgens niets aan de hand.

+1

Humangrade is 100mg per 2m ampul. Zouden ze bij ugls ook moeten doen

Gewoon in je bil, ontspan de spier goed, als je dat niet doet krijg je last had ik ook. En na paar keer prikken wordt het steeds minder

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon in je bil, ontspan de spier goed, als je dat niet doet krijg je last had ik ook. En na paar keer prikken wordt het steeds minder

Dit doe ik ook, ze heeft zelfs geprobeerd de huidplooi de pakken maar geen effect.
Rechts straalt het uit naar boven een 5cm ongeveer
Links is dit niet, het is de 2e x rechts zelfs erger geworden.

Word een ander merk de volgende x

Dit doe ik ook, ze heeft zelfs geprobeerd de huidplooi de pakken maar geen effect.
Rechts straalt het uit naar boven een 5cm ongeveer
Links is dit niet, het is de 2e x rechts zelfs erger geworden.

Word een ander merk de volgende x

Jaa dat het naar je onderrug bijna toe trekt, dat had ik ook. Bij mij deed de 3e inject meeste zeer en daarna de 1e en daarna de 2e, maar daarna zou het wel minder moeten worden. En vanaf de 6e inject bijna niks meer. (zo was het ten minste bij mij). Denk dat je gear wel goed is!

Jaa dat het naar je onderrug bijna toe trekt, dat had ik ook. Bij mij deed de 3e inject meeste zeer en daarna de 1e en daarna de 2e, maar daarna zou het wel minder moeten worden. En vanaf de 6e inject bijna niks meer. (zo was het ten minste bij mij). Denk dat je gear wel goed is!

Het is niet altijd zo zwart/wit. Bij dit merk, en al zeker de test p, heb je, afhankelijk van de persoon, gewoon altijd last, wat je ook doet... Been there done that, ander merk en gedaan met die onzin.

• Topic Starter Topic Starter
Heb nu een mega bult rechts bij t begin van mn bilnaad.
Ik word hier echt niet goed van

Terug
Naar boven