XXL Nutrition

Pijn in borst

HerrPNut

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
67kg
Hellow allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik wat last van pijn op m'n borstbeen. Ik ben bij m'n dokter langsgegaan en die heeft me ontstekingsremmers voorgeschreven. Wss overbelasting van m'n borstspier en begin van een blessure. Na 2 dagen ontstekingsremmers heb ik (bijna) geen last meer van pijn op m'n borstbeen.
Ik heb nu wel last van pijn in m'n borst. Deze pijn komt zeer onregelmatig een paar seconden op en voelt een beetje aan zoals een blauwe plek. Als ik vervolgens op deze plek duw met m'n hand, voel ik geen pijn meer...

Iemand van jullie dit al meegemaakt? Ik maak me wat zorgen

Hellow allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik wat last van pijn op m'n borstbeen. Ik ben bij m'n dokter langsgegaan en die heeft me ontstekingsremmers voorgeschreven. Wss overbelasting van m'n borstspier en begin van een blessure. Na 2 dagen ontstekingsremmers heb ik (bijna) geen last meer van pijn op m'n borstbeen.
Ik heb nu wel last van pijn in m'n borst. Deze pijn komt zeer onregelmatig een paar seconden op en voelt een beetje aan zoals een blauwe plek. Als ik vervolgens op deze plek duw met m'n hand, voel ik geen pijn meer...

Iemand van jullie dit al meegemaakt? Ik maak me wat zorgen

Je kan nog niet veel zeggen na korte tijd. Maar als lang gaat aanhouden over paar weken of zo. Dan zou je wel eens last van Tietze kunnen hebben.
Ik heb het sinds een half jaar nadat ik extreme spierpijn had na dumbbell flyes :(

Heb je dit na het dippen? Want na dat ik heb gedipt heb ik stekende pijn in mn borstkas, aan mn borstbeen.

Je kan nog niet veel zeggen na korte tijd. Maar als lang gaat aanhouden over paar weken of zo. Dan zou je wel eens last van Tietze kunnen hebben.
Ik heb het sinds een half jaar nadat ik extreme spierpijn had na dumbbell flyes :(

Ontzettend misbruikte verlegenheidsdiagnose.

ontzettend misbruikte verlegenheidsdiagnose.
Mijn borst knakt hele dag en dat voel ik ook in mijn ruggengraat. 1 wervel is pijnlijk (ontstoken) Ik ben zij slaper en moet met een kussen onder mijn arm slapen. (diegene die boven ligt) zodat ik de volgende dag normaal door leven kan. Als ik nies zak ik bijna op de grond. En alles wat op de website van Tietze staat komt overeen met mij. Dokter heeft het constateert.

Ik heb er geen verstand van en zou graag horen of het iets anders is wat te behelpen valt. Dus als je meer weet laat het mij weten.

Laatst bewerkt:
Oprecht heel vervelend man. Dat klinkt inderdaad veel meer naar zoiets vervelends. Ik doelde meer op dat veel te vaak pijn op de borst (na uitsluiten cardiaal) afgedaan wordt als bijvoorbeeld een Tietze. Dat betreft toch echt een zeer chronische aandoening, en daar klinkt het verhaal van TS niet naar.

Oprecht heel vervelend man. Dat klinkt inderdaad veel meer naar zoiets vervelends. Ik doelde meer op dat veel te vaak pijn op de borst (na uitsluiten cardiaal) afgedaan wordt als bijvoorbeeld een Tietze. Dat betreft toch echt een zeer chronische aandoening, en daar klinkt het verhaal van TS niet naar.

Het aparte is dat inderdaad chronisch is. Maar dat ik er pas last van heb sinds ik enorme brandende spierpijn had van dumbbell fly's.
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat ik dN opeens Tietze heb. Het voelt meer of er iets los zit. Maar trainen is verder geen probleem. En rust houden maakt het juist erger.
Zal wel weer eens langs de doc gaan.

Terug
Naar boven