MuscleMeat

Pijn in de knie gewrichten

davey1991

Novice
Waardering
0
Ik heb sinds kort pijn in mijn knieen dat komt vooral omdat ik als ik ga voetballen dan ga rennen en dan gaat het op een gegevend moment fout dan kan ik niet meer aanzetten en steunen op mijn knieen want dat doet gruwelijk veel zeer nu heb ik vragen aan jullie:

Helpt het als ik het koel met een ice pack???

Kan dit binnen een paar weken volledig herstellen heb een test eraankomen voor landmacht??

En wat kan ik het beste doen om dit in de toekomst te voorkomen??

Graag uitgebreid advies,

davey

Beide knieeen? Wat is je gewicht als ik vragen mag?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn gewicht is maar 59 kilo dus daar zal het denk niet aan liggen en mijn lengte is rond de 1,75

Laatst bewerkt:
Wat zegt de sportfysio?

Die zegt vooral dat ik moet rusten maar ik kan niet stil zitten :S dus ik moet wat doen maar hij weet geen oefeningen die het sterker zou kunnen maken weten jullie geen oefeningen voor de knieen ?

Als je even een paar weekjes rust houdt zoals de fysio zegt, dan kan je je knieen even wat tijd geven om te genezen.

Misschien een stomme opmerking, maar kan het ook zijn omdat je nog in de groei bent?

Ik heb toen heel veel pijn gehad in mijn knieen.

Het zou kunnen wat voel je dan in je knieen ?? en kun je dan ook eventjes niet rennen fzo want als dat is dan heb ik dat namelijk en dan zal hetwel binnen paar weken over zijn :)

Nou, inmiddels ben ik al heel wat jaartjes uitgegroeid en kan ik me alleen nog herinneren dat ik er veel pijn aan heb gehad, maar hoe en wat precies, dat is te lang geleden.

Maar ik denk dat je t beste je knieen wat rust kunt geven zodat je fit bent voor je keuring.

maar ik voel me nog niet fit genoeg voor die keuring want ik kan nu net me eigen gewicht drukken en wil er minimaal nog 10 kilo bij kunnen doen

Aan welke eisen moet je voldoen bij je keuring? Want dan weet jij ook beter waar je je op moet focussen.

ik zou niet welke eisen het is in ieder geval voor de landmacht voor soldaat het ligt volgens mij op :

3 x chinnen 30 pushups , 60 crunshes , 2,5 kilometer in 12 minuten

maar krachttraining weet ik niet

Die eisen staan gewoon op internet. Zijn hier ook zat topics over.

ok maar ik zou wel gewoon rust houden heb 28 maart sollicitatie dan zien we wel verder tot die tijd rust houden kan daarna altijd nog kijke

Kun je daar niet wat naar informeren dan? Want is wel handig om te weten natuurlijk.
Al heb je nu niet echt veel tijd meer om er echt mee aan de slag te gaan. T ergste is dat je t volgend jaar dan nog een keer moet proberen toch?

Ik zou gewoon gaan rusten, het zijn wel je knieen waar je over praat he..

Kan je die keuring niet uitstellen? IK heb ook keuringen gehad en volgens mij zijn ze er elke week of elke maand? En als je der niet doorheen komt als het alleen om kracht of conditie gaat, dan word je tijdelijk ongeschikt verklaard, dit is voor 3 maanden en mag je het dan nog een keer proberen. Mogelijkheden zat lijkt me om gewoon goed te rusten en dan die keuring te doen...

heb ik soms ook last van maar trekt wel weer weg bij altijd...

ik heb ook zo'n soort blessure aan me knie.
normaal heb ik er geen last van maar als ik wedstrijden speel heb ik er last van, en na afloop daarvan. en af en toe de dagen erna.
de dokter zelf zei by mij dat ik rust moest houden en echt geen zware dingen mocht doen.
maar ik ga vrijdag naar een sportarts en hopelijk kan die daar wat meer over vertellen.
misschien kan mijn uitslag jou ook wel helpen davey1991

Terug
Naar boven