XXL Nutrition

pijn in men tepel na gebruik nolva

enrico01

Cool Novice
Waardering
0
beste broeders,ik ben sinds vorige week vrijdag begonnen met mijn nakuur nolva 40 mg/p/d en ik gebruik ook clen 0.05 mmg/p/d sinds vandaag heb ik last van mijn klier onder mijn linker tepel als ik er op druk doet het pijn,ik schrok me de t*fus,tijdens de kuur niks aan het handje en in mijn na kuur last van mijn tepel ???,hij voelt ook dikker aan dan de rechter,wat zou het kunnen zijn???????als de pijn binnen 2 a 3 dagen niet weg gaat ga ik naar de huisarts,maar als ik me niet vergis moet nolvadex dit toch tegen gaan,en ik weet zeker dat ik nolva van gs heb,zouden ze de inhoud veranderd hebben tijdens het verpakken perongeluk,dat zal toch niet,ik hoor het wel bro's

er bestaat iets van een rebound effect aan oestrogenen dit kan na de kuur wel eens optreden en word vanzelf minder, mocht je na 3 dagen niks vooruit zijn gegaan dan is er wellicht iets mis mee en haal een paar stripjes generieke nolva kost je geen drol, (mocht het daar aan liggen he) het is redelijk normaal dat je tepels na de kuur iets gevoeliger zijn.

succes en probeer je massa lekker vast te houden!

Je hebt gyno fase één.

Als je nolvadex echt is, moet je reeds binnen een paar dagen een stuk minder last hebben. Zo niet dan heb je een probleem ben ik bang.

Ik zou het minimaal een weekje aanhouden, eigenlijk wel langer. Ik denk niet dat je na een paar dagen verschil zult merken. De nolva terugbrengen naar 20mg en blijven slikken totdat het weg is.

En ff voor de nieuwsgierigheid, knijp is in je tepels, rechts of links maakt niet uit. En vertel ons of er vloeistof uitkomt. (dit is serieus bedoeld)

als ik er last van krijg dan is het ook bijna altijd na mijn kuur..net wat keveinlor zegt die rebound effect...
kan alleen zeggen dat hier toch iets niet klopt..als je aan nolva zit (al een week) dan hoor je toch niet last hiervan te krijgen..i wonder

• Topic Starter Topic Starter
als ik d'r in knijp komt er niks uit ,dit was het eerste wat ik gemrobeerd had,het is echt die klier dat dikker is geworden,ik w8 het gewoon een paar dagen af,vandaag is de pijn wel iets minder geworden gelukkig,trouwens waar kan ik echte generiek nolvadex halen zoals er wordt voorgesteld???

Terug
Naar boven