AndroidHealthClinic

Pijn in onderrug

Mhrarea

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Ik heb sinds dinsdag pijn in mijn onderrug, juist aan het staartbeen.
Dit kreeg ik tijdens deadliften. Had het gevoel dat er gewoon te veel pomp in mijn onderrug zat want dit heb ik nog al gehad als ik on ben en na de training gaat dit dan weer gewoon weg.

Alleen nu heb ik nog steeds wat last, deze morgend in bed kreeg ik zelfs een kramp in mijn onderrug. (pijnlijk! )

Ben bezig met sust/bold week 8 nu. Zit wel links en rechts met lichte schijven in mijn bil ook vd injecties.
Zou dit hier iets mee te maken kunnen hebben!?

Taurine proberen, helpt.uitstekend bij backpump, als dat het is tenminste

Wel, het zit eigenlijk net iets lager nu dan het gevoel dat ik heb bij "backpump".
Het gaat al meer naar mijn billen toe.

Je zegt "staartbeen", dus je stuitje neem ik aan. Dat heb ik aan aantal maanden geleden ook gehad na zwaar benen trainen. Ik vermoed dat het kwam door te diep squaten. Was na een aantal dagen gelukkig weer weg (ik kon niet eens zitten of fietsen).

• Topic Starter Topic Starter
Je zegt "staartbeen", dus je stuitje neem ik aan. Dat heb ik aan aantal maanden geleden ook gehad na zwaar benen trainen. Ik vermoed dat het kwam door te diep squaten. Was na een aantal dagen gelukkig weer weg (ik kon niet eens zitten of fietsen).
Ja bij mij kwam het door het aanspannen bij deadlift. Daarna moest ik nog barbel row doen en voorovergebogen staan was echt niet uit te houden.
Normaal vandaag benen trainen, maar zal best wat extra rusten denk ik!?

Ja bij mij kwam het door het aanspannen bij deadlift. Daarna moest ik nog barbel row doen en voorovergebogen staan was echt niet uit te houden.
Normaal vandaag benen trainen, maar zal best wat extra rusten denk ik!?

Vandaag benen trainen kan je zelf het beste beoordelen, ik had toen in ieder geval rust genomen. Ik squat nu wat minder diep en ik heb er gelukkig nooit meer last van gehad. Op google was er ook wel wat te vinden (tail bone dacht ik)

Rust houden voor paar dagen kijken of het dan over is of niet.

ik heb het ook recent gehad, na deadliften, was na een paar dagen weer over.

even rustig aan een paar dagen, zou het beter moeten gaan,
anders toch even langs de dokter, alhoewel ik geen idee wat die voor je gaat doen behalve rust voorschrijven.

lekker warm douchen, misschien een pittenzak.

sterkte ermee

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb er elke dag al een warmte pack opgelegd. En stilaan komt er verbetering in.
Dus komt wel goed normaal. Alvast taurine besteld ook, baad het niet dan schaad het niet :)

Terug
Naar boven