Fitness Seller

pijn pols/schouder

nightwarrior

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
91kg
Ik word geteisterd door een 'sluipende' pijn in pols en schouder.

-Ik heb ooit (+2 j geleden) men rechterpols zwaar verstuikt, is (dacht ik) goed genezen. Nu krijg ik echter altijd last bij bankdrukken van die pols.
Heb het gevoel alsof er een groot deel kracht uit die arm is verdwenen daardoor. Vooral 'knijpen' lukt veel minder goed en niet zonder pijn.
Dus als ik de stang met 100+ kg op de pols laat steunen, voel ik een zeurende pijn, die me toch wel wat kilo"s kost.

-lang geleden last gehad van pijnlijke linkerschouder. Nu echter kraakt hij altijd. Front Dumbbell Raises is bvb niet mogelijk, is zeer pijnlijk omdat het schoudergewricht de hele tijd wat verspringt. Dumbbell Lateral Raise daarentegen werkt wel

Hierdoor heb ik dus ook amper vooruitgang, eerder achteruitgang. Ik train ook zonder handschoenen, is dit mss een optie? Meteen dokter/ kine of weten jullie er wat op? Het sleept al een tijdje aan maar begint tegen te steken.

Ik zou sowieso wel laten onderzoeken. Neem aan dat er met je techniek niks aan de hand is?

Laat even bekijken bij de fysio, ik heb nu al een paar jaar een schouderblessure en daar ben je niet zomaar vanaf terwijl je het wel makkelijk erger maakt.

Terug
Naar boven