Fitness Seller

pindakaas VS kipfilet

Niet alle kipfilet wat je kunt kopen is separatorvlees...
Ja als je die goedkope meuk koopt bij de grotere supermarkten als C1000, AH, Jumbo.

Als je de prijzige variant neemt, heb je gewoon echte kippenborstfilet. Je ziet het aan de structuur en proeft het natuurlijk ook.

Weet wat je eet, zo moeilijk is het allemaal niet.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 07:56 ----------

Dit, is echt vieze zooi.

Dan wint pindakaas ^_^

Volgens mij moet jij in het algemeen gewoon minder eten, ipv te letten op wat zogezegd zooi zou zijn.

Ook, ik neem serieus z'n pakje mee vandaag.. als mede "lekker ff tussen door" ik skip dus :o
Bedankt maat :cool:

EDIT
nu ik erover nadenk, denk ik WTF!? verkoop het dan als stront filet :rolleyes:
nog meer van dat soort geheimpjes in de voedsel branche ?!

Stel je niet zo aan..

Van die voorverpakte plakjes 'kipfilet'. Zit nogal troep in, maar ik eet het wel. :o

Nogmaals, er zit een enorm verschil tussen de goedekope (kleine vierkanten) pakjes onderuit de koeling & de prijzige verse of langwerpige voorverpakte kipfilet.

Anyway, dat gejank hier altijd, kippeneiwit = kippeneiwit. Als je het lekker vind moet je het gewoon eten, anders niet.

:roflol:

Waarom zou ik minder moeten eten?

Lol wut?

En ik ben dik? :roflol:

Godsamme zeg. Niet zo vreemd dat 90% van de vrouwen hier anorexia hebben, de t*ring

Ik schrijf toch nergens dat je dik bent?

Nu snap ik wel waarom al die vrouwen hier anorexia hebben; Jullie maken teveel aannames :o

Je zegt dat ik minder moet eten! Waarom zou ik anders minder moeten eten?

Logica & vrouwen = Utopia :D

:roflol:
dis gun b good

GRusC.gif

Eet elke dag 150g kalkoenfilet (plakjes) op rijstwafels tussen de middag.

100g 102kcal 21g eiwitten 1g koolhydraten 1.5g vetten 0.5g verzadigde

zitten heel wat E in...
E325 Natriumlactaat oorsprong : natriumzout van melkzuur (E270) natuurlijk zuur = conserveermiddel
E331 citroenzuur
E407 Agar natuurlijk polysaccharide, gewonnen uit zeewier doel verdikkingsmiddel
E301 Natriumascorbaat Natriumzout van ascorbinezuur (vitamine C), een natuurlijk zuur, aanwezig in vrijwel alle groente en fruit.
E250 Natriumnitriet Komt van nature voor als mineraal. Wordt direct gewonnen of gemaakt uit natriumnitraat
Een wit poeder gebruikt als conserveermiddel tegen de bacterie Clostridium botulinum (de bacterie die botulisme veroorzaakt) in vlees en visproducten.

Nu vraag ik me af... wat het gezondste is en minste risico's bied op voedselvergiftiging als je kip eet. wat bekend staat als hoog bacteriele voeding. Kip altijd goed bakken.... gezegd in de volksmond... voor mijn part duwen ze er nog meer E250 in zodat ik zeker nooit van m'n leven in de buurt kom van Botulisme!

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 10:16 ----------

Antwoord geven op de vraag is een utopie blijkbaar.

Jij meent hier te moeten melden dat ik minder moet eten. Ik vraag je waarom. Leek me niet zo'n lastige vraag?

Bring it on. :rolleyes:

Why bother...

you look good. bouwjaar '78. goed jaar...

case closed.

Antwoord geven op de vraag is een utopie blijkbaar.

Jij meent hier te moeten melden dat ik minder moet eten. Ik vraag je waarom. Leek me niet zo'n lastige vraag?

Bring it on. :rolleyes:

Gewoon mijn mening, maak je niet zo dik euhh druk joh :rolleyes:

Kom op Punjab, grow a pair.

Jammer dat je de ballen niet hebt om gewoon te zeggen wat je met die 'mening' bedoelde. Blijkbaar had je die toch iets te snel uit je reet getrokken.

lol.

wat begon met een broodje pindakaas en kipfilet ...

:)

Terug
Naar boven