- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Niet alle kipfilet wat je kunt kopen is separatorvlees...
Ja als je die goedkope meuk koopt bij de grotere supermarkten als C1000, AH, Jumbo.
Als je de prijzige variant neemt, heb je gewoon echte kippenborstfilet. Je ziet het aan de structuur en proeft het natuurlijk ook.
Weet wat je eet, zo moeilijk is het allemaal niet.
---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 07:56 ----------
Volgens mij moet jij in het algemeen gewoon minder eten, ipv te letten op wat zogezegd zooi zou zijn.
Stel je niet zo aan..
Nogmaals, er zit een enorm verschil tussen de goedekope (kleine vierkanten) pakjes onderuit de koeling & de prijzige verse of langwerpige voorverpakte kipfilet.
Anyway, dat gejank hier altijd, kippeneiwit = kippeneiwit. Als je het lekker vind moet je het gewoon eten, anders niet.
Ja als je die goedkope meuk koopt bij de grotere supermarkten als C1000, AH, Jumbo.
Als je de prijzige variant neemt, heb je gewoon echte kippenborstfilet. Je ziet het aan de structuur en proeft het natuurlijk ook.
Weet wat je eet, zo moeilijk is het allemaal niet.
---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 07:56 ----------
Volgens mij moet jij in het algemeen gewoon minder eten, ipv te letten op wat zogezegd zooi zou zijn.
Ook, ik neem serieus z'n pakje mee vandaag.. als mede "lekker ff tussen door" ik skip dus
Bedankt maat
EDIT nu ik erover nadenk, denk ik WTF!? verkoop het dan als stront filet
nog meer van dat soort geheimpjes in de voedsel branche ?!
Stel je niet zo aan..
Van die voorverpakte plakjes 'kipfilet'. Zit nogal troep in, maar ik eet het wel.![]()
Nogmaals, er zit een enorm verschil tussen de goedekope (kleine vierkanten) pakjes onderuit de koeling & de prijzige verse of langwerpige voorverpakte kipfilet.
Anyway, dat gejank hier altijd, kippeneiwit = kippeneiwit. Als je het lekker vind moet je het gewoon eten, anders niet.