XXL Nutrition

Pindakaas?

XXL Arnold XXL

Cool Novice
Waardering
0
Heey!

Ik eet elke dag aardig wat pindakaas, zo ongeveer 8 boterhammen met een dikke laag pindakaas. Het bevat veel eiwitten, maar ik vroeg me af of het wel goed is. Ik wil spiermassa aankomen, en zo snel mogelijk groeien.

Squats, pindakaas en melk.. food for champions!

pindakaas is zeker een goede bron van eiwitten en vetten maar probeer je eiwitten uit verschillende eiwitbronnen te halen

Pindakaas is zeker wel goed voor je. En past perfect bij je doelstellingen.

Pindakaas is goed idd, maar bevat wel veel calorieen dus let daar wel op . Oja en eet calve pindakaas .

8 boterhammen per dag??
Dat moet toch saai worden!

in pindakaas zitten de goede vetten en redelijk wat eiwitten......
Ik eet ook zeker 4sneeen per dag met pindakaas

Het spul is idd wel vet..

Goed bezig dan

Heey!

Ik eet elke dag aardig wat pindakaas, zo ongeveer 8 boterhammen met een dikke laag pindakaas. Het bevat veel eiwitten, maar ik vroeg me af of het wel goed is. Ik wil spiermassa aankomen, en zo snel mogelijk groeien.

pindakaas bevat veel te veel kalorien, iedereen eet hier pindakaas ???
strange.... haal liever je eiwitten en gezonde vetten uit vis, en bouw kwaliteit massa op ipv vette massa.
ik eet nog geen gram pindakaas....en als ik noten eet, dan verse noten die niet door een calvee-fabriek verwerkt ziijn

Pindakaas is makkelijk toe te voegen aan je shake.
Dus doen!

In een yoghurtje van Almhof zit ook best wat eiwit, en lekker ook!

Gewoon 1-2 scheppen pro-80, caseine, whey (vanille of choco) of weet ik veel + lepel pindakaas. Ff blenden, in de vriezer steken tot het lekker koud is en dan drinken:)

Pindakaas FTW !

Terug
Naar boven