AndroidHealthClinic

Pindakaas?

ja, amandelen.

Maar als je redelijk laag in je carbs zit en je wilt een snelle goede vetbron is pindakaas toch wel goed vind ik..

each is own

calve? is daar een reden voor?

btw zitten er niet veel vetten in pindakaas
dus alleen eten in de bulk ofzow?

In Calvé zitten ONGEBRANDE PINDA'S.
In mijn pindakaas zitten gebrande pinda's.

Ze zeggen dat bij het branden van de pinda's verzadigde vetten vrijkomen...

prima...maar willen we niet ipv "prima" beter of zelfs "zeer goed" ?

Het etiket op de achterkant doet mij wat anders beloven. Daar ziet er allemaal toch wel gezond uit.
Wie zegt dat die gesneden kipfilet die je in de winkel koopt, voor op brood, wel zo gezond is ? God weet wat ze er allemaal bijflikkeren voor smaak etc.
Je mag toch wel een beetje vertrouwen hebben in de producent van een product, anders kun je alles net zo goed zelf produceren.

Wat is een goede, aan je gezondheid en lijf bijdragende snack om mee te nemen voor onderweg / in je tas / in de auto etc etc..

cashewnoten is een. Next?

Het etiket op de achterkant doet mij wat anders beloven. Daar ziet er allemaal toch wel gezond uit.
Ja logisch, ze willen ook hun produkt verkopen, die pinda stukjes zijn vermoedelijk het enigste wat ongebrand is ...dus weinig gezonde voedingszuren.

Wie zegt dat die gesneden kipfilet die je in de winkel koopt, voor op brood, wel zo gezond is ?
kant-en-klaar kipfilet plakjes uit de winkel zijn vaak gepekelt (veel zout)...zijn dus ook k*t met peren.

Je mag toch wel een beetje vertrouwen hebben in de producent van een product, anders kun je alles net zo goed zelf produceren.

Ik heb meer vertrouwen in verse produkten.
Alles wat een of meerdere keren door een fabriek is verwerkt, is van mindere kwaliteit.

wil je perfekt eten, moet je toch 's avonds in de keuken je 's middags vers gekochte groente, vlees nootjes etc. voorbereiden...
Broodje pindakaas is gewoon voer voor lazy's ;) , afentoe wel lekker idd.

Cashewnoten
Fruit

next?

Wat is een goede, aan je gezondheid en lijf bijdragende snack om mee te nemen voor onderweg / in je tas / in de auto etc etc..

cashewnoten is een. Next?

heb je een goed voedingsschema, heb je geen snack meer nodig...
maar als het toch moet zijn... fruit idd.

Ja logisch, ze willen ook hun produkt verkopen, die pinda stukjes zijn vermoedelijk het enigste wat ongebrand is ...dus weinig gezonde voedingszuren.

Bron ?
Het lijkt me niet dat je onjuiste voedingswaarden mag vermelden op het etiket. Zeker van merken zoals Calve (die ik eet overigens, andere lust ik niet) zou je toch verwachten dat de waarden juist zijn.
Het vermelden van onjuiste voedingswaarden van een product is het misleiden van de consument, wat volgens mij ook niet mag.

Ik heb meer vertrouwen in verse produkten.
Alles wat een of meerdere keren door een fabriek is verwerkt, is van mindere kwaliteit.

wil je perfekt eten, moet je toch 's avonds in de keuken je 's middags vers gekochte groente, vlees nootjes etc. voorbereiden...

Groenten koop ik altijd vers, vind ik lekkerder

Laatst bewerkt:
Chocolade is wel lekker.. op z'n tijd.

niet ****en met pindakaas

Pindakaas is echt goed. :cool:

Terug
Naar boven