Fitness Seller

Pinda's en noten en pindakaas

Drag

Advanced Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Hoe kan ik deze producten vervangen ik kan ze niet eten want dan stink ik 48 uur in de wind. en al na 1 boterham met pindakaas. Het werkt heel erg op de darmen. En ik heb het heel vaak geprobeerd maar het went ook niet.

Hoe kan ik deze producten vervangen? ik lus geen zuivel btw.

Wat dacht je van gewonen 20% kaas?Kippenwit, magere ham, magere gehakt...enz.............

Wat wil je vervangen? De onverzadigde vetten? Eiwitten? Makkelijk calorieën scoren? Je hebt niet per se noten nodig voor een gezond voedingsschema hoor, dus vervanging is niet altijd nodig.
Als je de vetten wil, vis inderdaad (nog betere vetten, omega 3), eiwitbronnen lijken me bekend.

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet elke dag ongeveer.

3 eieren zonder eigeel 2 eieren met eigeel
blikje tonijn 150gram
4broodjes met magere ham
6 aardappelen/biefstuk/broccoli

maar ik verlies wel gewicht meestal daarom eet ik nog een paar bakken muesli tussendoor

Ik eet elke dag ongeveer.

3 eieren zonder eigeel 2 eieren met eigeel
blikje tonijn 150gram
4broodjes met magere ham
6 aardappelen/biefstuk/broccoli

maar ik verlies wel gewicht meestal daarom eet ik nog een paar bakken muesli tussendoor

Is normaal ook dat je gewicht verliest, ik eet in de cut 2 maal zoveel als jij nu

wat dachtje je van noten vervangen met Advocado ?
Is nog zelfs beter in somige gevallen.

• Topic Starter Topic Starter
chill dat zal ik onthouden, gewoon 1 advocado per dag dan maar? maar ik ben de laatste tijd wat ziek geweest en ben dus weer wat afgevallen :(. Mijn vetpercentage is nu 7,4%.

de laatste tijd eet ik wel wat meer 3 eieren + 2 eieren met eigeel. 6 boterhammen met kaas en ham. paar bakken pasta. tonijn enzovoort. Het is k*t dat me moeder zo loopt te zijken van je eet de hele dag en die weight gainer shit is hartstikke slecht voor je waarom 5 eieren.

paar flesjes olie kopen, walnootolie, lijnzaadolie olijfolie etc.. lekker over je groenten en kip doen ..hebbie alle vetjes bij elkaar :thumbup:

Terug
Naar boven