- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Verder moet de reiziger zich even in een afgeschermde ruimte kunnen terugtrekken....."
Is dat nu juist niet het probleem?
Ik kan niet in het openbaar pissen, heel irritant, zelfs niet in sta wc's als er iemand naast me staat
Nou dat wou ik dus net zeggen, die "vele klachters" moeten gewoon niet zo verwend doen en maar ff hun poepje of plasje inhouden.
waar gaat dit heen tegenwoordig :S
Ik roep iedereen op gewoon in een hoekje te gaan pissen in dit soort treinen. Dat zal ze leren!

Zucht , wat denk je van mensen die blaasproblemen hebben etc.
In mijn auto zit ook geen toilet. Een kleine afstand kun je toch wel je plasje ophouden zeker![]()
Alle pragmatici zijn weer langsgeweest zie ik, dat op sommige stations ook geen toiletvoorzieningen zijn maakt niet uit. Pis maar lekker in een fles of pis thuis!
In een auto kan je nog een stop maken langs de weg, genoeg voorzieningen lijkt me. In een trein kan het wel eens zijn dat je buiten de reis om zo'n 2 uur (of nog langer) zonder toiletvoorzieningen komt te zitten. Maar ach OV kost al teveel natuurlijk, we kunnen met zijn allen 139 Km/uur razen over de snelweg.
Tankstations met wc zijn ongeveer even frequent op de route aanwezig voor automobilisten als treinstations met wc voor treinreizigers dus wat is het probleem? En wil je ook WC's in de bus?
En hoe vaak reis je 2 uur achtereen in een sprinter trein? Vrijwel nooit, maar voor die zeldzame gelegenheid mag de belastingbetaler van jou de beurs trekken? Is het niet redelijker om in zo'n zeldzaam geval dan maar even uit te stappen?
Daarom snap ik ook niet waarom ze geen mobile plees neerzetten daar waar altijd file is, laatst moest ik plassen 18 km file ik een boom opzoeken en jawel hoor politie die me op de bon willen slingeren, stelletje hufters !!!!! Betaal ik GVD daarom 1300 euro wegenbelasting, om vervolgen een bonnetje te krijgen? Wat een stelletje klootzakken zeg, ik zij ik pis wel in je laars ofzo mafkees, nou ik mocht doorrijden zonder bon .. de eikels!Dure toiletten trouwens, bijna 7 ton.
Wat een gekken man. Zou voor mij een reden zijn om gewoon de auto te pakken.
Al is het tijdens de file ook lastig plassen.