XXL Nutrition

Pissen in de trein? Doe het maar in een piszak voortaan

Kan je zulke zaken trouwens niet kopen in de apotheek ofzo. Ik wil er wel een doos van voor op graspop en m'n reis als het even niet geeft :) Moet ik inderdaad m'n tent niet uit en kan ik gewoon in het openbaar m'n veels te kleine smurf erin drammen en gewoon lekker zeiken

"Verder moet de reiziger zich even in een afgeschermde ruimte kunnen terugtrekken....."

Is dat nu juist niet het probleem?

Dat leek mij ook. Ik heb er geen problemen mee om te pissen waar ik toevallig zit of sta, maar ik ben bang dat mijn mede passagiers er anders over denken.

Ik kan niet in het openbaar pissen, heel irritant, zelfs niet in sta wc's als er iemand naast me staat

Bij de aanschaf van de sprinters ook niet even denk: "Hmm.. mensen zouden wel eens hun behoefte moeten doen in de trein".. nee geen toiletten erin, nergens voor nodig! Dit bespaart geld en krijg ik meer met de bonus op het einde van het jaar :trollface:

En hoeveel liter past er in zo'n roadbag? 0,5?

:roflol: Dit word een dikke zooi in de treinen, van die mafkezen die dat ding door de trein heen gooien.:roflol:

Jammer genoeg reis ik ook met een sprinter........

I lol'd

Zucht , wat denk je van mensen die blaasproblemen hebben etc.

Of bodybuilders die 300 gram eiwit per dag innemen en daar toch snel 4 a 5 liter water bij drinken. Als die treinen nu nooit eens vertraging hadden dan ging het misschien nog, maar ....

In mijn auto zit ook geen toilet. Een kleine afstand kun je toch wel je plasje ophouden zeker ???

Vooral conducteurs en machinisten klagen ook, wel logisch ook! Daarnaast moet ik vaak zat pissen in de trein, zou de toiletten wel missen. Als je 2u moet reizen en je hebt weinig overstaptijd ga je natuurlijk niet ff relaxt op het station waar het tegenwoordig al weer geld kost.

Vind die wc's onzin. In de auto of de bus heb je ook geen wc dat is ook geen probleem. Er wordt wel genoeg subsidie besteed aan treinen als je moet pissen dan stap je gewoon uit bij het eerst volgende station.

nog nooit problemen mee gehad, als ik moet pissen doe ik dat, op de wc, in een hoekje of tegen een medepassagier:P Kan me alleen best voorstellen dat dit voor vrouwen moeilijker gaat...

• Topic Starter Topic Starter
Alle pragmatici zijn weer langsgeweest zie ik, dat op sommige stations ook geen toiletvoorzieningen zijn maakt niet uit. Pis maar lekker in een fles of pis thuis!

In een auto kan je nog een stop maken langs de weg, genoeg voorzieningen lijkt me. In een trein kan het wel eens zijn dat je buiten de reis om zo'n 2 uur (of nog langer) zonder toiletvoorzieningen komt te zitten. Maar ach OV kost al teveel natuurlijk, we kunnen met zijn allen 139 Km/uur razen over de snelweg.

Alle pragmatici zijn weer langsgeweest zie ik, dat op sommige stations ook geen toiletvoorzieningen zijn maakt niet uit. Pis maar lekker in een fles of pis thuis!

In een auto kan je nog een stop maken langs de weg, genoeg voorzieningen lijkt me. In een trein kan het wel eens zijn dat je buiten de reis om zo'n 2 uur (of nog langer) zonder toiletvoorzieningen komt te zitten. Maar ach OV kost al teveel natuurlijk, we kunnen met zijn allen 139 Km/uur razen over de snelweg.

Tankstations met wc zijn ongeveer even frequent op de route aanwezig voor automobilisten als treinstations met wc voor treinreizigers dus wat is het probleem? En wil je ook WC's in de bus?

En hoe vaak reis je 2 uur achtereen in een sprinter trein? Vrijwel nooit, maar voor die zeldzame gelegenheid mag de belastingbetaler van jou de beurs trekken? Is het niet redelijker om in zo'n zeldzaam geval dan maar even uit te stappen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Tankstations met wc zijn ongeveer even frequent op de route aanwezig voor automobilisten als treinstations met wc voor treinreizigers dus wat is het probleem? En wil je ook WC's in de bus?

Geloof je het zelf? Ken genoeg stations waar voorzieningen niet aanwezig zijn of zijn afgesloten. Langs de weg zijn echter ieder half uur wel voorzieningen te vinden, vaak zelfs nog korter op elkaar

En hoe vaak reis je 2 uur achtereen in een sprinter trein? Vrijwel nooit, maar voor die zeldzame gelegenheid mag de belastingbetaler van jou de beurs trekken? Is het niet redelijker om in zo'n zeldzaam geval dan maar even uit te stappen?

Totale reistijd, niet alleen de netto reistijd in de trein. Je moet ook nog naar het station toe, je moet net zo goed ook nog een gelegenheid vinden in de buurt van het station waar je dan wel kan pissen als er op het station geen voorziening is.

Nederland begint letterlijk een zeikland te worden als basisvoorzieningen te duur worden gevonden omdat sommigen vinden dat het argument dat een auto ook geen wc heeft best wel een sterk argument is.

Heb verder volgens mij maar 4 keer in mijn leven in een sprinter gezeten, dus het raakt me amper maar zo langzamerhand slaat de bezuinigingswoede wel een beetje door. Lekker beknibbelen terwijl echte maatregelen uitblijven.

In de trein is elk half uur ook wel een stop te vinden waar je kan pissen volgens mij, maar misschien ook niet.

Dure toiletten trouwens, bijna 7 ton.

Wat een gekken man. Zou voor mij een reden zijn om gewoon de auto te pakken.
Al is het tijdens de file ook lastig plassen.
Daarom snap ik ook niet waarom ze geen mobile plees neerzetten daar waar altijd file is, laatst moest ik plassen 18 km file ik een boom opzoeken en jawel hoor politie die me op de bon willen slingeren, stelletje hufters !!!!! Betaal ik GVD daarom 1300 euro wegenbelasting, om vervolgen een bonnetje te krijgen? Wat een stelletje klootzakken zeg, ik zij ik pis wel in je laars ofzo mafkees, nou ik mocht doorrijden zonder bon .. de eikels!

Er zijn meerdere factoren die meespelen zoals mensen met blaasproblemen etc.. En iets minder erg maar wat ook wel voorkomt zijn mensen/jongeren die dronken de trein in stappen (of gewoon snel misselijk worden van iets..of whatever) en dan hun maaltijden graag willen uitkotsen..Waar doe je dat als je nog 20 minuten aan het rijden bent richting de volgende station? :)

Terug
Naar boven