Fitness Seller

Pissen in de trein? Doe het maar in een piszak voortaan

Tsja handig is anders maar het is geen drama. De meeste mensen zitten hooguit een uur in de trein. De mentaliteit dat vadertje staat maar weer de beurs moet trekken is niet meer van deze tijd. Als automobilist in de file moet je soms ook ff knijpen. Big deal.

we hebben hier te maken met pispotten op een trein, bij mijn weten heeft dit in honderd jaar en in geen enkel land een probleem gevormd; En nu blijkt het opeens een luxeproduct te zijn?

In de trein is elk half uur ook wel een stop te vinden waar je kan pissen volgens mij, maar misschien ook niet.

100% zeker.

Ik snap het probleem niet zo eerlijk gezegd. Als je niet eens even een uurtje in de trein kan zitten zonder dat je naar de WC moet. Moeten al die genadeloze debielen niet eerst een halve liter koffie halen bij de starbucks voordat ze de trein instappen.

Laatst bewerkt:
we hebben hier te maken met pispotten op een trein, bij mijn weten heeft dit in honderd jaar en in geen enkel land een probleem gevormd; En nu blijkt het opeens een luxeproduct te zijn?

Het idee was dat een sprinter trein die korte stukjes rijdt dit niet nodig had. Niemand zegt dat wc's in alle treinen moeten worden afgeschaft maar achteraf inbouwen is gewoon te duur.

Terug
Naar boven