MuscleMeat

Pissen in de trein? Doe het maar in een piszak voortaan

Absoluut niet, alleen de (grotere) steden hebben wc's op het station. Als je bij mij in hill-billy-village met de trein wil kun je niet eerst nog ff een bonus draaien. En daar bij komt als je voor de wc moet uitstappen/pauzeren rijd de trein gewoon verder en bij veel stations rijd de trein maar 1 maal per uur. dan ga je dus niet ff pissen want dan moet je gelijk weer een uur wachten.

Er zijn meerdere factoren die meespelen zoals mensen met blaasproblemen etc.. En iets minder erg maar wat ook wel voorkomt zijn mensen/jongeren die dronken de trein in stappen (of gewoon snel misselijk worden van iets..of whatever) en dan hun maaltijden graag willen uitkotsen..Waar doe je dat als je nog 20 minuten aan het rijden bent richting de volgende station? :)
Die trein snap ik wel in de metro zit ook geen wc, immers heb je ook geen wc in je auto mocht je in de file komen.

In de trein is elk half uur ook wel een stop te vinden waar je kan pissen volgens mij, maar misschien ook niet.

En dan nog?
Vraag jij aan de machinist of hij alsjeblieft even wilt wachten terwijl jij je boodschap doet?
Als je al met de sprinter reist, betekent het vaak dat je niet elke 5-10 minuten een andere trein kan pakken.

• Topic Starter Topic Starter
In de trein is elk half uur ook wel een stop te vinden waar je kan pissen volgens mij, maar misschien ook niet.

Ja gezellig uitstappen en weer een kwartier of een half uur wachten op de volgende trein, altijd handig. Had je maar geen zeikerd moeten zijn!

Met de trein reizen is ****ed up. Hetzelfde geldt voor al het openbaar vervoer. Mij niet gezien tussen al dat klootjesvolk.

Nu ik een roadbag pis maak ik ...

Met de trein reizen is ****ed up. Hetzelfde geldt voor al het openbaar vervoer. Mij niet gezien tussen al dat klootjesvolk.

De trein, tram en metro zijn op zich wel aardig te doen volgens mij, maar als je zoals ik redelijk afgelegen woont dan ben je al een kleine 1.5 uur aan het reizen eer je uberhaupt in een trein kunt stappen.
Dan is het ov niet echt een aantrekkelijk alternatief meer.

Blijkbaar worden er dus hokjes gemaakt waar je dat kunt doen en ook een prullenbak staat.

Gemiddelde man kennende denk ik dat ze niet eerst naar een conducteur gaan zoeken voor een zakje, maar gewoon gelijk in die prullenbak pissen :D

kenne ze dan niet gewoon een wc in dat hokje zette???

ik heb er geen probleem mee om me lul aan alle medepassagiers te showen :trollface:

Als ik gezopen heb is ieder donker hoekje mijn eigen piszak.

Haha idd. Het lijkt me ook niet dat er zoveel kosten gemaakt zouden worden voor die pot zelf, maar eerder het hok er omheen.. Het is toch gewoon een gat naar het spoor met een klep..

Treinen die vaker te laat komen dan op tijd, door de weeks amper een zitplek te vinden is bij 2e klas en dan is kunnen pissen ook nog te veel gevraagd.

Krijgen de 1e klas reizigers een luxer piszakje? :D

Goede morgen beste reizigers de sprinter van hoek van holland naar rotterdam maakt vandaag een goede 20min stop op vlaardingen centraal omdat de hoofdconducteur last van zijn darmen heeft.

Of we stoppen elke halte 3min extra want onze machiniste heeft een blaasontsteking.

En als je idd naar hoek van holland moet vanaf rdam rijdt de spinter eens per half uur en als jij tussen tijds wanneer het nodig moet piesen is het wel zo reizigers vriendelijk als je dan niet met 25min in de pest kou moet wachten omdat je de trein uit moet....

btw hokje kan gebouwd worden voor die piszakken, kunnen ze ook meteen een gat inde vloer fabriceren zodat je normaal kan pissen ne of kakken :P

snap zoiezo niet waarom die toiletten zo duur zijn. maak een gat in de grond en pleur der een toiletpot op. verder is het niets bijzonders.

Nou dat wou ik dus net zeggen, die "vele klachters" moeten gewoon niet zo verwend doen en maar ff hun poepje of plasje inhouden.
waar gaat dit heen tegenwoordig :S

Voor de prijs/kwaliteit verhouding mag je toch wel wat eisen tegenwoordig! Gelukkig maakt het mij weinig uit want ik reis nooit en te nimmer met openbaar vervoer.

Ik ga bijna elke weekdag met de trein en heb nog nooit die toiletten gebruikt. Vind openbare toiletten sowieso vies :P

ik pendel al jaren tussen brussel en me thuis.. da's dagelijks 2x een uur op de trein zitten
nog nooit in al die jaren heb ik mn behoefte moeten doen op de trein, gewoon kwestie v timing, ik ga ervoor of erna naar t toilet, ik weiger pertinent om mn behoefte te doen in die stinktoiletten..
kan t altijd ophouden zonder problemen..dus no shitbag for me

Ja gezellig uitstappen en weer een kwartier of een half uur wachten op de volgende trein, altijd handig. Had je maar geen zeikerd moeten zijn!

Tsja handig is anders maar het is geen drama. De meeste mensen zitten hooguit een uur in de trein. De mentaliteit dat vadertje staat maar weer de beurs moet trekken is niet meer van deze tijd. Als automobilist in de file moet je soms ook ff knijpen. Big deal.

Terug
Naar boven