AndroidHealthClinic

plan voor volgend kuurtje

Thanatos

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Het begint weer te kriebelen voor een volgend kuurtje.. daarom maar eens aan het knutselen geweest..

Week 1-3 100mg t.prop eod
Week 1-8 500mg test E./w
Week 4-8 75mg Tren A /eod
Week 10-12 100mg t.prop eod
Week 9-12 50mg winstrol depot eod
Week 6-12 500iu hcg/w

Nakuur verder met clomid, nolva, clenbuterol

Stats zijn nu 107kg@18-20% vet. Dit wordt 2e kuur. Vorige was met Test.cyp. deca en winstrol.

Ik ga +- 500-1000 calorien boven onderhoud zitten en ga minimaal 30min cardio/dag erbij doen.

Suggesties/opbouwende kritiek is welkom !

K*tkuur! Niet doen.

j/k ;)

Ziet dr goed uit, alleen zoals ik zei zou ik voor het gemak 100 mg test prop eod zetten. Is niet teveel.

Combinatie testo/tren zal leuke resultaten opleveren,zowel in kracht als massa.

Hier heeft iemand blijkbaar zijn huiswerk gemaakt :D

waarom niet tijdens de kuur ook clen? zal omzetting van proteine, vetten en koolhydraten ten goede komen. kun je ook je vetpercentage laten dalen. bv. week 1-3 clen, week 6-9 en dan tijdens de nakuur. is maar een idee.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is een idee, was al door mijn hoofd gegaan. Een van mijn 'tegens' ervoor was dat tijdens een kuur mijn conditie meestal een stapje terug gaat en met clen moet dit ook het geval zijn. Maar idd het overwegen waard!

Je lichaam went vrij snel aan clen. Ik zou het bewaren tot in de nakuur vanwege de anti catabole werking.

kunt het bewaren maar door telkens 3 weken te doen gevolgd door 3 weken rust, blijven je receptoren wel gevoelig. ik zou tjidens je kuur wel aan cardio blijven doen.
cardio biedt zoveel voordelen. maar dat is mijn mening gr d

Terug
Naar boven