MuscleMeat

Planet Fitness - gym met gratis pizza en snoep.

ja man die 30min full body workout op apparaten wordt je zeker buff van :roflol:

wel zieke gym kei groot man zie je hier in hollanda niet he

Ja logisch toch, dat zijn gewoon tipische Amerikaanse gyms, die zijn wel chil. Die gym komt overigens ook naar NL.

ga me meten inschrijven ik wil ook pizza, en die black card is wel een goed idee

Deze shit is gewoon voor mensen die niet in een gym thuis horen.. It makes me MAD :mad:

Hahaha epic dit. Ik wist dat het triest was, maar gratis pizza :roflol: Ook al die epic figuren die vertellen hoe geweldig het wel niet is :roflol:

Denk dat ik best snel weggestuurd zou worden daar.

not sure if srs

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 19:31 ----------

volgens mij gaat dat lunk alarm al af als je een fart laat

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 19:32 ----------

:roflol: the black card @6:34

Laatst bewerkt:
Je moet toch je klanten bij je zien te houden. :) gratis pizza/bagels/snoep = klanten dik houden zodat ze langer blijven sporten.

schijnt dat die lunk alarm meerdere malen per uur af gaat. Echt vervelend.

schijnt dat die lunk alarm meerdere malen per uur af gaat. Echt vervelend.

In dat filmpje zeggen ze ook dat ze dat lunk alarm handmatig kunnen bedienen. Dus als iemand hen niet aanstaat (neem dat filmpje van die gast met 'roid rage' wat met dumbbells tegen de spiegels aan gaat gooien) laten ze zelf dat alarm afgaan. Natuurlijk een judge free zone. ;)

Die pizza is best handig ;) Gewoon veel kip erop .. en vreten als de ziekte

Dude, jij zou zelfs je rechterhand nog pakken als je dronken bent ;)

4x op een maandag pizza voor maar $10,- per maand.. goedkope pizza, mag je dan nog zelf bepalen wat erop komt?
Pizza op, dikke fart laten en wegwezen :p

Ik zou gewoon een abbo nemen, niet sporten :) Elke maandag pizza halen .. en weer gaan

Als ik ene pizza bestel is het minstens 12 euro G, gewoon abbo nemen daar, en op mijn junkdagen pizza daar eten, boer laten waardoor het alarm af gaat, en tijdens het alarm als een boss uit de gym lopen, terwijl je een volle hand snoep uit de jar langs de balie graait.

Terug
Naar boven