MuscleMeat

planning massa kuur voor 2020

Bezoekers in dit topic

th0maz omdat testosteron een potente roid is en ook gewoon heel androgeen is.

500test-400tren-400mast is, volgens mij, meer androgeen, dan dezelfde stack met ‘slechts’ 125/250mg test. Kan mij écht niet inbeelden dat je op zo’n stack veel vocht gaat vasthouden icm een cutdieet en cardio. Laatste weken voor een show kun je het eruit laten/ verlagen om op save te spelen uiteraard.
Het is inderdaad potent om massa vast te houden tijdens een cut(ivm met katabolisme). Maar laten we ervan uitgaan dat hij geen massa monster is, dan heeft hij echt niet zoveel test nodig om ervoor te zorgen dat hij geen massa verliest.

Ik zei dat hij in dat geval beter af is met meer androgenen(mast etc) in plaats van meer test tijdens een cut. Niet dat de ene blast meer androgeen is dan het andere.

In mijn optiek is het beter om test gewoon als basis te houden om massa vast te houden tijdens een cut en eventueel tren/mast gebruiken voor de looks als je eenmaal shredded bent. Zeker met mast, die pas echt tot zijn recht komt bij lager body fat.

Vocht hangt vooral van je voeding af.
Onder andere inderdaad. Maar het hangt ook zeker af van de compounds en hoeveel je ervan gebruikt.
 
Back
Naar boven