MuscleMeat

planning massa kuur voor 2020

Bezoekers in dit topic

steroidz

Novice
Lid geworden
4 jan 2020
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Goedendag mede bodybuilders,

ik ben nu aan het kijken hoe 2020 voor mij eruit zal zien.

Dit jaar word mijn wedstrijd jaar (eerste wedstrijd) en we gaan 200% ervoor geven.
Fase 1 word bulken en fase 2 word leaner worden.

qua cycles wil ik nu dit gaan doen.


W1 - 10 Deca 400 mg PW
W1 - 10 Test E 500 mg PW
W1 - 4 Diana 40mg

W11 - 14 of (langer/Korter?) Rust

W15 - 25 Tren E 400mg PW
W15 - 25 Test E 500mg PW

W28 - 31 Nolvadex 20mg ( voldoende?)



Nu wil ik ook HCG erbij toevoegen maar in welke fase kan ik dat het beste toevoegen ( gelijk meelaten lopen of pas tijdens de nakuur?
nolvadex pas aan het einde gebruiken of na deca en dan pas beginnen aan tren?

Proviron of mast toevoegen?

Ik zal 2x pw prikken en zal ari bij de hand hebben voor eventuele gyno.


ik sta open voor suggesties wat beter kan of om iets erbij toe te voegen.

qua voeding zit het helemaal goed (ervaring).

ik waardeer alle comments die me zullen helpen om mijn doelen te behalen.

Alvast bedankt.
 
up
 
Ik zou of je cruise wat langer doen 6-10 weken of je prep fase direct achter je bulkfase aan.

Hcg meteen vanaf week 1 mee laten lopen 2 x 500 IU.

Nolva nemen voor de eventuele gyno ipv ari.

Neem je ook een coach voor je prepfase of gehele kuur?
 
Ik zou of je cruise wat langer doen 6-10 weken of je prep fase direct achter je bulkfase aan.

Hcg meteen vanaf week 1 mee laten lopen 2 x 500 IU.

Nolva nemen voor de eventuele gyno ipv ari.

Neem je ook een coach voor je prepfase of gehele kuur?


de reden dat ik prep fase niet direct achter me bulkfase wilt doen is zodat de deca meerendeels uit me systeem is.

Nolva nemen pas waneer ik gyno klachten waarneem of als nakuur? Nakuur pas bij einde prep of ook na bulfase nakuren?

hcg dus tot week 25 aanhouden? en ook tijdens de cruise aanhouden?


Bedankt voor je recatie :engel:
 
Kan toch er direct achter aan? Of je stopt iets eerder met je deca.
De tren heeft die weken dat je deca uit je systeem gaat de tijd om op de juiste hoeveelheid op te bouwen.

Nolva wanneer je gyno krijgt en ook nolva als nakuur. Nakuur na einde prep, niet na je bulk.
Kan wel maar dan zou ik er 2 losse kuren van maken.

Hcg door laten lopen geloof ik tot je aan je nakuur begint (correct me if im wrong).
Ook tijdens je cruise inderdaad.
 
Ben benieuwd naar je fysiek. :) Foto?
 
En wanneer in dit schema zal de wedstrijd plaats vinden?
 
Ik ga me klaarmaken voor de wedstrijd van oktober.


Graag hoor ik nog de mening van jullie over welke van de 2 beter is ? of toch wat anders:


W1 - 10 Deca 400 mg PW
W1 - 10 Test E 500 mg PW
W1 - 4 Diana 40mg

W11 - 16 of Test E 250mg of 125mg ??? bridge

W17 - 27 Tren E 400mg PW
W17 - 27 Test E 500mg PW
W17 - 27 Mast E 400mg PW

W1 - 27 HcG 2x 250iu PW of 2x 500iu PW (wat is beter?)

W29 - 32 Nolvadex 20mg ( voldoende?)




of




W1 - 10 Deca 400 mg PW
W1 - 10 Test E 500 mg PW
W1 - 4 Diana 40mg

W11 - 16 of Test E 250mg of 125mg ??? bridge

W17 - 27 Tren E 400mg PW
W17 - 27 Test E 500mg PW
W17 - 27 Mast E 400mg PW

W25 - 28 HcG 2x 500iu PW

W29 - 32 Nolvadex 20mg ( voldoende?)



jongens ik lees en hoor heel veel verschillende verhalen over HcG gebruik of het beter is om echt gelijk mee te laten lopen met hele kuur of pas op het einde vandaar echt de verwaring bij mij.
dus ik zou het erg op prijs stellen als ik een duidelijk advies kan krijgen van een ervaren persoon.
 
Hcg vanaf begin mee laten lopen tot aan dat je start met je nakuur zoals ik al eerder zei.
2x500 pw
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Tot en MET de 1e week nakuur is beter
 
Tot en MET de 1e week nakuur is beter

Sluit ik me bij aan. Ik heb me wel laten vertellen dat hcg je eigen test onderdrukt tijdens gebruik. Dus niet laten verleiden om langer mee door te gaan dan 1e week nakuur.
 
Sluit ik me bij aan. Ik heb me wel laten vertellen dat hcg je eigen test onderdrukt tijdens gebruik. Dus niet laten verleiden om langer mee door te gaan dan 1e week nakuur.

Dat klopt, niet langer dan de 1e week inderdaad.
De reden om het de 1e week van de nakuur nog mee te laten lopen is omdat je in die week vaak nog verhoogde test waarden in je bloed hebt zitten.
 
UP

Hallo jongens,

over 2 weken zal ik beginnen met mijn avontuur/wedstrijd life..

ik wat ik me nog afvroeg is of ik nog eventueel (of het verstandig is) nog lever beschermers/cleaners te gebruiken tijdens mijn cruise?

W1 - 10 Deca 400 mg PW
W1 - 10 Test E 500 mg PW
W1 - 4 Diana 40mg ed

W11 - 16 of Test E 250mg bridge

W17 - 27 Tren E 400mg PW
W17 - 27 Test E 500mg PW
W17 - 27 Mast E 400mg PW

W1 - 29 HcG 2x 500iu PW

W29 - 32 Nolvadex 20mg ed

alvast bedankt voor elk bijgevoegd informatie..
 
UP

Hallo jongens,

over 2 weken zal ik beginnen met mijn avontuur/wedstrijd life..

ik wat ik me nog afvroeg is of ik nog eventueel (of het verstandig is) nog lever beschermers/cleaners te gebruiken tijdens mijn cruise?

W1 - 10 Deca 400 mg PW
W1 - 10 Test E 500 mg PW
W1 - 4 Diana 40mg ed

W11 - 16 of Test E 250mg bridge

W17 - 27 Tren E 400mg PW
W17 - 27 Test E 500mg PW
W17 - 27 Mast E 400mg PW

W1 - 29 HcG 2x 500iu PW

W29 - 32 Nolvadex 20mg ed

alvast bedankt voor elk bijgevoegd informatie..
Ik zou die gebruiken als je orals gebruikt, gezien 't feit die best wel belastend zijn voor je lever. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan: NAC/TUDCA.

Waarom test zo hoog tijdens een cut? Meer test = vocht. Dit is iets wat je juist wilt voorkomen tijdens een cut. Ik zou gewoon 200-250mg test-e aanhouden tijdens een cut.

Persoonlijk zou ik het houden bij: 250 test en 300/400 tren voor je tweede blast. Wellicht kun je dan nog masteron toevoegen als je eenmaal shredded bent. Masteron komt meer tot zijn recht bij lager bodyfat.
 
Dat klopt, niet langer dan de 1e week inderdaad.
De reden om het de 1e week van de nakuur nog mee te laten lopen is omdat je in die week vaak nog verhoogde test waarden in je bloed hebt zitten.
Nee je neemt tm eerste week omdat je clomid/nolva dan toch nog niet genoeg opgebouwd is (ivm lange halfwaardetijd)
 
Tja, hoeveel vocht ga je vasthouden met 400mg tren, 400mg mast, een cutdieet en wss cardio? Ik denk niet zo veel. Het zit imo wel ok in elkaar wat aas betreft.
 
Ik zou die gebruiken als je orals gebruikt, gezien 't feit die best wel belastend zijn voor je lever. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan: NAC/TUDCA.

Waarom test zo hoog tijdens een cut? Meer test = vocht. Dit is iets wat je juist wilt voorkomen tijdens een cut. Ik zou gewoon 200-250mg test-e aanhouden tijdens een cut.

Persoonlijk zou ik het houden bij: 250 test en 300/400 tren voor je tweede blast. Wellicht kun je dan nog masteron toevoegen als je eenmaal shredded bent. Masteron komt meer tot zijn recht bij lager bodyfat.
Heel erg kort door de bocht, en quite frankly, een lading bullshit.

Misschien gewoon niet als een varken eten :thumb:
 
Tja, hoeveel vocht ga je vasthouden met 400mg tren, 400mg mast, een cutdieet en wss cardio? Ik denk niet zo veel. Het zit imo wel ok in elkaar wat aas betreft.
Los van 't feit dat meer dat meer test meer vocht betekent .. wellicht kun je onderbouwen waarom 400 test-e een goed idee is tijdens een cut? In dat geval ben je altijd beter af met meer androgenen.


Heel erg kort door de bocht, en quite frankly, een lading bullshit.

Misschien gewoon niet als een varken eten :thumb:
Natuurlijk kun je middels je voeding ervoor zorgen dat je eventueel minder vocht vasthoudt, maar dat neemt niet weg dat hoe meer test je gebruikt hoe meer vocht je vasthoudt . Daarbij is het gewoon complete onzin om zoveel test te gebruiken tijdens een cut.
 
Laatst bewerkt:
th0maz omdat testosteron een potente roid is en ook gewoon heel androgeen is.

500test-400tren-400mast is, volgens mij, meer androgeen, dan dezelfde stack met ‘slechts’ 125/250mg test. Kan mij écht niet inbeelden dat je op zo’n stack veel vocht gaat vasthouden icm een cutdieet en cardio. Laatste weken voor een show kun je het eruit laten/ verlagen om op save te spelen uiteraard.
 
Vocht hangt vooral van je voeding af.
 
Back
Naar boven