AndroidHealthClinic

Plassen!

Capon3

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
67kg
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje!
Pissen jullie ook allemaal 30 x per dag ofzo haha??
Ik had van mensen gehoord dat je minimaal 3 liter water per dag moet drinken, ik kom daar nog niet eens aan maar ik plas echt niet normaal veel.. in dit uur ben ik al 4 x geweest.. vind het nogal vervelend?
Iemand meer uitleg hierover?

Alvast bedankt!

meer drinken = meer plassen, heeft iedereen wel ;p

• Topic Starter Topic Starter
ja vond ik ook wel logisch opzich maarja het is wel heel erg vervelend.. zelfs nog 2 x tijdens het trainen haha
heb ik normaal nooit.. maar kan het nergens anders door komen??
Ik gebruik sinds deze week ook magnificent misschien dat het daar wel door komt ofzo?

Drink zelf 6-8 liter per dag.
Gewoon een kwestie van ophouden, dan went je lichaam er vanzelf aan.
Ga zelf 3-4 keer naar de wc maar kan er dan ook meteen een zwembad mee vullen.

• Topic Starter Topic Starter
oke thanks! kzal het proberen!!
ik moet nu weer -_- haha

Blaas wordt vanzelf sterker

6-8 liter per dag? wtf! kan wedden dat je onderbuik zo erg uitsteekt dat je bijna zwanger lijkt :p

6-8 liter per dag? wtf! kan wedden dat je onderbuik zo erg uitsteekt dat je bijna zwanger lijkt :p

hahaha ik drink het gewoon over de dag heen, haast geen last van een opgeblazen onderbuik.
6l is makkelijker aan te komen dan je verwacht hoor, helemaal icm IF.

Tik s'ochtonds makkelijk 3 liter weg.

Zit natuurlijk wel in keto he, dus houd sowieso al een stuk minder vocht vast, miss. als ik uit keto ga + 6 liter drink dat ik dan wel zwanger word.

3-4 liter per dag + veel caffeine = neverending waterfall :(

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat te veel water ook niet zo goed is voor je.

Al dat water dat je drinkt, moet er ook weer uit. Dus, ja, het is normaal.
Ik drink daarnaast ook nog eens koffie en thee => Niagara!

Hallo allemaal,

ik heb een vraagje!
Pissen jullie ook allemaal 30 x per dag ofzo haha??
Ik had van mensen gehoord dat je minimaal 3 liter water per dag moet drinken, ik kom daar nog niet eens aan maar ik plas echt niet normaal veel.. in dit uur ben ik al 4 x geweest.. vind het nogal vervelend?
Iemand meer uitleg hierover?

Alvast bedankt!

mwah, "minimaal 3 liter" ... 2 is ook goed hoor, en zelfs minder is niet verkeerd als je andere dingen eet en drinkt. Zolang je urine relatief licht gekleurd is is het wel OK.

Er zijn trouwens medicijnen om je plas-reflex wat te onderdrukken, maar dat is meer voor oude mensen met een vergrote prostaat enzo, maar als het echt je leven bemoeilijkt zou je eens bij een huisarts langs kunnen gaan.

Na een creatine shake loop ik het eerste uur wel 3x na de wc, meestal neem ik hem voor mijn training dus niet echt handig :p

Als je echt vaak moet kan je eens kijken of je een overactieve blaas hebt.

Als er iets slecht is voor je dan is het ophouden, ik ken verschillende mensen die nierstenen hebben gehad en bij allemaal was 1 van de adviezen van de dokter, houd het niet op!

Ik zelf moet sinds deze week ook bizar veel plassen, sinds ik meer ben gaan drinken met trainen en sinds ik kwark voor het slapen gaan eet.

Overdag valt het wel mee maar s'nacht en vooral in de ochted, om de 2 uur. Gelukkig val ik makkelijk in slaap maar irritant is het wel.

Ik Heb ook lange tijd mijn plas opgehoude, soms wel halvedag

Dimitry Klokov vertelde eens in een interview dat hij minimaal 10 liter water per dag dronk, zeer goed voor herstel.

creatine + water zorgt er bij mij ook voor dat ik vaker moet pissen..dit zit geloof ik ook in magnificent

Je water inname beter over de dag verdelen.

Terug
Naar boven