AndroidHealthClinic

Playstation 3 release uitgesteld tot november

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emile

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Helaas is de release van de nieuwe ps uitgesteld.

http://www.nu.nl/news/694006/135/Sony_verschuift_PlayStation-introductie_naar_november.html

Sony heeft wel grote plannen met de nieuwe console (http://ps3.ign.com/articles/696/696062p1.html ) en ik zeker benieuwd :cool:

De hoofdreden is te zorgen voor een groot aanbod van games tijdens de lancering en een echte wereldwijde release. Toen ik de japanse importversie van de ps2 kocht, vond ik het aanbod van goede games ook magertjes. Dit keer zijn mijn verwachtingen zeer hoog gespannen.

Hoop dat een half jaar wachten zich loont.....:cool:

kan niet wachten deze wordt echt gruw niemand heeft ook nog maar iets gezien van het ding

Dat die niet in Spring '06 zou uitkomen, zoals eerder vermeld, dat wist iedereen wel. Dat die nu in November uitkomt is voor mij een zeer aangename verassing... En een gelijktijdige release voor Japan, States én Europa is helemaal te gek. Dat had ik niet verwacht van hun, meestal laten ze de Europese markt altijd wat wachten.
De Ps3 gaat dik knallen. De Xbox360 vind ik maar niets, slechte games, véél bugs etc. Ik verwacht dat de Ps3 grafisch ook veel sterker gaat zijn. In het begin zal misschien niet veel verschil te zien zijn, maar na een jar of 2, als de developers de nieuwe engine door hebben, zal het zeker te merken zijn.
Aftellen tot november dus :D

ik doe mee met de Hype! De ps3 gaat de xbox360 zwaar 0wnen! :D
En ik hoop dat de ps3 wat makkelijker is om mee te werken als de ps2, anders duurt het weer 2 jaar voordat de game-ontwikkelaars door hebben hoe ze het maximale uit de machine kunnen halen. (vergelijk gta 3 maar eens met gta s.a., 2 keer zo groot en geen tussentijdse laadttijden!).

ik kan niet wachten op GTA op de ps3.

Waarschijnlijk wachten ze nog tot Microsoft de Xbox1080 introduceert.

PS3 lijkt me geweldig, waarschijnlijk alles grafisch nog beter.
Alleen is het wel een duur koopje, ben ook benieuwd naar de prijs.

Vaporware, ik moet het nog maar zien dat ze de launch halen. Blu-ray problemen zijn wat groter en diverse producenten stellen hun Blu-ray producten al uit. Kans dat de PS3 beter dan de Xbox360 is zal overigens klein zijn, ontwikkelen van games voor de PS3 is al een stuk lastiger. Prijs bij introductie zal ook een stuk hoger zijn dan de Xbox360 in de herfst. Dan is de keuze voor velen snel gemaakt als de PS3 niet veel betere graphics en games in de line-up heeft.

• Topic Starter Topic Starter
De games waar ik het meest uitkijk zijn devil may cry 4, nieuwe grand turismo, nieuwe resident evil en metal gear solid 4. Deze games schoppen zwaar kont :)

De ps3 ziet qua design er wel mooi uit.

playstation-3-faq-20050726051521267.jpg

De playstation is een naam in de gamewereld. Deze console zal weer zorgen voor vele vette games net als de ps2.

Hij gaat rond de 400 euro kosten maar ik ga hem aanschaffen in november. :)

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd in ieder geval. Heb nog erg weinig vernomen van de ps3. Kijken of ze nu wel een beetje mee kunnen komen met het online geweld van microsoft. Uiterlijk ziet er in ieder geval sTvol uit!

EricR zei:
ontwikkelen van games voor de PS3 is al een stuk lastiger.
Hoe weet je dat?
De ps2 schijnt ook een drama te zijn om mee te werken, een ezel stoot zich toch niet 2 keer aan dezelfde steen....
Kunnen we weer 1,5 jaar wachten voordat de ontwikkelaars er uit halen wat het apparaat allemaal kan :(

Lauw zei:
Hoe weet je dat?
De ps2 schijnt ook een drama te zijn om mee te werken, een ezel stoot zich toch niet 2 keer aan dezelfde steen....
Kunnen we weer 1,5 jaar wachten voordat de ontwikkelaars er uit halen wat het apparaat allemaal kan :(

Ik hoop van niet, die eerste generatie ps2 spellen waren echt om je jezelf van kant te maken zo slecht. Ik denk wel dat deze generatie 'console-war' een stuk heviger gaat worden dan de vorige.

@Emile: ding word wel stukje duurder dan 400 euro hoor. Reken maar op zo`n 500 min. Denk tussen de 500-600. PS2 was ook zo`n 1100 piek in het begin.

Dure console dus, die straks de concurrentie aan moet gaan met een Xbox360 die waarschijnlijk zijn eerste prijsverlaging heeft doorgemaakt. Sony heeft al problemen op het financiele vlak, die kunnen zich geen groot verlies permitteren op de PS3.

Denk dat het in Japan wel een hit wordt, maar buiten Japan gaan ze het heel erg moeilijk krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Dure console dus, die straks de concurrentie aan moet gaan met een Xbox360 die waarschijnlijk zijn eerste prijsverlaging heeft doorgemaakt. Sony heeft al problemen op het financiele vlak, die kunnen zich geen groot verlies permitteren op de PS3.

Denk dat het in Japan wel een hit wordt, maar buiten Japan gaan ze het heel erg moeilijk krijgen.

Ik denk dat Sony zich ook realiseert dat ze geen fouten kunnen maken met de introductie van de PS3. Ze zullen zich zeker daarop aanpassen.

We zullen wel zien hoe het gaat :)

FadderMakker zei:
@Emile: ding word wel stukje duurder dan 400 euro hoor. Reken maar op zo`n 500 min. Denk tussen de 500-600. PS2 was ook zo`n 1100 piek in het begin.

uit goede bron ( de manager van game mania gent) heb ik vernomen dat de ps3 erges rond de 700 euro's gaat kosten,veel lager kunne ze niet gaan omdat ze al de prijs gehalveert hebben,de productie kosten staan nu op ongeveer 1200 euro,ze doen dus 500 euro verlies PER console!! dat moeten ze allemaal ophalen met de toekomstige games die uitkomen...ik wen hen alvast veel succes maar ik koop de PS3 als eerste :D heb hem trouwens al een week geleden besteld :) ik was de eerste in de game mania winkel:cool: :cool:

Als ze niet in competitie gaan met de 360 qua prijs zullen ze het erg moeilijk krijgen bij Sony. Ik zal geen PS3 aanschaffen als die een stuk duurder is dan de 360 en heel misschien iets betere graphics op het beeld kan toveren. Ook al betwijfel ik dat zelfs nog, voordat ze de echte potentie gebruiken van de PS3 ben je al weer een jaar verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven