MuscleMeat

Playstation 3 release uitgesteld tot november

Status
Niet open voor verdere reacties.
EricR zei:
Als ze niet in competitie gaan met de 360 qua prijs zullen ze het erg moeilijk krijgen bij Sony. Ik zal geen PS3 aanschaffen als die een stuk duurder is dan de 360 en heel misschien iets betere graphics op het beeld kan toveren. Ook al betwijfel ik dat zelfs nog, voordat ze de echte potentie gebruiken van de PS3 ben je al weer een jaar verder.

dat klopt maar ik denk dat sony niet zo dom gaat zijn om zich nog dieper in de schulden te steken door van 1200 euro ineens voor 300 euro te verkopen...dat zou belachelijk zijn...maar laten we het beste hopen :) ik ga em alvast halen :)

Ik heb iig al gehoord dat de XBOX360 vorige week al gekraakt is. En zelfs het bewijs gezien op filmpje. Het zal niet meer erg lang duren of die dingen zijn weer net zo makkelijk te pimpen als de eerste xbox. En het waarschijnlijk kan je er dan ook nog gewoon me op xbox-live.

wat bedoel je gekraakt?

Ja het is schijnbaar al gelukt om een gekopieerde versie van PGR3 af te spelen op de xbox. Het is nu nog wel iets wat niet zomaar na te doen is (het 1 en ander moeten verbouwen aan dat ding), maar zal niet meer zo heel lang duren. Maat van me bouwt nu ook xboxen om en hij volgt de ontwikkelingen van de 360 allemaal op de voet. Hij verwacht binnenkort wel een 360 om te kunnen bouwen. De spellen kunnen sowieso al gecopieerd worden, staan ook al op internet.

bijna 23 maart!!!

dan komt ie eindelijk.... heb dr echt lang op gewacht... maar ik heb hem al betaalt dus waarschijnlijk heb ik hem de 23ste in huis!!!

yeah!

mooie bump

Inderdaad, het is echt Nationale Bumpdag volgens mij. Nokken, dit zorgt voor verwarring.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven