XXL Nutrition

Playstation Network down

Anoniem36295

Massive Warrior
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
3.529
Niemand kan dan online he :p
Maar hoorde laatst iets dat ze illegale spellen gingen aanpakken op een of andere manier en dat mensen flinke boetes zouden krijgen daarvoor.

Zal dan wel daarmee te maken hebben als het een hackgroep is?

idd klote, net vandaag ps3 gekregen.

En ik wou toch zo graag bowlen met buitenlanders in PSN-Home:(

Haha dat heb ik echt 1 keer gedaan dat Home, meteen ruzie met van die Latin-Americans, je kan wel goede dansmoves daar :sd:

Alleen jammer dat je voor meubels en kleding shizzle geld moet betalen. daardoor is het niks beter geworden als Habbo:p
anders leek het me wel leuk:o

Jammer ja, ik had het gister ook en vandaag zag ik dat mijn hdmi kabel kapot is. Ik helemaal kwaad maar ik zie nu dat het netwerk nog steeds down is, voor niks boos geworden dus.

Met zo'n weer ga je toch niet zitten gamen :rolleyes:
Ik heb de mijne al 14dagen niet meer op gehad.

Gekke shit vriend, ik zou ff geduld hebben. ;p

Ben al 7 maandjes niet op de ps3 geweest..

hm jammer idd, heb net fifa 11 gehaald. Misschien beter zo, dan kan ik nog wat wennen, want is toch anders dan de 10.

Pc <3

hm jammer idd, heb net fifa 11 gehaald. Misschien beter zo, dan kan ik nog wat wennen, want is toch anders dan de 10.

is in het begin erg wennen ja, maar je hebt het wel snel genoeg door en dan lijkt er geen verschil meer te zijn

maar online is veel leuker dan offline, is het enige dat ik speel op me ps3 :D

is in het begin erg wennen ja, maar je hebt het wel snel genoeg door en dan lijkt er geen verschil meer te zijn

maar online is veel leuker dan offline, is het enige dat ik speel op me ps3 :D
ja, gaat al beter dan in het begin. Alleen geraak ik moeilijker door een verdediging dan in de 10, maar oefening baart kunst.
Ik speel ook alleen fifa op ps3:D

Ik kom tegen de computer ook amper door de verdediging, als je eenmaal echte tegenstanders gewend bent.

Maar houd wel altijd de 0 tegen de computer, daarom is er ook geen ruk aan :D

Ja, tegen de computer is ****ing moeilijk, die maken bijna geen fouten in de verdediging. Terwijl als ik online speel, win ik bijna altijd met grote cijfers. :thumbup:

Gaat volgens dit nieuws bericht nog wel een hele tijd down zijn
PlayStation-netwerk voor onbepaalde tijd offline

Sony houdt het PlayStation-netwerk voor onbepaalde tijd offline na een aanval door hackers. Mogelijk zijn er gebruikersgegevens in handen gevallen van de cybercriminelen, laat het bedrijf weten.
Sony zegt de service momenteel helemaal opnieuw op te bouwen om de integriteit van het systeem te waarborgen en extra beveiliging te installeren. Het netwerk laat 75 miljoen klanten online gamen, en de werkzaamheden van Sony nemen dan ook veel tijd in beslag, blogt woordvoerder Patrick Seybold.

Kredietkaartnummers
Sony onderzoekt nog steeds de 'externe inbraak' die de elektronicagigant vorige week woensdag dwong het netwerk uit te schakelen. Het bedrijf zegt ook uit te vissen of persoonlijke informatie zoals kredietkaartnummers werd buitgemaakt tijdens de aanval.

Planning
Het is momenteel koffiedik kijken naar het moment wanneer het PlayStation-netwerk opnieuw online kan. Sony zelf zegt er alleszins [Link niet meer beschikbaar] van te hebben... (sam)
Bron www.hln.be

Is nu al een dag of 5, mag stilaan wel opgelost worden vind ik.

Die hackers komen toch overal doorheen. Mensen die niet akkoord gaan met de voorwaarden mogen doen met de PS3 wat ze willen. Dus dat die gasten aangeklaagd worden is gewoon dikke crap. Sony kan er eigenlijk niks tegen beginnen. Dus ik vind het wel een goede zaak van die hackers. Wel klote dan dat PSN er uit ligt. Maar dat heb ik er wel voor over. :D

Terug
Naar boven