XXL Nutrition

Playstation Network down

burnout paradise kun je niet meer spelen als je plustijd voorbij is

• Topic Starter Topic Starter
burnout paradise kun je niet meer spelen als je plustijd voorbij is
Tuurlijk wel, je kan dan alleen geen gebruik meer maken van plus, maar Burnout staat op de HD van mijn PS

Geweldig spel trouwens, beetje die license upgraden, nieuwe wagens vrijspelen :thumbup:

is dit ook zo voor die magic game ? die kan je toch ook maar spelen tot de tijd op is

Tuurlijk wel, je kan dan alleen geen gebruik meer maken van plus, maar Burnout staat op de HD van mijn PS

Geweldig spel trouwens, beetje die license upgraden, nieuwe wagens vrijspelen :thumbup:

Daarnaast mag iedereen 30 dagen gratis kennismaken met PlayStation Plus. Dat houdt in een selectie van gratis spellen (die je weer inlevert zodra het proefabonnement afloopt) en korting op bijna alles in de PlayStation Store.

bron: http://games.blog.nl/playstation-3/...s-welcome-back-spellen-ps3-psp-nu-beschikbaar

Leuk spel inderdaad, heb het origineel

Haha ben net begonnen, moet een cd zoeken voor een sataliet ofzo. Maar ik zie niks op mijn radar wtf
emm ik snapte dat ook niet hellemaal, maar bij die missie waar je die cd moet zoeken moet je op je bumper sick duwen je ziet dan zeg maar alle dingen waar je je op kan laden. Als je dit doet en op je radar kijkt zie je iets grijs, de richting waar de grijze rand toe wijst is de cd-rom/satteliet.

Maar als je de missies doet kom je zowiezo op 2e eiland, maar je moet die discs wel verzamelen.

Vind Infamous niet heeeeel leuk, maak wel steeds de 'slechte' karma keuzes zegmaar MUHAHA

maargoed, burnout paradise nog meeste lol aan gehad, jammer dat ie onspeelbaar wordt over een maandje

Vind Infamous niet heeeeel leuk, maak wel steeds de 'slechte' karma keuzes zegmaar MUHAHA

maargoed, burnout paradise nog meeste lol aan gehad, jammer dat ie onspeelbaar wordt over een maandje

Werd toch hierboven gezegd dat dat niet klopt?

Ik had ook 1 spel gedownload en gewacht met mijn tweede keuze, nu vind ik ook niet meer hoe je een tweede game download.. Advies? Bug?
EDIT: solved.

Als je een game gratis download met ps+ wordt ie inderdaad onspeelbaar als je 30 dagen om zijn. Dus maar snel uitspelen :P.

emm ik snapte dat ook niet hellemaal, maar bij die missie waar je die cd moet zoeken moet je op je bumper sick duwen je ziet dan zeg maar alle dingen waar je je op kan laden. Als je dit doet en op je radar kijkt zie je iets grijs, de richting waar de grijze rand toe wijst is de cd-rom/satteliet.

Maar als je de missies doet kom je zowiezo op 2e eiland, maar je moet die discs wel verzamelen.

dat snapte ik ook niet :roflol:

Ik krijg helemaal niks man. Alleen die k*t laad punten.

Raar spel.

Ik zat vast in het riool, k*tspel ja

vind die rioolsessies ook erg k*t. Maar krijg je wel nieuwe powers. Overall vind ik het best een vermakelijke game. Dat over gebouwen lopen/zweven is best leuk. Vind het een beetje op crackdown lijken voor de 360.

Terug
Naar boven