bazig
Cool Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk wel, je kan dan alleen geen gebruik meer maken van plus, maar Burnout staat op de HD van mijn PSburnout paradise kun je niet meer spelen als je plustijd voorbij is
Tuurlijk wel, je kan dan alleen geen gebruik meer maken van plus, maar Burnout staat op de HD van mijn PS
Geweldig spel trouwens, beetje die license upgraden, nieuwe wagens vrijspelen![]()
Daarnaast mag iedereen 30 dagen gratis kennismaken met PlayStation Plus. Dat houdt in een selectie van gratis spellen (die je weer inlevert zodra het proefabonnement afloopt) en korting op bijna alles in de PlayStation Store.
bron: http://games.blog.nl/playstation-3/...s-welcome-back-spellen-ps3-psp-nu-beschikbaar
Infamous is wel een tof spel ben nu op 2e eiland en heb bijna alles skills unlock.
Word nu beetje eendradig dus weer CoD BO erin
emm ik snapte dat ook niet hellemaal, maar bij die missie waar je die cd moet zoeken moet je op je bumper sick duwen je ziet dan zeg maar alle dingen waar je je op kan laden. Als je dit doet en op je radar kijkt zie je iets grijs, de richting waar de grijze rand toe wijst is de cd-rom/satteliet.Haha ben net begonnen, moet een cd zoeken voor een sataliet ofzo. Maar ik zie niks op mijn radar wtf
Vind Infamous niet heeeeel leuk, maak wel steeds de 'slechte' karma keuzes zegmaar MUHAHA
maargoed, burnout paradise nog meeste lol aan gehad, jammer dat ie onspeelbaar wordt over een maandje
emm ik snapte dat ook niet hellemaal, maar bij die missie waar je die cd moet zoeken moet je op je bumper sick duwen je ziet dan zeg maar alle dingen waar je je op kan laden. Als je dit doet en op je radar kijkt zie je iets grijs, de richting waar de grijze rand toe wijst is de cd-rom/satteliet.
Maar als je de missies doet kom je zowiezo op 2e eiland, maar je moet die discs wel verzamelen.

emm ik snapte dat ook niet hellemaal, maar bij die missie waar je die cd moet zoeken moet je op je bumper sick duwen je ziet dan zeg maar alle dingen waar je je op kan laden. Als je dit doet en op je radar kijkt zie je iets grijs, de richting waar de grijze rand toe wijst is de cd-rom/satteliet.
Maar als je de missies doet kom je zowiezo op 2e eiland, maar je moet die discs wel verzamelen.
Ik krijg helemaal niks man. Alleen die k*t laad punten.
Raar spel.