MuscleMeat

Playstation Network down

Psn is gratis, xbl niet.

Mijn neef had ze beiden, en heeft de PS3 verkocht.

Xbox live is veel beter zegt hij.

Maarja, boeiend man. Als je 16 bent heb je nog tijd voor die zooi, daarna speel je soms voor de ontspanning.

Ik heb beide consoles hier staan. Maar ik speel tot nu toe alleen nog maar op de PS3 omdat ik zowat geen verschil merkte in lagg via online. Tot aan nu dan met de langdurige downtime van PSN. Maar als je nog genoeg offline games hebt liggen zie je daar overheen. Alle ragepubers wat CoD spelen is natuurlijk een ander verhaal. Ik raad aan om gewoon de PS3 te blijven gebruiken/kopen.
- Betere graphics (ook al worden de meeste multiplatform games voor de xbox360 gemaakt en geport naar de PS3).
- Geen gezeur met meerdere discs aangezien er een Bluray speler in zit.
- Gratis bluray speler natuurlijk.
- Grotere game database (meer exclusives)
- Niet betalen om online te spelen (al kan dat op het moment sowieso niet)

Heb gehoord dat PS3 ook een chat functie krijg, houd in:
Stel jij speelt CoD en een vriend BF BC2 bijv. jullie kunnen dan gewoon communiceren, xbox heeft deze functie allang overigens.

• Topic Starter Topic Starter
http://tweakers.net/nieuws/74344/sony-playstation-network-volledig-operationeel-op-31-mei.html

Sony: PlayStation Network volledig operationeel op 31 mei

Door Bart de Water, maandag 9 mei 2011 13:13
Submitter: rajah, views: 19.253

Volgens Sony zal het PlayStation Network op 31 mei weer volledig operationeel zijn. Het Japanse bedrijf hoopte vorige week al delen van de dienst online te hebben, maar heeft meer tijd nodig om de nieuwe beveiligingsmaatregelen te testen.

Een Japanse woordvoerder van Sony heeft tegenover Bloomberg opgehelderd dat het bedrijf nog steeds van plan is om op 31 mei het PlayStation Network en Qriocity volledig online te hebben. Nog onbekend is of en zo ja wanneer Sony delen van de diensten online gaat brengen. Sony haalde de diensten op 20 april offline, nadat het ontdekte dat hackers zich toegang hadden verschaft tot persoons- en creditcardgegevens van 77 miljoen gebruikers.

Op 1 mei dacht de Japanse fabrikant delen van de getroffen diensten 'binnen een week' weer in de lucht te hebben. Eerst zou online spelen weer mogelijk zijn en later zou de PlayStation Store toegankelijk worden. Later bleek echter dat hackers ook hadden ingebroken op Sony's mmo-platform Online Entertainment, waardoor het bedrijf de heropenstelling van de getroffen diensten moest uitstellen om nieuwe beveiligingsmaatregelen te testen.

Ter compensatie zal Sony gamers in de Verenigde Staten en Europa een verzekering tegen identiteitsfraude aanbieden. Ook zal Sony Europese PSN-gebruikers twee gratis spellen aanbieden. PlayStation 3-bezitters kunnen kiezen uit een lijst van vijf games, terwijl PSP-bezitters uit vier spellen twee exemplaren mogen kiezen. Uit welke games kan worden gekozen, wordt later bekendgemaakt.

Sony, dat een drietal beveiligingsbedrijven in de arm heeft genomen, zoekt nog naar de identiteit van de hackers. Ook de Amerikaanse FBI en het Department of Homeland Security onderzoeken de zaak. Op de gehackte servers heeft Sony aanwijzingen gevonden dat de activistische internetters van Anonymous achter de hack zitten. De losvaste groepering blijft elke vorm van betrokkenheid ontkennen sinds Sony het PSN offline haalde.

Nou in ieder geval duidelijkheid, maar duurt wel erg lang dan! :(

fack, nog tot het einde van deze maand :s

potverdomme da's lang :(

Wel mooie compensatie die 2 spellen, maar hopelijk ist ook iets fantsoenlijks

Nvm :eyes:
Wel verrekte lang zeg. Heb trouwens gehoord dat die twee spellen maar tijdelijk zijn?

Heb gelezen dat het vandaag online komt.

L.A. Noire komt vrijdag uit.
Ik ga hem pas halen als het goed komt met dat netwerk gedoe.

Blah:(

L.A. Noire komt vrijdag uit.
Ik ga hem pas halen als het goed komt met dat netwerk gedoe.

Blah:(

heb een trailer v/h spel gezien, ziet er idd erg goed uit..
maar tis geloof ik niet echt een actiespel, eerder een spel met een verhaallijn waar jij naar de waarheid moet zoeken ofzo
ik dacht op t 1e zicht dat het een spel was à la GTA en Maffia, weet je meer?

Het is meer mafia achtig dacht ik dus niet echt free roaming zoals gta, maar met een echt verhaal dat je volgt.

Het is meer mafia achtig dacht ik dus niet echt free roaming zoals gta, maar met een echt verhaal dat je volgt.

cool, ik dacht dat je eerder gewoon getuige was van de aktie en er zelf niet aktief aan deelnam, wel mooie graphics zo op die trailer

't duurt al een tijdje he, ps3 en psp gebruikers krijgen wel een gratis game ter compensatie.

welke game dan of mag je wat kiezen?

Volgens mij kunnen we weer online want ik moet systeem updaten

ff checken zo :-)

Terug
Naar boven