- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
boerenkool zei:
Iemand met een plofkop eet dus veel kruid?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boerenkool zei:
krieltje zei:
KaLe zei:Je lever kan ongeveer 100gram fructose per dag verwerken (ongeveer he). Een kilo fruit? 2 bananen en je zit al op ong. 80gram fructose.
KaLe zei:Goed moment ofniet, het doet niets met je spierglycogeen op dat moment. En dat wil je juist. Dus waarom zou je dan fruit eten? Kan verder geen kwaad, dat niet.

KaLe zei:fructosestroop is niets anders dan geconcentreerde fructose (ik dacht 50% meer suikers bij hetzelfde gewicht).
wazzup zei:1 gemiddelde banaan van 118 gram heeft 27 gram koolhydraten, waarvan 14 gram aan suikers.. een gedeelte van die suikers is fructose (5,7 gram)....
http://www.nutritiondata.com/facts-B00001-01c20Tm.html
2 bananen = 80 gram fructose ? ... bij lange na niet.
Had in mijn kop zitten dat het 40gram per banaan was. Weet ook niet hoe ik erop kom.krieltje zei:vindt wel goed uitgelegd hoe het systeem op fructose reageerd,en WAAROM je er bij teveel vet van wordt

Bracke zei:Fruit is goed om te kunnen schijten in je eiwitdieet..![]()
En dik worden heeft niets te maken met wat je eet, maar wel met hoeveel je eet..Dik worden is een kwestie van een calorientotaal.
Je kent heus wel die reclames over de volkoren koekjes, bruine broodjes en co, die je zogenaamd zouden helpen met je lijn. Net die dingen die ze aanprijzen zitten boordevol voedingstoffen.
Dan zijn er zo van die mensen die denken dat ze naast die bruine broodjes en "slank&fit" shit koekjes, frieten en curry kunnen opslokken omdat ze menen gans de dag gezond te hebben gegeten...![]()
krieltje zei:shit dat wordt geen water meer drinken anders hou je vocht vast.
Damn bro dit reply gaat nergens over.
Tuurlijk hou je geen vocht vast door fruit.
fructose wordt bij regelmatig gebruik via de lever opgeslagen in vet.Suikers uit fruit worden alleen bij deplentie in de spieren opgenomen.Door teveel schommelingen in de bloedsuikerwaarde(bij regelmatig gebruik van teveel fruit) zal een overdaad aan insuline geproduceert worden waardoor je lekker chubby wordt

so shut your stupid mouth....chunky zei:
jay_c zei:als je dan erg veel water ga drinken gaat je lichaam dat water opslaanso shut your stupid mouth....

jay_c zei:doe niet zo kinds man .....
water drinken mag best net als fruit eten en door een klein beetje fruit of water gebeurt er niets maar bover de zoveel liter water ga je IN NORMALE DAGEN niet als het so ****ing heet is want dan zweet je meer uit dan normaal
als je dan erg veel water ga drinken gaat je lichaam dat water opslaanso shut your stupid mouth....
krieltje zei:ff dimme sukkel,en leer ff met komma's,punten en hoofdletters te schrijven.
Ook dit reply van je slaat weer kant noch wal.
jij bent wel erg opgenaaid over zo un topic zeg
ik zie verder geen enkele reden om met kommas en punten of zelfs geen hoofdletters te schrijven verdervindikhetnieteenswaardomvoorjoueenspatieertussentedoen

elmo. zei:Klopt ja, als ik TE veel water drink ( dus meer dan 2 liter per dag + de nodige thee en koffie ) Dan hou ik het vast..
Drink ik een litertje met daarnaast nog 2 bakken groene thee en 2 koppen koffie.. dan is dat aanzienlijk minder. Maar hoe dan ook, het gaat hier niet om water drinken, het gaat om FRUIT![]()
in fruit zit (laat ik het zo maar zeggen dan en als krielkip het beter weet mag hij mij verbeteren
) IMO!!!!!!! , dus naar ik weet , veel water en ik was verder niet diegene die over water begon
dat was sir krieltje
of is dat ander manier van water dan kraanwater/spa blauw.?