AndroidHealthClinic

plofkop door fruit?

Omni20 zei:
Zelf drink ik met dit weer wel 5-6 liter water + juices appel/sinaasappel sap. Ik hou juist minder vocht vast. Zelf krijg ik altijd een plofkop door te snel te hoog te gaan in calorien, bij begin bulk. Moet rustig opbouwen en dik worden van fruit valt wel wat mee.

OK cool om te horen het is dus bij elk mens verschillend je drinkt wel verrot veel zeg :eek: ik heb aan 3 max genoeg:o

Ook al drink ik 5 liter water per dag.. ik plas niet alle 5 de liters weer uit hoor.. mischien 3 liter ofzo. meer echt niet.
Wie kan mij dan vertellen waar die andere 2 liter blijft?

elmo. zei:
Ook al drink ik 5 liter water per dag.. ik plas niet alle 5 de liters weer uit hoor.. mischien 3 liter ofzo. meer echt niet.
Wie kan mij dan vertellen waar die andere 2 liter blijft?

Wat denk je dat je op een dag als vandaag aan vocht laat verdampen(zweet)?

Bracke zei:
Fruit is goed om te kunnen schijten tijdens een eiwitdieet.. :thumbs:

En dik worden heeft niets te maken met wat je eet, maar wel met hoeveel je eet..Dik worden is een kwestie van een calorientotaal.

Je kent heus wel die reclames over de volkoren koekjes, bruine broodjes en co, die je zogenaamd zouden helpen met je lijn. Net die dingen die ze aanprijzen zitten boordevol voedingstoffen.
Dan zijn er zo van die mensen die denken dat ze naast die bruine broodjes en "slank&fit" shit koekjes, frieten en curryworsten kunnen opslokken omdat ze menen gans de dag gezond te hebben gegeten... :tomato:

Niet? Dus als ik een dmv frituurvet op onderhoud blijf, word ik niet vet?

jay_c zei:
OK cool om te horen het is dus bij elk mens verschillend je drinkt wel verrot veel zeg :eek: ik heb aan 3 max genoeg:o

Op dit soort dagen tik ik de 8 liter wel eens aan hoor.
Vandaag op mijn werk al 10 keer mijn halve liter flesje met water gevult, thuis een liter, 1,5 liter op de training. Straks nog drinken.. dus zal er zelfs wel overheen gaan. hehe, plus nog 5 bakken koffie :D

KaLe zei:

Je kunt ook overdrijven, maar als je inderdaad alleen vet (en eiwit) eet wordt je niet vet (mits je op onderhoud eet). (er zijn zat mensen die Atkins doen en niet afvallen die het bewijzen :)) Of het gezond is is een andere zaak.

wazzup zei:
Je kunt ook overdrijven, maar als je inderdaad alleen vet (en eiwit) eet wordt je niet vet (mits je op onderhoud eet). (er zijn zat mensen die Atkins doen en niet afvallen die het bewijzen :)) Of het gezond is is een andere zaak.

feel the sarcasm ;)

Verdomme, gebruik dan ook zo'n sarcasme-smiley... damn, met die flauwekul die ik mensen hier op het board zie uiten weet ik nooit of ze nu echt zo dom zijn als hun spelling doet vermoeden of dat ik hun humor niet begrijp :)

Ik kan me echt niet voorstellen dat je van veel fruit een plofkop krijgt. Hooguit als het gaat om avocado's of om gebakken banaan ofzo (zoals bij de chinees). Is avocado eigenlijk wel fruit?

jay_c zei:
ik zie verder geen enkele reden om met kommas en punten of zelfs geen hoofdletters te schrijven

Ik wil niet vervelend doen maar het leest gewoon enorm oncomfortabel. Wanneer ik een berichtje lees zonder structuur waardoor het op een gemiddelde partyflock reply lijkt lees ik het vaak niet eens en serieus nemen doe ik het dan al helemaal niet. Ik denk niet dat ik daarin de enige ben.

Klaaswitz zei:
Ik wil niet vervelend doen maar het leest gewoon enorm oncomfortabel. Wanneer ik een berichtje lees zonder structuur waardoor het op een gemiddelde partyflock reply lijkt lees ik het vaak niet eens en serieus nemen doe ik het dan al helemaal niet. Ik denk niet dat ik daarin de enige ben.

Ben het hiermee eens. Ik stop vaak na de eerste zin, omdat ik er niets meer van snap.

• Topic Starter Topic Starter
gebakken banaan had ik ook veel gegeten misschien had het daar inderdaad mee te maken,

het zou mooi zijn als je ook voor je hoofd een bepaald middel had om ripped te krijgen, zou even succes vol zijn als dianabol :D
misschien over 20 jaar..

jay_c zei:
muhaha zie je wel... erg kinds;) jij bent wel erg opgenaaid over zo un topic zeg ;) ik zie verder geen enkele reden om met kommas en punten of zelfs geen hoofdletters te schrijven verdervindikhetnieteenswaardomvoorjoueenspatieertussentedoen;):P:roflol:
waarom doe je zo opgefokt man chill... tis ook wat met die warmte he;)

Hey elmo weer even ON-topic ;) in fruit zit (laat ik het zo maar zeggen dan en als krielkip het beter weet mag hij mij verbeteren;) ) IMO!!!!!!! , dus naar ik weet , veel water en ik was verder niet diegene die over water begon;) dat was sir krieltje :) of is dat ander manier van water dan kraanwater/spa blauw.?

Maar krieltje neem je van elmo wel aan dat je TEVEEL water kunt

drinken?:kiss: ;)

Zou je postvakje maar ff gaan bekijken

KaLe zei:

Ik begrijp je punt, maar zover ga ik niet met m'n stelling. Je lichaam bestaat uit verhoudingen, en dat is niet anders als met je voeding. Zoals je zegt, als je enkel frituurvet eet, dus 100% vet, en je op onderhoud blijft, zal dat je verhoudingen idd beïnvloeden en zal je vetter worden: "je bent wat je eet".

Wat ik meen is dat gewicht aanzetten, een direct gevolg is van een caloriesurplus, ongeacht de aard en samenstelling van het voedsel dat er wordt geconsumeerd. Gewicht aanzetten heeft niets te maken met wat je eet, maar met hoeveel je eet. Eet ik 5 big mac's van elks 295 calorieën en ligt men onderhoud op 2000 calorieën, dan val ik af, simpel.... Eet ik dan om de een of andere reden dagelijks 50 kg gras, dan zet ik gewicht aan.

Of dat allemaal een effect heeft op de verhoudingen liet ik in m'n post in het midden.

wazzup zei:
Verdomme, gebruik dan ook zo'n sarcasme-smiley... damn, met die flauwekul die ik mensen hier op het board zie uiten weet ik nooit of ze nu echt zo dom zijn als hun spelling doet vermoeden of dat ik hun humor niet begrijp :)

:D

Terug
Naar boven