XXL Nutrition

plofkop :)

Stoner

Cool Novice
Waardering
1
Nu ik ben dus aant kuren zoals je in de log-sectie kan zien. Heb er ook een mooie plofkop van gekregen :D
Het "probleem" nu is: Heel het jaar lang heb ik stage gelopen in de apotheek afdeling van een ziekenhuis. Nu is het wel vakantie maar in augustus mag ik daar een maand gaan werken. Zit zo dat die mensen mij dus niet gezien hebben tijdens de kuur en nu ben ik toch al 6kg zwaarder (zit nog maar aan week 4 van de 10). Dus het zien zullen ze zeker :)
Ik moet er gewoon een goede uitleg voor hebben. Dacht van te zeggen dat ik medicatie moet nemen. Hebben jullie misschien een idee van wat ik zou kunnen zeggen? Bv medicatie met cortisone (of hoe ge het ook schrijft) en waarom die medicatie?

Groeten :D

Je moet een t-shirt dragen met de tekst:

"Ja, ik ben inderdaad aan de anabolen"

j/k bro ;) Ik zou het niet weten eerlijk gezegd.

• Topic Starter Topic Starter
het zijn dan ook allemaal apothekers die kan ik niet alles wijsmaken :)
Grappig idee dat van het t shirt ma kga toch nog even wachten op andere ideën;)

apothekers hebben de ballen verstand van training.
zeg dat je bikkelhard traind en vreet als een paard, en ja je houdt nou eenmaal makkelijk vocht vast dus van al dat eten krijg je een beetje een opgeblazen uiterlijk. Als dat niet werkt moet je hem bedreigen en z'n dochter kidnappen. succes!

WTF? Je maakt je druk over wat mensen gaan zeggen in de apotheek?

Ik herhaal APOTHEEK, APOTHEEK:D

Luister naar Levrone@.... JAT alle GH en testovoorraad dat ze hebben gedurende je stageperiode..en gebruik ALLES! En dan zien ze zker dat je gebruikt nadat je afscheid hebt genomen voor een andere stageplek:D

ja de dozen sustanon 250 liggen daar op hopen ;)
in augustus is het btw ook geen stage meer maar een betaald werkmaand.

Idd, roof die toko leeg en spuit jezelf vol!

Goed argument ; Ja, ik ben een beetje plofferig, ik reageer heftig op teveel koolhydraten. Wist je dat 1 gram glycogeen 2,6 gram lichaamsvocht vasthoudt?'

Kan ook echt waar zijn, heb het zelf namelijk ook :) Niet dat ik kuur, maar dat ik snel vocht vasthou door teveel koolhydraten.

gebruik gewoon the usual excusses die men gebruikt..ik zit aan de creatine!! :cool:

Je drinkt teveel water:D

tegen dat ze mij terug zien verwacht ik toch 10kg zwaarder te zijn dan toen ze mij voor het laatst zagen dus dat zal op zich ook wel opvallen :)
Als ze slim genoeg zijn (wat ze zijn) zullen ze wel vlug de link gemaakt hebben.

Wat een bullshit zeg.. wat ben jij hun nou voor een verantwoording schuldig??

Natuurlijk ben ik die mensen geen verantwoording schuldig... Maar ik ken die mensen goed heb daar een jaar stage gedaan dan ga ik toch ni antwoorden ik ben jou geen verantwoording schuldig..

Ik zou gewoon niks zeggen en doen alsof je niks door hebt als iemand er iets van zegt ?

ik ken niet snappen dat mensen zich druk kennen maken om wat andere gaan zeggen over je. wat ken jouw het nou verotten als andere het zien. mij boeit het geen hol. als je niet wil dat andere het niet zien is er een oplossing.. niet doen.. :):)

Gewoon liegen, ook al is het een zwak smoesje, je bent pas schuldig als er bewijs geleverd kan worden.

Beter dan toegeven dat je aan de anabolen zit en dat vervolgens heel het dorp het weet. Niet dat je je ervoor moet schamen maar meeste mensen hebben het niet zo op anabolics.

M@rsel zei:
Idd, roof die toko leeg en spuit jezelf vol!
Goed argument ; Ja, ik ben een beetje plofferig, ik reageer heftig op teveel koolhydraten. Wist je dat 1 gram glycogeen 2,6 gram lichaamsvocht vasthoudt?'

Kan ook echt waar zijn, heb het zelf namelijk ook :) Niet dat ik kuur, maar dat ik snel vocht vasthou door teveel koolhydraten.
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

ontopic..M@rsel heeft gelijk..carbs bestaan voor een deel uit water..veel carbs eten is vocht vasthouden..ik wel:p

Waarom ontkennen, je bent gewoon aangekomen...
Snap echt niet waarom je je druk maakt, als ze denken dat je gebruikt, dan denken ze dat toch!
Als ze zeggen; 'Wat heb je een dikke plofkop, is dat vocht?' Dan zeg je nee, vinden hun dat wel, dan is dat hun mening, je was immers aangekomen, daar hoort een dikke kop bij ;)

Maar eigenlijk zou het je geen reet moeten uitmaken, en je kan WEL zeggen het gaat jullie niets aan wat ik doe in mijn leven, sommige dingen zijn prive, die mag je voor je houden!

'Je bent immers alleen aan jezelf een verklaring schuldig'

davy1010 zei:
Gewoon liegen, ook al is het een zwak smoesje, je bent pas schuldig als er bewijs geleverd kan worden.

Beter dan toegeven dat je aan de anabolen zit en dat vervolgens heel het dorp het weet. Niet dat je je ervoor moet schamen maar meeste mensen hebben het niet zo op anabolics.

Dit is idd waar, jammer genoeg!
Wat een vooroordelen weer, jammer dat mensen niet iedereen kunnen accepteren hoe ze zijn of willen zijn...

barryxana zei:
ik ken niet snappen dat mensen zich druk kennen maken om wat andere gaan zeggen over je. wat ken jouw het nou verotten als andere het zien. mij boeit het geen hol. als je niet wil dat andere het niet zien is er een oplossing.. niet doen.. :):)

Mij maakt het ook niet uit wat de mensen denken hoor, het is gewoon dat ik daar wel vast zou willen gaan werken en dat is toch iets anders niet?

laat ze je lunchbox zien.
Zorg dat ze kotsend wegrennen, aangezien de door jouw getoonde hoeveelheid voer hun weekelijkse voedselinname doet lijken op een droge beschuit..

Terug
Naar boven