Fitness Seller

plofkop :)

Stoner zei:
Mij maakt het ook niet uit wat de mensen denken hoor, het is gewoon dat ik daar wel vast zou willen gaan werken en dat is toch iets anders niet?

Niet!

Het is niet anders, het is zelfs niet anders als familie e.d het zou vragen aan je, je bent niet tot antwoorden verplicht, het maakt in geen situatie iets uit!
Je moet weten dat het JOUW leven is, je hoeft niets te vertellen dat jij niet wilt!
Als je het naar vindt dat bepaalde mensen dingen aan je vragen die persoonlijk zijn kun je zeggen; 'Dat is prive/persoonlijk, je krijgt geen antwoord op dit soort vragen, bovendien vindt ik het erg storend, stop daarmee'!

De meeste mensen zullen gewoon denken dat je dik bent geworden. Als ze wat zeggen zeg je gewoon "ja ik weet het, ik moet afvallen". Klaar....

zeg gewoon dat je graag coïtus hebt met 90+ oma's in gele strings, dan stoppen ze meestal met praten :)

axestream zei:
De meeste mensen zullen gewoon denken dat je dik bent geworden. Als ze wat zeggen zeg je gewoon "ja ik weet het, ik moet afvallen". Klaar....

hahah inderdaad, hoevaak ik dat niet te horen krijg op me werk van mensen die zelf uit hun voegen springen van de shoarma en macdonalds :roflol:

idd roof die keet zo snel mogelijk leeg en stuur hier iedereen op het board een pakje op, je zal nog nog nooit zoveel vrienden gehad hebben:D

Stoner zei:
Nu ik ben dus aant kuren zoals je in de log-sectie kan zien. Heb er ook een mooie plofkop van gekregen :D
Het "probleem" nu is: Heel het jaar lang heb ik stage gelopen in de apotheek afdeling van een ziekenhuis. Nu is het wel vakantie maar in augustus mag ik daar een maand gaan werken. Zit zo dat die mensen mij dus niet gezien hebben tijdens de kuur en nu ben ik toch al 6kg zwaarder (zit nog maar aan week 4 van de 10). Dus het zien zullen ze zeker :)
Ik moet er gewoon een goede uitleg voor hebben. Dacht van te zeggen dat ik medicatie moet nemen. Hebben jullie misschien een idee van wat ik zou kunnen zeggen? Bv medicatie met cortisone (of hoe ge het ook schrijft) en waarom die medicatie?

Groeten :D

gewoon zeggen dat je ongesteld bent en wat vocht vasthoud

zeg dat je een paar injecties hebt gekregen met cortisone tegen die hardnekkige ontsteking in je schouder van al dat fitnessen...

Stoner zei:
Nu ik ben dus aant kuren zoals je in de log-sectie kan zien. Heb er ook een mooie plofkop van gekregen :D
Het "probleem" nu is: Heel het jaar lang heb ik stage gelopen in de apotheek afdeling van een ziekenhuis. Nu is het wel vakantie maar in augustus mag ik daar een maand gaan werken. Zit zo dat die mensen mij dus niet gezien hebben tijdens de kuur en nu ben ik toch al 6kg zwaarder (zit nog maar aan week 4 van de 10). Dus het zien zullen ze zeker :)
Ik moet er gewoon een goede uitleg voor hebben. Dacht van te zeggen dat ik medicatie moet nemen. Hebben jullie misschien een idee van wat ik zou kunnen zeggen? Bv medicatie met cortisone (of hoe ge het ook schrijft) en waarom die medicatie?

Groeten :D

Hier moet je je dus echt niet druk om maken. Maak je meer druk om je training, voeding etc.

Succes verder.

hoe zit het met de voeding, meestal word je koppie plofferig als je teveel zout enz inneemt. natuurlijk met deca hou je al sneller vocht vast, maar probeer zo clean mogelijk te eten tijdens de kuur dan is het vocht meeestal gering.

Neem gewoon arimidex, ist vocht zo weg. Suc6 :thumbs:!

plofkop, loop ik altijd mee, bulk of geen bulk sjaa kzie er een beetje hetzelfde uit als ronaldo...alleen ben ik niet zo rijk :(

Dat zou mooi zijn natuurlijk maar nee dat krijg je niet

Stoner zei:
Mij maakt het ook niet uit wat de mensen denken hoor, het is gewoon dat ik daar wel vast zou willen gaan werken en dat is toch iets anders niet?

ja ok, maar dan nog.. waarom zouden ze je niet in dinst verband stellen als je as gebruikt.. wat je prive doet heb daar weing mee te maken..

als ze je vragen hoe eht met je gaat moet je overdreven enthousiast zijn oiver je nieuwe trainingsmethode en je nieuwe voedingdsschema. " ben opeens 7 kilo omhooggeschoten!!" en dan vergeten ze die link wel te leggen.
En idd 20 boterhammetjes meenemen en 2 kilo brinta, dan geloven ze je wel hehe

Die gaan nooit het verschil zien tussen vet en vocht. Je kan gewoon zeggen dat je je calorien drastisch omhoog hebt gegooid. Een vermoeden zullen ze waarschijnlijk wel hebben maar ze gaan je heus niet aangeven bij de flikken. Niks van aantrekken dus. Flex tip of da day: Dosis verdubbelen :)

als je van 72kg vandaan komt dan zullen ze het echt nog niet zien aan je.. dan zit je nu pas op de 78 kilo..

sowieso kun je het altijd gooien op het feit dat je heel erg fanatiek aan de gang bent met je voeding.. en die plofkop is een allergie..

Terug
Naar boven