MuscleMeat

Plotselinge krachtverlies in rechterschouderkop

jamjam

Novice
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
118kg
Snap er echt helemaal geen ene f**k van, zo ineens ben ik echt ontzettend veel kracht kwijt in m'n rechterschouder (de kop). Echt een gigantische drop van kracht, het voelt licht verkrampt aan, bankdrukken en military bb press gaan superslecht ineens.

Heb er warme balsem opgesmeerd maar het gaat van kwaad tot erger(2 weken nu), iemand dit eerder meegemaakt en wat heb je er aan gedaan? Het is letterlijk van de een op andere dag verschenen.

Ga naar een dokter..

• Topic Starter Topic Starter
Doe het zelf.

Je hebt ineens een erge verzwakking van je kracht aan 1 kant. Het kan je zenuwstelsel zijn of iets ergers.
Als je niet naar een dokter gaat maar alleen hier gaat lopen zeiken dat je hulp wilt, dan kan je weg dag zeggen tegen een gezond lichaam.

OUT

Ga onder de scanner. Ik had hetzelfde, blijkbaar op mijn schouder geslapen, zenuwen gekneld dus geen gevoel en daarna mijn schouder uit de kop getrokken met de gevolgen van dien. Niet trainen tot je de resultaten hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt ineens een erge verzwakking van je kracht aan 1 kant. Het kan je zenuwstelsel zijn of iets ergers. Als je niet naar een dokter gaat maar alleen hier gaat lopen zeiken dat je hulp wilt, dan kan je weg dag zeggen tegen een gezond lichaam. OUT
Jeetje, helletje toch zo bedoel ik het helemaal niet. Het lijkt er op dat jij zelf veel issues hebt aangezien je de hele dag op een forum rondhangt, dat kan nooit gezond zijn! Probeer ik je te helpen en word je meteen agressief. :(

Ga onder de scanner. Ik had hetzelfde, blijkbaar op mijn schouder geslapen, zenuwen gekneld dus geen gevoel en daarna mijn schouder uit de kop getrokken met de gevolgen van dien. Niet trainen tot je de resultaten hebt.
Het zou idd met verkeerd slapen te maken kunnen hebben, ik word de laatste tijd vaak wakker met een slapende arm. Thanks! :D

Terug
Naar boven