MuscleMeat

politie doet weer een heldendaad

is dat nou een meisje die de hele tijd aan het praten is of een jongen? wat een taalgebruik ook weer, prima werk van de politie aanpakken die idioten.

ochja hij moet maar niet weglopen eh

Aanpakken die kanslozen.
Maar om door een rotje iemand op de grond te leggen en hem te boeien vind ik wel zwaar over dreven.

Maar die filmer is dat een wijf? Wat een wijfe stem haha mietje

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

is dat nou een meisje die de hele tijd aan het praten is of een jongen? wat een taalgebruik ook weer, prima werk van de politie aanpakken die idioten.
Vroeg ik me dus ook al af

Aanpakken ja,het liefst nog een paar meppen met de knuppel in de nek,kansloos tuig :D,je mot ze die rotjes op laten vreten jongehh

Laatst bewerkt:
Dat soort mensen moet je ook al gewoon zo aanpakken als ze niets doen. Gewoon als ze op straat lopen alleen al.

Die filmer is trouwens wel dom die kerel is al 5 seconden gevloerd door die politieagent schreeuwt die nog "Micheal rennen!!!!!!!"

The ****?

Dat soort mensen moet je ook al gewoon zo aanpakken als ze niets doen. Gewoon als ze op straat lopen alleen al.

Die filmer is trouwens wel dom die kerel is al 5 seconden gevloerd door die politieagent schreeuwt die nog "Micheal rennen!!!!!!!"

The ****?

Komt door de jonko jongen je weet zelf. Dan gaat alles wat trager. :D

Ik speelde het filmpje eerst zonder geluid af en dacht dat hij neergeschoten werd.
Toen een replay met geluid... viel dat even tegen :(

Poilitie optreden +1
Camera commentaar -1
Rook uit een prullenbak +1

Ga boeven vangen

haha. lekkervoorhem.

wejoow wejoooww camera camera wejoowwwwww

wajooow wajoooow waaaajoooooow!!!!!!!!!!!!!
snap nog steeds niet hoe ze gesnapt zijn.

als dit de gemiddelde nederlandse jeugd moet voorstellen gooi er dan maar een kernbom op!

Aanpakken die kanslozen.
Maar om door een rotje iemand op de grond te leggen en hem te boeien vind ik wel zwaar over dreven.

Maar die filmer is dat een wijf? Wat een wijfe stem haha mietje

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Vroeg ik me dus ook al af

hij rende weg vandaar dat ze hem op de grond leggen en in de boeien slaan, als hij gewoon had bleven staan had heel misschien de politie een toespraak gehouden en een boete en hoogstens kon die mee lopen naar het bureau om een verhaaltje te vertellen en klaar.

maar door het weg rennen krijgt die waarschijnlijk een hogere straf

Als ik ooit een Nederlandse snotneus "Wollah" hoor zeggen krijgt hij op zijn minst billenkoek

Hahaha, dit is hoe we de politie graag zien.

Is dat bij jullie ook zo een modewoord van de coole mannen?"Ojoooooo!!!" Echt een typisch woord voor puberende marokanenwonnabees.

Terug
Naar boven