AndroidHealthClinic

politie doet weer een heldendaad

Nep in scene gezet. Zag laatst nog iets op TV hierover één of ander campagne met youtube filmpjes.

Hij had mss ook gewoon kunnen roepen: halt of ik schiet.. Vond het zoiezo niet nodig om hem in de grond te gooien, overdaad van brutaliteit en ijdele stoerheid imo.

Oke dus hij had moeten zeggen "halt of ik schiet" en die knul rent gewoon door en dan had ie moeten schieten? Ik vind dit gewoon een prima aanpak voor een knulletje die wegrent voor de politie. Veel andere opties heb je toch niet?

Weer nix beter te doen die flikken.

Goede actie, zero tolerance met dat beginnend straattuig. En als ze dit doen dan bekeuren ze mij tenminste niet.

Ik snap sowieso niet wat er mis is met hun manier van handelen. Als iemand weg rent laat je hem toch niet gaan? Naar mijn mening goed gedaan:thumbup:

Eindelijk eens wat goed werk van de politie :)

Ik betrapte me net op een schizofrene gedachte
Als ik dit filmpje zie dan denk ik: politie deed wat het moest doen, het ging wel wat harder dan iedereen zou verwachten, maar beter dan het softiebeleid.
Maar als ik zelf zonder voorlicht op straat fiets en wordt bekeurd, zonder eerst een waarschuwing, dan wordt ik meteen kwaad en zou ik eerder zeggen 'heb je niets beters te doen'.

Dit is eigenlijk fout hé?

Ik zou alleen nog graag zien dat dit de algemene aanpak is van de politie, maar om eerlijk te zijn is dit de eerste keer dat ze een beetje actief en consequent achter tuig aangaan.

Serieus, als ik in het buitenland ben straalt de bewaking/politie nog wat uit, je zou nog bijna op je ademhaling letten om geen argwaan te trekken. Kom je terug in Nederland, staat er zo'n boerentrien met haar paardereet in een broekje geperst een beetje dom naar de portofoon te staren, go figure.

Dan nog vind ik dat iedereen gewoon moet luisteren naar het gezag, maar daar tegen over zouden ze ook gezag moeten uitstralen. Ik stem voor een militaire training voor de politie, gooi die paarden op de BBQ, gebruik die MTB's voor conditie training en zet overal weer Porsche 911's in als landelijke politie auto's.

Als ik ooit een Nederlandse snotneus "Wollah" hoor zeggen krijgt hij op zijn minst billenkoek

nou kom dan maar langs genoeg nederlandse meiden die het hier zeggen soort van stoer :rolleyes: en dan zijn ze nog verbaast dat ze gegangbangd worden en zielig achtergelaten worden....

Dit soort mensen vallen wat mij betreft ook onder "nieuwe Nederlanders".

wjoow politie ik zei het toch
.........

deze helden verdienen dubbel loon deze maand!

Als ik dit filmpje zie dan denk ik: politie deed wat het moest doen, het ging wel wat harder dan iedereen zou verwachten, maar beter dan het softiebeleid.
Maar als ik zelf zonder voorlicht op straat fiets en wordt bekeurd, zonder eerst een waarschuwing, dan wordt ik meteen kwaad en zou ik eerder zeggen 'heb je niets beters te doen'.

Idd, je gaat tegen je eigen regels in en vind dat je zelf een mindere straf moet krijgen dan anderen, of dat andere een hardere straf verdienen.

Laatst bewerkt:
voor de mensen die zeggen nep is niet zo, een of andere autist bekijkt al die camera's en zegt hoe/wat waar gebeurt en dan komt de politie. Ben zelf ook zo een x gepakt omdat ik medeplichtig was lollercopterr

Schizofreen:roflol: Bedoel je niet hypocriet?

Terug
Naar boven