incredinaw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij had mss ook gewoon kunnen roepen: halt of ik schiet.. Vond het zoiezo niet nodig om hem in de grond te gooien, overdaad van brutaliteit en ijdele stoerheid imo.
Hij had mss ook gewoon kunnen roepen: halt of ik schiet.. Vond het zoiezo niet nodig om hem in de grond te gooien, overdaad van brutaliteit en ijdele stoerheid imo.

.Is dat bij jullie ook zo een modewoord van de coole mannen?"Ojoooooo!!!" Echt een typisch woord voor puberende marokanenwonnabees.

Nep in scene gezet. Zag laatst nog iets op TV hierover één of ander campagne met youtube filmpjes.

goede actie, zero tolerance met dat beginnend straattuig. en als ze dit doen dan bekeuren ze mij tenminste niet.
Als ik ooit een Nederlandse snotneus "Wollah" hoor zeggen krijgt hij op zijn minst billenkoek
en dan zijn ze nog verbaast dat ze gegangbangd worden en zielig achtergelaten worden....Ik zei het serieus gister nog tijdens mijn training. Ik was 40 kilo dumbbell presses aan het doen toen ik hem niet meer hield en toen ik er 1 op mijn hoofd zag afkomen zei ik ook wajooooo![]()

Ik betrapte me net op een schizofrene gedachte
Als ik dit filmpje zie dan denk ik: politie deed wat het moest doen, het ging wel wat harder dan iedereen zou verwachten, maar beter dan het softiebeleid.
Maar als ik zelf zonder voorlicht op straat fiets en wordt bekeurd, zonder eerst een waarschuwing, dan wordt ik meteen kwaad en zou ik eerder zeggen 'heb je niets beters te doen'.
Dit is eigenlijk fout hé?
SchizofreenIk betrapte me net op een schizofrene gedachte
Als ik dit filmpje zie dan denk ik: politie deed wat het moest doen, het ging wel wat harder dan iedereen zou verwachten, maar beter dan het softiebeleid.
Maar als ik zelf zonder voorlicht op straat fiets en wordt bekeurd, zonder eerst een waarschuwing, dan wordt ik meteen kwaad en zou ik eerder zeggen 'heb je niets beters te doen'.
Dit is eigenlijk fout hé?
Bedoel je niet hypocriet?