AndroidHealthClinic

politie doet weer een heldendaad

Ik hoop dat er nog velen volgen.

Is dat bij jullie ook zo een modewoord van de coole mannen?"Ojoooooo!!!" Echt een typisch woord voor puberende marokanenwonnabees.

Ik zei het serieus gister nog tijdens mijn training. Ik was 40 kilo dumbbell presses aan het doen toen ik hem niet meer hield en toen ik er 1 op mijn hoofd zag afkomen zei ik ook wajooooo:)

mag ook niet he illegaal vuurwerk foeiii

Aangezien dit toch een k*t-topic is kan ik wel even een vraagje stellen.

Ik heb rond m'n 9e, 10e altijd naar de boyband Five geluisterd, ik was er zelfs fan van. Kan dit later nog tot nadelige ontwikkelingsproblemen lijden???

Aangezien dit toch een k*t-topic is kan ik wel even een vraagje stellen.

Ik heb rond m'n 9e, 10e altijd naar de boyband Five geluisterd, ik was er zelfs fan van. Kan dit later nog tot nadelige ontwikkelingsproblemen lijden???
Ja, rond je 40e komen je homo gevoelens weer na boven en zal je de drang hebben om homobossen in te sluipen om daar je meest ranzige, zieke fantasiën uit te voeren.

haha homobossen hoe kom je er op man, lachen haha

Kijk iedereen gelijk reageren:
k*tjeugd dit, k*tjeugd dat. Afschieten die jeugd.

Alsof niemand ooit een rotje een prullenbak in heeft gegooid. Waarschijnlijk vonden jullie dat ook allemaal heeel stoer toen je jaartje of 12-13 was.

Kijk iedereen gelijk reageren:
k*tjeugd dit, k*tjeugd dat. Afschieten die jeugd.

Alsof niemand ooit een rotje een prullenbak in heeft gegooid. Waarschijnlijk vonden jullie dat ook allemaal heeel stoer toen je jaartje of 12-13 was.

Heb jij het wel gedaan dan?
K*tmarrokaan

Ik zei het serieus gister nog tijdens mijn training. Ik was 40 kilo dumbbell presses aan het doen toen ik hem niet meer hield en toen ik er 1 op mijn hoofd zag afkomen zei ik ook wajooooo:)

he he he he als je nu weer een keer iets leuks zegt tijdens de training, hou mij dan in ieder geval op de hoogte, wil je? hehhehehe

Hij's leuk!

Heb jij het wel gedaan dan?
K*tmarrokaan
K*t-Marokkaan

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Ga naar: navigatie, zoeken
In Nederland is k*t-Marokkaan een pejoratieve term voor jongeren van Marokkaanse afkomst die zich schuldig maken aan (straat)criminaliteit en overlast.
In het integratiedebat wordt het bestaan van deze groepen vaak gebruikt als argument voor de stelling dat de integratie van niet-westerse allochtonen in Nederland mislukt zou zijn.
[bewerken] Oorsprong van gebruik

De term werd gemeengoed toen het televisieprogramma TweeVandaag in maart 2002 een onderonsje tussen de Amsterdamse burgemeester Cohen en wethouder Rob Oudkerk uitzond. Op 6 maart, de avond van de gemeenteraadsverkiezingen, bespraken beiden het electorale succes van Pim Fortuyn. Ze waren zich er niet van bewust dat hun gesprek werd vastgelegd. Oudkerk zei bij deze gelegenheid: "...het zijn wel k*t-Marokkanen - zo kan je dat niet zeggen" waarop Cohen benadrukte: "ónze k*t-Marokkanen...". Oudkerk verontschuldigde zich later publiekelijk voor zijn woordgebruik. Hij had, zei hij, onterecht de "taal van de straat" overgenomen om het reële probleem van overlast door groepen Marokkaanse jongeren te bespreken.
Oorspronkelijk wilde TweeVandaag het fragment niet uitzenden. Nadat het bestaan van deze opname via de pers bekend werd, ging men overstag. De geheimhouding was bedoeld om Oudkerk tegen zichzelf te beschermen, zo was de verklaring.
Door de aandacht die het voorval kreeg raakte de term algemeen bekend en werd zelfs opgenomen in de Grote Van Dale.[1]
http://www.youtube.com/watch?v=o3U7SMUvk3E
:rocker2:POMPOMPOM!:rocker2:Echt een vrolijk deuntje eigenlijk

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

dat zijn de eerste Marokkanen die ik tegenkom die Marco en Michael heten, goed ingeburgerd dus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Achterlijke daad terug van de politie, misbruik van macht, was helemaal niet nodig om die gast in de grond te gooien en boeien om te doen. Zo gaan ze nooit populair worden.

groot gelijk, het filmpje is uiterst saai, jongen steekt rotje af, politie komt, jongen wordt gepakt, zenuwachtig jongetje filmt alles met gay commentaar
Ja je mag wel stoer doen nu hoor, maar dat was echt het spannendste wat ik ooit heb gezien:eek:

Achterlijke daad terug van de politie, misbruik van macht, was helemaal niet nodig om die gast in de grond te gooien en boeien om te doen. Zo gaan ze nooit populair worden.

hoezo? hij maakte een overtreding en ging daarna wegrennen, als je dan enkel gaat vragen of hij naar je toe wilt komen gaat hij niet reageren. Was niks anders wat de politie hier kon doen, gewoon goed opgetreden tegen dit tuig. Als hij niet was gaan rennen was het wss een stuk anders gelopen en had hij enkel een boete ofzo gehad.

hoezo? hij maakte een overtreding en ging daarna wegrennen, als je dan enkel gaat vragen of hij naar je toe wilt komen gaat hij niet reageren. Was niks anders wat de politie hier kon doen, gewoon goed opgetreden tegen dit tuig. Als hij niet was gaan rennen was het wss een stuk anders gelopen en had hij enkel een boete ofzo gehad.

Hij had mss ook gewoon kunnen roepen: halt of ik schiet.. Vond het zoiezo niet nodig om hem in de grond te gooien, overdaad van brutaliteit en ijdele stoerheid imo.

Helemaal gelijk, stuk tuig van de richel is het.

Rotjes afsteken terwijl het nog niet mag, hard aanpakken dit straattuig!

Terug
Naar boven