MuscleMeat

Shocking News Politie graaft in tuin buren Milly

zo reageer je als je 17 bent, ik heb zelf kinderen van die leeftijd.

Je ken ook overdrijven hoor... Overal sterven kinderen. Overal gebeurd wat.. Je kent die mensen toch niet? Met je eigen kinderen is toch niks aandehand? Ik kan er niet van wakker liggen wat er verder allemaal gebeurd in de wereld. Dat je mensen erbij hebt die zoiets doen vind ik ziek, maar om er nou verder bij stil te staan.. Nee hoor

De politie is een groot onderzoek gestart in de tuin én het huis van de buurman van de vermiste Milly Boele, aan de Schuilenburg, (de berichten variëren van nummer 65 tot 91) Volgens buurtbewoners wordt het huis van alleenstaande buurtbewoner doorzocht, de man zou inmiddels vast zitten en volgens geruchten is het 12-jarige Dortse meisje 'aangetroffen'. Milly verdween precies een week geleden, nadat zij telefonisch contact had met haar moeder. Dat telefoontje beëindigde Milly met de vraag of haar moeder later wilde terugbellen, omdat er een man voor de deur stond... Zie ook een reconstructie van SBS6.
Update 22:10 uur 26-jarige politieagent aangehouden inzake de vermissing van Milly Boele. De man heeft zichzelf maar aangegeven. Geen wonder dat de politie zo lang geen mededelingen deed en de hele avond onzekerheid liet bestaan. Dat doen ze anders namelijk nooit.

[Link niet meer beschikbaar]

nm, ****ing pedos

Bevestiging uit politie en jusititietop: Milly is dood

een 26jarige agent buurman,

om ziek van te worden

Laatst bewerkt:
zieke wouten :mad: allemaal een schop onder hun zak geven :mad: :D

Je ken ook overdrijven hoor... Overal sterven kinderen. Overal gebeurd wat.. Je kent die mensen toch niet? Met je eigen kinderen is toch niks aandehand? Ik kan er niet van wakker liggen wat er verder allemaal gebeurd in de wereld. Dat je mensen erbij hebt die zoiets doen vind ik ziek, maar om er nou verder bij stil te staan.. Nee hoor

domme lompe zieke reactie
ben het volledig met porterhouse eens
nog niet naar je leeftijd gekeken of je gezinssamenstelling maar beetje triest

net gekeken..17 ..ja wou dat ik ook nog 17 was

maar je wordt wel "wijzer" spreek je over aantal jaar wel

Laatst bewerkt:
domme lompe zieke reactie
ben het volledig met porterhouse eens
nog niet naar je leeftijd gekeken of je gezinssamenstelling maar beetje triest

net gekeken..17 ..ja wou dat ik ook nog 17 was

maar je wordt wel "wijzer" spreek je over aantal jaar wel

Wordt wel wijzer zet tie.. Gaat mensen advies over voeding geven jo pipo.. Bak je ook niks van.. Dat met al over de 2000 post. Houd toch op man.

Maar jij slaapt vanavond dus slecht. Dat dat meisje overleden is. Nou ik vind het erg dat het gebeurd is, maar om er nu druk om te maken dat het gebeurd is nee hoor. Ken d'r niet ken d'r familie niet.. Dus nergens last van...

RIP

Raar dat dat meisje niet tegen de moeder zei dat de buurman aan de deur stond inplaats van een man.

Waarom hebben ze geen vingerafdrukken bekeken van die deurbel ofzo? Neem aan dat agenten in een database staan ofzo?

RIP

Raar dat dat meisje niet tegen de moeder zei dat de buurman aan de deur stond inplaats van een man.

Waarom hebben ze geen vingerafdrukken bekeken van die deurbel ofzo? Neem aan dat agenten in een database staan ofzo?

Ze zei volgens mij dat er iemand voor de deur stond en toen hing ze op.

Als er uberhaupt al bruikbare vingerafdrukken zijn gevonden. Ze staan trouwens niet in een database

Ze zei volgens mij dat er iemand voor de deur stond en toen hing ze op.

Als er uberhaupt al bruikbare vingerafdrukken zijn gevonden. Ze staan trouwens niet in een database

ah oke. In reconstructie van sbs. Gave ze aan dat ze zei een man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
sander vreeswijk

hier zonder balkje

geen sT heeft hem al opgespoord op hyves

hij zou zomaar eens een account op dbb kunnen hebben

Terug
Naar boven