Pat21.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://linda-06.hyves.nl/album/1210...gator_1=1&media=4.305908930.-8MH&__state__=12
las net dat hij zichzelf had aangegeven? wat daar van waar is is ook maar weer af te wachten tho..
is lid van 3 hyves, waarvan 1: Milly gezocht hyve <_<
Is dat die meid? Die zou ik wel even willen troosten in deze moeilijke tijden.

Vooropgesteld: Ik heb de rest van je posts ook gelezen...en deze reactie is integraal terug pakkend op al die posts.
Blijkbaar begrijp je het niet zo goed...geeft niet...komt omdat je hersenen nog niet voltooid zijn (niet persoonlijk bedoeld...just scientific fact)
Empathisch vermogen heet het. Het vermogen om je in te leven en medeleven te tonen....en dus bijvoorbeeld het fatsoen te hebben om achterwegen te laten dat zoiets je niet boeit.
Simpelweg omdat het een onnodige en overbodige en botte toevoeging is en omdat het eigenlijk best wel de indruk van een nogal laag EQ wekt omdat, zeker in zo'n thread, te zeggen.
Het heeft niets met wakker liggen te maken, maar met normbesef en enige blijk van opvoeding....om dat dit soort uitspraken en toevoegingen gewoon compleet nutteloos zijn en omdat het, ondanks dat je mag vinden wat je vind, gewoon geen pas geeft om dat erbij te zeggen.
Ik ga niet jouw recht op vrijheid van meningsuiting ter discussie stellen, maar daar staat tegenover dat anderen dus (terecht) hun ongezouten mening over jou mogen uiten....vrijheid van meningsuiting brengt nl ook verantwoordelijkheid met zich mee...soms om te weten wanner je iets wel en iets niet kunt zeggen. Dit is zo'n moment waarop je beter bepaalde zaken voor je houdt.
Dan kan je zo koppig en enig zins blind zijn en je hakken in het zand zetten en jezelf natuurlijk gaan verdedigen, maar het enige wat je daarmee bereikt is dat je nog meer de indruk wekt dat je een botte hufter bent.
Het is nl wel belangrijk....voor dat meisje was het belangrijk toen zij mogelijk om het leven werd gebracht en voor haar ouders, familie, vrienden en overige buurtbewoners is het belangrijk....mogelijk een van de belangrijkste gebeurtenissen in hun leven. Het is bljkbaar alleen niet belangrijk voor jou...en heel eerlijk...in dit soort situaties doe jij er niet zo veel toe en ben jij eigenlijk de enige die niet belangrijk is. Niets persoonlijks, geldt nl ook voor alle anderen hier.
En dan kan je terecht zeggen dat er dagelijks duizenden kinderen sterven en dat er ook dagelijks kinderen om het leven worden gebracht...en je kan dan proberen te beargumenteren dat het hypocriet is om wel over dit meisje te treuren of er een punt van te maken... Maar wat je je blijkbaar niet beseft is het feit dat dit meisje symbolisch ook al die anderen vertegenwoordigd....en voor mensen die kinderen hebben is dit een van de ergste nachtmerries die je als ouder kan overkomen...
En nou ken ik je niet...dus ik wil niet zeggen, en zeg ook niet dat je een hufter bent...maar je wekt wel heel erg de indruk...
De eerste zin was meer dan genoeg...was helemaal prima zo. Maar de rest van de post was dan gewoon weer een beetje heel erg jammer. Dus voortaan even meer dan een fractie van een seconde nadenken. Kay?
1. Empathie is wel volleerd rond adolescentie.(en als ik me niet vergis al er voor)
2. Je neemt ook aan dat adoloscenten een soort prefase zijn voor volwassenheid, die kennelijk dan een eindpunt zijn. Goed, niks mis mee, maar wil het gewoon melden zodat anderen het niet lezen alsof het een feit is, maar eerder een 'visie'.
3. Emotionele intelligentie is een nogal dubieus construct.
4. Dat sommige hier kinderen hebben wilt niet zeggen dat ze dan maar in een beter positie staan om zoiets over te oordelen. Het ene impliceert simpelweg de andere niet.
5. Symbolische representatie schmentatie. Dat andere kinderen dan maar symbolisch gerepresenteerd worden. Nee, de enige reden dat je veel over dit shit krijgt is omwille van een paar schokkende factoren (politieman, begraven, blank onschuldig kind, niet ver van bed, etc). Dat het hypocriet is boeit me geen **** overigens, maar als je dit soort shit gaat verdedigen door te verwijzen naar een 'symbolisch representatie', dan is dat wel een afschuwelijk vorm van 'hypocrisie-omzeiling'.
Je ken ook overdrijven hoor... Overal sterven kinderen. Overal gebeurd wat.. Je kent die mensen toch niet? Met je eigen kinderen is toch niks aandehand? Ik kan er niet van wakker liggen wat er verder allemaal gebeurd in de wereld. Dat je mensen erbij hebt die zoiets doen vind ik ziek, maar om er nou verder bij stil te staan.. Nee hoor
Je ken ook overdrijven hoor... Overal sterven kinderen. Overal gebeurd wat.. Je kent die mensen toch niet? Met je eigen kinderen is toch niks aandehand? Ik kan er niet van wakker liggen wat er verder allemaal gebeurd in de wereld. Dat je mensen erbij hebt die zoiets doen vind ik ziek, maar om er nou verder bij stil te staan.. Nee hoor
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vieze kakkerlak
Ik wil net zeggen, het blijft nog steeds een verdachte... en je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen!
+1
Zelfs als iemand alle schijn tegen heeft dan is het nog niet geoorloofd om iemand zo publiekelijk terecht te stellen. Het op dergelijke manier publiceren en van iemand zijn gegevens is in strijd met de wet. Daarnaast ben ik van mening, dat de overheid tegen dergelijke publieke lynchpartijen moet optreden.