MuscleMeat

Politie recruteert homo's

Gatespaaier

Competitive Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
17%
Politie recruteert homo's

24 juli 2007, 07:54

TILBURG - De politie in een groot deel van Brabant en Zuid-Holland speurt naar homocoïtusuelen. Niet omdat ze van een misdrijf worden verdacht, maar om ze te werven als collega. Daarom liepen op roze maandag wervingsteams van de politie over de Tilburgse kermis. Maar de homo-sollicitanten stonden niet in de rij.

@Home portal: Browsercheck

Ja lijkt me enog om bij de poitie te gaan werken! Als die stoere mannen met leren motor broeken aan en van die grote knuppels bij zich!!!

Heb je een keer kans op werk Gatespaaier is het weer niet goed.

Na (dikke) vrouwen en allochtonen zijn nu de homo's aan de beurt. Misschien een idee voor een poll welke groep volgt.
Lichamelijk gehandicapten, geestelijk gehandicapten, analfabeten, voormalig gedetineerden, pedofielen, bejaarden, AOW-ers of Polen?

positieve discriminatie

Vraag me af wat hier nu de bedoeling van is. Als een homoseksueelen een heteroseksueelbeiden solliciteren dan vraagt men toch niet naar de geaardheid van de sollicitant?

Na (dikke) vrouwen en allochtonen zijn nu de homo's aan de beurt. Misschien een idee voor een poll welke groep volgt.
Lichamelijk gehandicapten, geestelijk gehandicapten, analfabeten, voormalig gedetineerden, pedofielen, bejaarden, AOW-ers of Polen?

Ik gok op joden en Roma zigeuners.

• Topic Starter Topic Starter
Nou de politie word nu al niet serieus genomen, laat staat met homo's erin.

Goh wat een bekrompen wereldbeeld, je lijkt wel een fundamentalist.

Ga je dan snel aanmelden Gaatjespaaier!

Ja de politie is nog niet soft genoeg hier, laten we ze nu helemaal gay maken. Ook handig om kolen op het vuur te gooien tussen allochtonen.

Vraag me af wat hier nu de bedoeling van is. Als een homoseksueelen een heteroseksueelbeiden solliciteren dan vraagt men toch niet naar de geaardheid van de sollicitant?
Idd, dit is gewoon discriminatie in de andere richting.

Wat is het verschil met nu?;)

Vreemd eigenlijk. Ik ken een Turkse gast die bij de politie werkte en zelf gestopt is omdat hij daar als Turk werd gepest (triest eigenlijk, dat je door discriminatie niet meer je werk kan doen). Kan me niet voorstellen dat ze homo's heelhuids laten daar.....

Homo's overleven het echt niet binnen het korps. De politie is zo'n klein, bekrompen wereldje, allochtonen/vrouwen/homo's/gehandicapten, weet ik veel wat voor minderheden we nog meer hebben, worden gewoon weggepest. Continu die grapjes als er weer en Turk is opgepakt: "Oh, dat was je neefje zeker?" Of als er een vrouw is opgepakt: "Ze kunnen ook niks, he."

Dat is het eerste jaar nog grappig, maar het stopt niet.

Terug
Naar boven