Fitness Seller

Nieuws Politieman doodgeschoten na schietpartij in Baflo

Oh Oh Iris

Advanced Bodybuilder
Waardering
114
Lengte
1m62
Massa
69kg
Schietpartij in Baflo
Van onze verslaggevers
BAFLO - Het Groningse dorp Baflo was woensdag plotseling het toneel van een bizarre Wildwest waarbij een 48-jarige politieagent werd doodgeschoten door een man die eerder op de avond al op gruwelijke wijze zijn ex-vriendin had vermoord.

Naar verluidt is de politieman met zijn eigen dienstwapen gedood. Ook een vrouwelijke agent en een inwoner van het Groningse plaatsje raakten gewond in de kogelregen. De dader, een 25-jarige man, kon later worden ingerekend.
Even na acht uur was de politie massaal uitgerukt nadat bij de alarmcentrale een melding over een ernstige mishandeling in een appartementencomplex aan de Heerestraat was binnengekomen. Toegesnelde agenten vonden er het lichaam van de, vrijwel zeker met een brandblusapparaat doodgeslagen vrouw. Zij openden onmiddellijk de jacht op de dader die in een signalement werd omschreven als een negroïde man met dreadlocks.
Een motoragent ontdekte de moordenaar bij het treinstation van Baflo en probeerde hem in te rekenen. Volgens onbevestigde berichten viel tijdens de worsteling het dienstwapen van de agent in handen van de man. Deze opende daarop het vuur en schoot de agent driemaal door het hoofd. Vervolgens vuurde hij in het wilde weg om zich heen. Een 22-jarige vrouwelijke agente naar het ziekenhuis overgebracht met een bloedende hoofdwond. Ook een inwoner van Baflo raakte lichtgewond.
Vier agenten met getrokken wapens achtervolgden de man langs de spoorrails en wisten de moordenaar uiteindelijk uit te schakelen door hem in de benen te schieten.
De politie heeft de omgeving van de dodelijke wildwest gisteravond afgezet en een groot sporenonderzoek in gang gezet. De omgebrachte agent laat een vrouw en kinderen achter. “Hij was een zeer toegewijd politieman”, zei de aangeslagen Groningse korpschef Oscar Drost afgelopen nacht tijdens een persconferentie.
Bekijk hier een video met getuigenverslagen.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/9535597/__Schietpartij_in_Baflo__.html?p=1,1

3x door het hoofd, iets zegt me dat het niet de eerste keer is dat hij iemand afmaakt met een pistool. En dan je ex haar hoofd inslaan met een brandblusser, sick

Het is wel vaker prijs in Groningen de laatste tijd of heb ik het mis?

IN grunn ken alles

Yup dat is Groningen

Pittig bericht zeg. Gaat wel lekker de goede kant op in Nederland.

heftig zeg....

"een negroïde man met dreadlocks"
Jamaicaanse mafia?

Tragisch, 2 doden, 2 ontwrichte gezinnen. Ga je als politieman een dagje aan het werk kom je niet meer thuis bij vrouw en kinderen vanwege een debiel.

Ik vertrouw mannen met haar op hun hoofd sowieso niet.

In je eentje iemand proberen te arresteren is vragen om problemen. Is dit ook niet tegen de regels in?

lijpe mafkees

De dader, een 25-jarige man, kon later worden ingerekend.

Bedoelen ze niet "De hoofdverdachte"? Naar mijn weten is deze man onschuldig en mag niet als dader bestempeld worden voor zolang als er geen uitvoerig onderzoek is gedaan en hij schuldig bevonden is..

Bedoelen ze niet "De hoofdverdachte"? Naar mijn weten is deze man onschuldig en mag niet als dader bestempeld worden voor zolang als er geen uitvoerig onderzoek is gedaan en hij schuldig bevonden is..

wtf!! Hij schoot 3x door de hoofd van de cop! En nog steeds moet er onderzoek komen haha

Voor je iemand als dader bestempeld moet je eerst even nakijken of hij toch niet een moeilijke jeugd heeft gehad ofzo...

• Topic Starter Topic Starter
Bron: Telegraaf. Dat zegt al genoeg. Iemand is verdacht tot de misdaad is bewezen. En tot het vonnis is uitgesproken door de rechter is de 'dader' in feite een verdachte. Eerst moet uit een sporenonderzoek het eea wijzen dat degene het daadwerkelijk heeft gedaan.

Tragisch, 2 doden, 2 ontwrichte gezinnen. Ga je als politieman een dagje aan het werk kom je niet meer thuis bij vrouw en kinderen vanwege een debiel.
Hij was 48.

wtf!! Hij schoot 3x door de hoofd van de cop! En nog steeds moet er onderzoek komen haha

Voor je iemand als dader bestempeld moet je eerst even nakijken of hij toch niet een moeilijke jeugd heeft gehad ofzo...

Zolang hij niet schuldig bevonden is, is hij geen dader - punt.
Ook al schiet ik in het bijzijn van heel het nederlandse politiekorps en nog een 20 tal rechters, JP balkenende door zijn hoofd, ben ik geen dader maar een hoofdverdachte.

een n*ger is altijd een dader of hij nu geschoten heeft of niet.

Zolang hij niet schuldig bevonden is, is hij geen dader - punt.
Ook al schiet ik in het bijzijn van heel het nederlandse politiekorps en nog een 20 tal rechters, JP balkenende door zijn hoofd, ben ik geen dader maar een hoofdverdachte.

Als ze allemaal blind zijn okay. Maar even onderons ik vindt dat echt een bullshit! Maarja in NL heb je altijd van die rare wetten.

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

een n*ger is altijd een dader of hij nu geschoten heeft of niet.

moeilijkheden met n*gers gehad?? Rape or something..?

Terug
Naar boven