MuscleMeat

Nieuws Politieman doodgeschoten na schietpartij in Baflo

Als ze allemaal blind zijn okay. Maar even onderons ik vindt dat echt een bullshit! Maarja in NL heb je altijd van die rare wetten.

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

moeilijkheden met n*gers gehad?? Rape or something..?

Waarom zou ik persoonlijke problemen moetn hebben met n*gers om ze niet te vertrouwen?

kaluro is links

ban

een negroide man met dradlocks, nuff said.

Weet je wat ik niet snap dat een agent zijn dienstwapen laat afpakken als je op voorhand al weet dat deze man prima in staat is iemand op een brute manier te vermoorden.
Natuurlijk is dit heel erg maar het geeft maar een weer aan dat de politie in nederland te soft is.
In amerika komen ze gelijk met getrokken wapen op een moordverdachte af.

Just my two cents

187 on a on-duty cop

Weet je wat ik niet snap dat een agent zijn dienstwapen laat afpakken als je op voorhand al weet dat deze man prima in staat is iemand op een brute manier te vermoorden.
Natuurlijk is dit heel erg maar het geeft maar een weer aan dat de politie in nederland te soft is.

Just my two cents

Idd.

Laat ze de regels hier eens aanscherpen. Zo'n figuren meteen aanpakken, meteen taseren, en daarna vragen stellen.

Just my two cents

Inderdaad. En na zo'n delict zijn ze bevoegd om hem in zijn poten te schieten als het nodig is.
Daar komt bij dat ik toch liever straf krijg als de rechter vindt dat ik onterecht geschoten heb dan dat ik 3 9mm op kort afstand in m'n schedel krijg.

Ik ken een paar wouten en fysieke training is iets wat ze niet nodig achten.. Maar in situaties als deze kan het je leven redden.
Ik was in september in Florida, die wouten daar durf je geen verkeerd woord tegen te zeggen. Stelletje ex-militaire beulen bij mekaar.

Komt allemaal door die video-spelletjes van tegenwoordig

Sorry, dat snap ik niet ? (nou ja ik snap het wel dat hij 48 was, maar waarom je op mijn bericht reageert met dat hij 48 was ... ?)

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Idd.

Laat ze de regels hier eens aanscherpen. Zo'n figuren meteen aanpakken, meteen taseren, en daarna vragen stellen.

Maar nu loopt iedere minkukel al te huilie huilie doen als de politie ze met iets meer geweld dan nodig benaderd. KAN dat überhaupt wel in Nederland ? Het respect voor de politie is tamelijk ver te zoeken krijg ik doorgaans het idee.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, dat snap ik niet ? (nou ja ik snap het wel dat hij 48 was, maar waarom je op mijn bericht reageert met dat hij 48 was ... ?)
Een man met een gezin die zijn vrouw en kinderen achterlaat (tenminste, daar ga ik van uit). Altijd klote om dat soort berichten te horen.
Je gaat naar het werk en dan verwacht je niet dat de volgende keer dat je thuis komt, dit tussen 6 planken is...

Als je dan weer de geruchten leest dat waarschijnlijk zijn pistool is afgepakt, en dat ie met zijn eigen gun geschoten is.....dit soort berichten in combinatie met agenten die in mekaar getimmert worden vind ik altijd een beetje triest. Leer die agenten fatsoenlijk vechten, en geef ze lekker wat ruimere geweldigsinstructies. Respect voor de politie is al om te janken in Nederland.

Als je dan weer de geruchten leest dat waarschijnlijk zijn pistool is afgepakt, en dat ie met zijn eigen gun geschoten is.....dit soort berichten in combinatie met agenten die in mekaar getimmert worden vind ik altijd een beetje triest. Leer die agenten fatsoenlijk vechten, en geef ze lekker wat ruimere geweldigsinstructies. Respect voor de politie is al om te janken in Nederland.

Mee eens!

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Waarom zou ik persoonlijke problemen moetn hebben met n*gers om ze niet te vertrouwen?

Op de manier hoe jij het brengt, vandaar ging ik daarvan uit!

Het blijft erg triest. Het is heel makkelijk om te oordelen. Wij zijn er niet bijgeweest. Tja de wet mag best aangescherpt worden en politie-agenten moeten meer training krijgen, mee eens. 4 keer per jaar training is niet voldoende.

• Topic Starter Topic Starter
Het blijft erg triest. Het is heel makkelijk om te oordelen. Wij zijn er niet bijgeweest. Tja de wet mag best aangescherpt worden en politie-agenten moeten meer training krijgen, mee eens. 4 keer per jaar training is niet voldoende.
Alleen hoofdagenten krijgen 4 jaar training, voor surveillant en agent is deze training korter. Ik moet daarbij wel vermelden dat er ook scholingen zijn en bepaalde vaardigheiden eens in de zo veel tijd worden getoetst en bijgeschaafd indien nodig. Denk dan aan het schieten en de gevechts-skills.

Dat bedoel ik met vier keer per jaar training. Schieten en wat daar nog meer bij komt kijken.

Zolang hij niet schuldig bevonden is, is hij geen dader - punt.
Ook al schiet ik in het bijzijn van heel het nederlandse politiekorps en nog een 20 tal rechters, JP balkenende door zijn hoofd, ben ik geen dader maar een hoofdverdachte.

Waarom staat Balkenende er tussen?

Ten eerste : Alle betrokkenen heel veel sterkte toegewenst!

In Baflo wordt donderdagavond een bijeenkomst voor het dorp gehouden naar aanleiding van de gebeurtenissen waarbij een 48-jarige hoofdagent en een 29-jarige vrouw om het leven zijn gekomen. De bijeenkomst in het dorpshuis van Baflo begint om 19.30 uur. Dat heeft waarnemend burgemeester Pieter van der Zaag van Winsum bekend gemaakt.
Volgens Van der Zaag heeft het drama een grote impact op de burgers van Baflo. In het dorp is nog steeds veel politie te zien. In de woning waar het stoffelijk overschot van de vrouw werd aangetroffen (foto) wordt donderdag nog volop onderzoek verricht. Het openbaar ministerie heeft inmiddels bevestigd dat het om een 29-jarige vrouw gaat.
De politieman die is doodgeschoten zou in burgerkleding hebben opgetreden woensdagavond. De politie wil daar echter niets over zeggen. Wel is duidelijk dat de agent met de verdachte in een worsteling terecht kwam. Daarbij lukte het de man het wapen van de agent te pakken te krijgen, waarna hij hem in het hoofd zou hebben geschoten.
De verdachte wilde er vervolgens vandoor op de motor van de neergeschoten agent. Dit lukte niet, waarna hij zich verschanste in een politiewagen. Toegesnelde agenten doorzeefden het voertuig met kogels, waarbij de verdachte gewond raakte. Daarna kon hij worden ingerekend.

Een motoragent ontdekte de moordenaar bij het treinstation van Baflo en probeerde hem in te rekenen. Volgens onbevestigde berichten viel tijdens de worsteling het dienstwapen van de agent in handen van de man. Deze opende daarop het vuur en schoot de agent driemaal door het hoofd.

Fail 1: Waarom mogen agenten geen tazer dragen? Wat een bullshit om met een sterkere man te moeten gaan "worstelen" omdat agenten geen andere machtsmiddelen mogen gebruikten. Teeven doe er wat aan, s.v.p.

Vervolgens vuurde hij in het wilde weg om zich heen. Een 22-jarige vrouwelijke agente naar het ziekenhuis overgebracht met een bloedende hoofdwond. Ook een inwoner van Baflo raakte lichtgewond.
Vier agenten met getrokken wapens achtervolgden de man langs de spoorrails en wisten de moordenaar uiteindelijk uit te schakelen door hem in de benen te schieten.

Fail 2: Dubbele moord op je geweten hebben en daarnaa in een wilde weg om je heen schieten. En nog proberen agenten hem alleen maar uit te schakelen. Neerblaffen dit soort gasten.

Terug
Naar boven